هر آنچه که باید در مورد هیدروفیشیال پوست بدانید؛ از عوارض تا فواید شگفت‌انگیز آن میس و مستر

به غیر از عوامل فوق الذکر، برخی مشکلات پوستی نیز توسط مواد غذایی، صابون ها، باکتری ها، ویروس یا اختلالات ژنتیکی مختلف ایجاد می شوند. با تهیه دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره کلینیکی در حقیقت شما یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های لاین فیشیال و مراقبت از پوست خواهید داشت که از کیفیت و ویژگی های فوق العاده برخوردار است. از این هندپیس برای تبدیل محصولات مراقبت از پوست به سلول های یونی آب با اکسیژن بالا و سپس اسپری آن به سطح پوست و لایه درم استفاده می شود. این کرم ضدآفتاب خاصیت ضد پیری و ضد چروک هم دارد و با تکیه بر آن می تواند در برابر تولید ملانین در پوست مقاومت کند تا از به وجود آمدن لک ها جلوگیری کند. با دانستن فواید بی نظیر هیدروفیشیال پوست بی شک ترغیب شده اید، تا از آن برای زیبایی و سلامتی پوستتان استفاده کنید. یکی از مسائلی که ذهن ما را قبل از انتخاب هر روش درمانی درگیر می کند، این است که چه هزینه ای باید بابات آن پرداخت کنیم.

برخی افراد برای داشتن چنین پوست رویایی از محصولات مراقبت پوستی یا سایر روش های دیگر مانند هیدروفیشیال چیست استفاده میکنند. هیدرو درمابراسیون یک روش ملایم با تهاجم کمتر است که برای توزیع رطوبت، پپتیدها و سرم در پوست استفاده می شود تا به لایه برداری و حذف سلول های مرده کمک کند. عمدتا از هیدرو درمابراسیون برای افزایش آبرسانی در پوست خشک و تحریک شده استفاده می شود. این دستگاه با حذف سلول های مرده پوست را سفید می کند و همچنین، مواد مغذی مختلف را به پوست عرضه می کند. این مواد مغذی ممکن است شامل مولتی- ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، ترکیبات فعال ضد- پیری و عوامل سفیدکننده باشند. همچنین، این دستگاه لایه مشهود مرده پوست را حذف می کند و پوست را با یک محلول فعال هیدراته می کند.

  • گروه بازرگانی نیک NIKTEBCO با هدف واردات و بازرگانی محصولات هیالورونیک اسید و فیلر های زیبایی و محصولات جوانساز در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نمود.
  • همچنین، به شکل دهی و سفت سازی پوست شل در گونه کمک کرده و از ایجاد غبغب جلوگیری می کند.
  • چکش خنک‌کننده یا چکش فریز برای خنک کردن پوست بعد از تکنیک آر اف، بعد از درم ابریژن با مواد مخزن A و بطور کلی در هر مرحله از فیشیال و پاکسازی که نیاز به خنک شدن پوست، کاهش قرمزی و التهاب باشد استفاده دارد.
  • حتی با وجود بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس و اگزما میتوانید بدون نگرانی از این روش درمانی استفاده نمایید.

با توجه به این میکرودرم ابریژن با بهم زدن تعادل رنگ پوست شناخته می‌شود و ممکن است لکه‌های روشن‌تر یا تیره‌تری را بر جای بگذارد. در عین حال هیدرودرم (هیدروفیشیال) تضمینی برای دستیابی سریع به پوستی نرم و هموار است. این درمان از روش فناوری هیدرو برای لایه برداری، جلا دادن و سمیت زدایی پوست استفاده می کند. همچنین، به بازسازی کلاژن، آبرسانی به پوست و پرسازی دوباره پوستتان کمک می کند. این روش بدون دوره نقاهت، تحریک یا ناراحتی نتایج مطلوب را ارائه می دهد.

در روش هیدرودرمی از قدرت آب برای از بین بردن ناخالصی های پوست استفاده می کند. این روش ملایم است، منافذ پوست را تمیز می کند و باعث جوان سازی می شود. هیدرودرمی روشی چند مرحله ای است که توسط دستگاه هیدروفیشیال که شامل مجموعه ای از پروب های برای انجام عملکرد های مختلف است انجام می شود و به جوانسازی پوست کمک می کند. خرید دستگاه هیدروفیشیال مناسب و استاندارد در کیفیت عمل جوانسازی پوست بسیار موثر است. یکی از بهترین مزایای هیدروفیشیال پوست این است که همه افراد در هر سن و سالی که باشند و هر نوع پوستی که داشته باشند، چ پوست خشک، چه پوست چرب و حتی پوست حساس می توانند، از این روش درمانی استفاده کنند. درست است که هیدروفیشیال برای همه افراد با انواع پوست مفید است، اما افرادی هم باید از این روش درمانی خودداری کنند.

اما با این حال ممکن است، برخی از افراد پس از انجام این روش درمانی روی پوست صورت خود کمی قرمزی مشاهده کنند یا این که احساس نمایند که پوستشان کمی حساس شده باشد. اما باید بدانید که همه این علائم هم موقتی هستند و بعد از زمان کوتاهی از بین می روند. میکرونیدلینگ یکی از روش‌های تهاجمی برای تحریک کلاژن سازی و جوان‌سازی پوست است.

هیدروفیشیال چیست که به دلیل فرآیند سه مرحله ای خود شناخته شده است، برای تمیز کردن عمیق، لایه برداری و آبرسانی پوست شما کار می کند. این روش حرفه ای ممکن است به درمان انواع بیماری های پوستی از جمله آکنه، خشکی و چین و چروک کمک کند. در این مقاله از کلینیک مهراز به بررسی همه چیز درمورد هیدروفیشیال و کاربردهای آن می پردازیم.

مزایای استفاده Ultra sound در دستگاه ۶ کاره فیدروفیشیال

دستگاه هیدروفیشیال حباب ساز فوق ریز یکی از بهترین روش ها برای درمان پوست است. چندین گزینه برای درمان پوست وجود دارد ولی فرآیند هیدرو درمابراسیون بهترین شیوه برای درمان پوست است. هیدرو درمابراسیون روشی است که در آن پوست با ملایمت درمان می شود و به پوستی پاک تر و روشن تر منجر می گردد.

سرم ها فقط مانند لوسیون یا کرم در بالای لایه ی اپیدرم پوست قرار نمی گیرند، بلکه سرم ها به راحتی جذب پوست می شوند و پوست را از داخل به بیرون ترمیم می کنند. هیدروفیشیال روشی غیرتهاجمی دارای خاصیت لایه برداری و جوانسازی پوست است که نتایج سریع درمانی و بهبود بخشی را به همراه دارد. در کل درمان، نوک دستگاه در امتداد پوست سر می خورد که حباب های کوچکی تولید می کند. در ابتدا، حباب های کوچک هوا از طریق فشار منفی خلاء یک جریان خلاء ایجاد خواهند کرد که مواد مغذی و حباب های فوق- ریز را ترکیب می کند. بواسطه سر مکنده مارپیچی شکل که برای مدت طولانی در تماس با پوست باقی می ماند این مواد مغذی مستقیما بر روی پوست عمل می کنند و لایه برداری را تقویت می‌کنند. این فرآیندها باعث می شوند مواد مغذی بدون آسیب به بافت های پوست به لایه های عمقی تر نفوذ کنند.

کوکتل درماهیل HL تقویت موی سر اصل کره جنوبی Dermaheal HL

سری هیدروفیوژن که مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق میکند و باعث ترمیم و احیای پوست میشود. این هندپیس همان اتوی صورت است که با امواج الترسونیک کار می‌کند و علاوه بر برداشتن سلولهای مرده از روی پوست، برای آبرسانی و جذب کرم‌ها و سرم‌های آبرسان هیالورونیک اسید نیز کاربرد دارد. میکرونیدلینگ یا درمان تحریک کلاژن، یکی از روش‌های بسیار شناخته‌شده و محبوب برای جوان‌سازی پوست است. روند درمان در این روش بدین شکل است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز لایه بیرونی پوست را سوراخ می‌کند تا پوست را وادار کند که کلاژن بیشتری تولید کند. اولین مانع در انجام میکرونیدلینگ این است که این روش می‌تواند موجب ایجاد زخم شده و ریسک عفونت کردن نیز در آن بالاست. این درمان چه توسط متخصص پوست انجام شود و چه در خانه ممکن است سوزن‌های بزرگ و منحنی موجب ایجاد زخم‌هایی جبران‌ناپذیر و عفونت شوند.

این روش عمدتا برای لایه برداری پوست و افزایش گردش خون استفاده می شود. این روش سبب پاکسازی پوست ، لایه برداری پوست ، بستن منافذ پوست ، افزایش گردش خون در پوست و … می شود . قیمت دستگاه آکواجت و هزینه هیدروفیشیال دو بحث کاملا جدا از هم هستند که نیاز است شما به این تفاوت آگاه باشید. اگر به عنوان اسکینکر یا سالن آرایشی فعالیت دارید حتما در مورد خرید دستگاه هیدروفیشیال سوالاتی دارید و قصد دارید این دستگاه را در بهترین کیفیت و قیمت ممکن خریداری کنید. اما اگر به دنبال رفع مشکلات پوستی خود و یا افزایش شادابی پوست خود هستید هزینه هر جلسه هیدروفیشیال سوال شماست.