پژو پارس LX صفر تحویل فوری خرید نقدی و شرایطی کار ویترین | behtarinyab

پژو پارس LX صفر تحویل فوری خرید نقدی و شرایطی کار ویترین | behtarinyab

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودرو های پژو پارس به دست خواهید آورد. برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان) پژوپارس LX 1402 صفر 605,000, پژو پارس XU7P سال 1402 صفر 515,000, فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری پژو پارس XU7P سال … داشبورد قهوه ای و مشکی پژو پارس LX طراحی معمولی اما زیبایی داشته و راننده دسترسی خوبی به ادوات و دکمه های آن دارد. در اطراف کنسول وسط، نوار چوبی رنگ قهوه ای کار شده و سیستم صوتی و تهویه خودرو در این قسمت جای گرفته اند.

  • به هر حال چند دهه است که این خودرو در جاده‌های کشور ما می‌تازد و طبیعی است که تعمیرکاران با چم و خم آن آشنا باشند.
  • اگر بخواهیم ادعا کنیم که پارس تیوفایو، حاکم بلا منازع سدان‌های شهری است که به سبب برخورداری از فضای داخلی کافی، انتخاب نخست بسیاری از خانواده‌هاست، سخنی به گزافه نگفته‌ایم.
  • خودرو پژو پارس از سال 1379 که اولین تولید آن آغاز شد تا کنون تغییرات زیادی داشته و تیپ های مختلفی از آن روانه بازار شده است.
  • برای خرید اقساطی پژو پارس اتومات در سایا خودرو نه لازم است نگران زمان تحویل باشید نه قیمت.
  • همچنین سیستم صوتی این خودرو قابلیت پشتیبانی از AUX، فلش و CD را دارد که این امکانات یک پیشرفت محسوب می‌شوند و در نسخه LX پژو پارس نیز تغییرات مشابهی وجود دارد.

به طوری که در حال حاضر شاهد امکاناتی چون ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه های جانبی برقی، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، دما سنج روی داشبود و بسیاری از موارد دیگر در این اتومبیل هستیم. کابین به اندازه‌ جادار است و صندوق عقب با ظرفیت 470 لیتر، دو عامل بسیار مهم برای خانواده‌های ایرانی هستند تا بتوانند از این سدان ایران خودرو در مسافرت‌های بین‌شهری خود بهره‌برداری بهینه‌تری داشته باشند. پژو با توجه به سابقه طولانی حضور در جاده‌های ایران از خدمات فنی و قطعات فراوانی در بازار برخوردار است. شرکت سپند خودرو آریا از جمله شرکتهای فعال در زمینه فروش نقد و اقساط خودرو بوده که در سراسر کشور فعالیت میکند. موقعیت نصب پلاک از سپر عقب به صندوق عقب منتقل شده است، اما این تغییر با چراغ‌های عقب هماهنگی خوبی دارد و به پژو پارس TU5 جلوه‌ای جدید می‌بخشد.

بازیگر نقش «یعقوب نبی» سریال یوسف پیامبر در 71 سالگی (عکس)

خرید اقساطی پارس LX بی شک نیازمند یک سری از مهمترین و اصلی ترین مدارک می باشد که در صورت عدم تحویل این مدارک به صورت کامل، ممکن است مشکلاتی در زمان تحویل نیز به وجود آید. شما می توانید برای کسب اطلاعات جزئی در خصوص مدارک مورد نیاز، با همکاران ما از همین وب سایت پیش روی خود اقدام کنید. در قسمت قبلی در خصوص مشخصات و ویژگی های اتومبیل پارس توضیحاتی را به حضورتان ارائه دادیم و شما نیز می توانید با مطالعه کاتالوگ این محصول، تصمیم خود را برای خرید نهایی کنید.

عرضه اولیه این هفته

آینه‌های جانبی برقی نیز یکی از ویژگی‌های مهم طراحی بیرونی این خودرو است که توجه را به خود جلب می‌کند. با توجه به تمرکز جدی بر فروش اقساطی پژو پارس، شما نیز می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و پژو پارس xu7p را خریداری کنید. از مهمترین آیتم هایی که بایستی در فروش اقساطی پارس LX به آن توجه داشته باشید، می توان به قیمت های متفاوت هر سه محصول مذکور اشاره کرد.

با توجه به استقبال مردم از این خودرو در طول این سال ها شاهد مدل های مختلف آن از جمله پژو پارس ساده، پژو پارس ال ایکس، ELX، پژو پارس دنده اتوماتیک و پارس دوگانه سوز بوده ایم. لازم به ذکر است که پژو پارس مجهز به موتور TU5، در دو مدل سفارشی LX و ELX عرضه می شود. اگر قصد خرید پژو پارس را دارید، احتمالا شما هم از علاقمندان به دماغه کشیده و ظاهر پویا و تهاجمی این خودرو هستید. امروز پس از چند دهه اگرچه پارس حرف جدیدی برای گفتن ندارد، اما همچنان خرید این خودرو رونق خاصی دارد.