آموزش گام به گام کاشت ناخن انواع کاشت ناخن + عکس

در این روش پودر مخصوص را برروی ناخن طبیعی شما قرار می‌دهند و سپس آن را شکل می‌دهند. ابتدا ناخنها را به دستی که بیشتر به آن تسلط دارید، اعمال کنید. دلیل این کار آن است که اعمال ناخنها به دست بعدی با سادگی بیشتری انجام خواهد شد – البته توصیه ساریسا این است که برای این منظور از محافظ ناخن استفاده کنید.

همچنین این مرحله برای انجام ژلیش ناخن نیز به شما کمک می کند. گاه می توان با زدن یک تاپ شاین ساده، کاشت ناخن را به اتمام رساند، گاهی مشتری درخواست طراحی دارد و بسته به درخواست او ناخن هایش را براساس رنگ و مدل دلخواهش طراحی می کنید. با یادگیری فرم صحیح روی ناخن و زاویه صحیح و جهت درست حرکت سرسوهان می توانید این فرم را به طور صحیح و زیبا ایجاد کنید. دقت داشته باشید که در این مرحله باید رد سرسوهان دورگیر را از روی مواد از بین ببرید. بعداز اتمام دوره کاشت ناخن شما مدرک فنی حرفه ای آرایشگر ناخن را دریافت می کنید. در مرحله چهارم، چند مدل طراحی ناخن کاربردی را یاد می گیرید.

  • همچنین اگر بخواهید از پودر ناخن کاور معمولی استفاده کنید رنگ ناخن ها تقریبا به صورت طبیعی خواهد ماند.
  • کاشت ناخن قالبی به نوعی بی کیفیت ترین نوع کاشت ناخن محسوب می شود.
  • به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت ناخن، باید تمام ناخن های دو دست به یک شکل باشند، در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد.
  • خصوصاً طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول پس از کاشت با احتیاط از ناخن‌های خود استفاده کنید.
  • کاشت ناخن انواع مختلفی دارد که باید قبل از انجام با تمام روش ها آشنا شوید و از مزایا و معایب آن ها کاملا مطلع باشید سپس بهترین روش را انتخاب کنید.
  • بله، در صورت تایید مربی با پرداخت هزینه جداگانه می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید.

این مدت زمان برای فیکس شدن و چسبیدن ناخن‌های مصنوعی بسیار حائز اهمیت است و عدم مراقبت از ناخن‌ها در این مدت باعث شل شدن ناخن‌های مصنوعی می‌شود. در پایان بهتر است یادآوری کنیم که ناخن به عنوان یکی از اجزای بدن، امکان دارد آسیب جدی ببیند. به همین دلیل بهتر است چنین کاری، حداقل به صورت مستمر انجام نشود. بازار کاشت ناخن در کشور با اضافه شدن متقاضیان جدید نظیر دهه شصتی ها و اضافه شدن نوجوانان و مادربزرگ ها رو به افزایش چشمگیر است. ناخن کاران معمولا در روزهای هفته سرشان شلوغ است و البته شنبه ها کمی سرشان خلوت می شود که می توان به دلیل آن نیز اندیشید. به همین دلیل ورود به این بازار کماکان به علت افزایش روزافزون تقاضا منجر به اشباع بازار نمی گردد.

انواع روش کاشت ناخن

کاشـت ناخن قالبی را می توان روی انگشت های استاندارد کار کرد. نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن کاشـت ناخن قالبی بیشتر است. ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش های دیگر کاشـت ناخن مواد بیشتر مصرف میشود. در بین انواع ناخن‌های مصنوعی موجود در بازار، ناخن‌هایی از که ترکیبات اکریلیک ساخته می‌شوند را می‌توان در گروه قوی‌ترین ناخن‌های مصنوعی قرار داد. لبه ناخن‌ مصنوعی اکریلیک به این راحتی‌ها نمی‌شکند و برای خانم‌هایی که زندگی پرتحرکی دارند توصیه می‌شود.

کاشت ناخن مشکی طلایی

پارافین یک موم جامد است که از هیدروکربن های اشباع شده ساخته شده است. متاسفانه بسیاری از افراد در خصوص ساعات و مباحث سوالی پیش از ثبت نام نمی پرسند و همین موضوع می تواند بر روی آموزش آنها نیز تاثیر بگذارد. از این رو توصیه ما این است که شما حتما در خصوص این موارد سوال بپرسید.

یه کسانی که بیماری‌های عفونی و یا قارچی دارند توصیه می‌شود تا کاشت ناخن را انجام ندهند زیرا با این کار باعث میشوند تا پیشرفت بیماریشان از چشم دور بماند. تمیز کردن ناخن و کوتاه کردن آنها برای یک کاشت موفق بسیار مهم است. می توان برای مرتب سازی ناخن ها از سوهان ناخن استفاده کرد. کاشت ناخن هلویی را میتوانید در منزل نیز انجام دهید ولی اگر لوازم و وسایل آن را ندارید بهتر است از یک ناخنکار در آرایشگاه کمک بگیرید. استفاده از پودر هلویی برای کسانی که ناخن کوتاه دراند، باعث پوشاندن کامل صدف ناخن شده و زیبایی ناخن را دو چندان میکند. یکی از مشکلات کاشت ناخن غیر اصولی این است که در اصطلاح ناخن هوا می گیرد و جمع شدن هوا زیر ناخن یکی از مهمترین دلایل به وجود آمدن قارچ می باشد.

سوهان‌کشی بیش از حد یکی از عوامل است که موجب ترک خوردن ناخن‌ها می‌شود. این کار را روی 10 ناخن انجام داده و سپس ناخن ها را به طول مورد نظر برسانید. آسیبی به ناخن در کاشت نمی بیند زیرا تا وقتی که ناخن رشد می کند و فرد نیاز به ترمیم دارد یعنی ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. این روش نیاز به سوهان کاری ندارد بنابراین در زمان بسیار کوتاهی انجام می شود. ناخن در کاشت هیچ آسیبی نمی بیند زیرا تا وقتی که ناخن رشد می کند و فرد‌ احتیاج به ترمیم پیدا می کند یعنی ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. پس از کار با مواد کثیف، دست خود را بشویید تا از ورود آلودگی جلوگیری شود.