آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹

برای اینکه بتوانید خودتان کاشت ناخن در منزل را بیاموزید بهتر است قبل از آموزش کاشت ناخن، ابتدا با وسایل مورد نیاز کاشت ناخن آشنا شوید. اگر ناخن کار هنگام کاشت ناخن از مواد ضدقارچ استفاده نکند پس از کاشت، ناخن شما در دراز مدت دچار قارچ می‌شود. اگر در روزهای اولیه ابتلا به قارچ از شیوع آن جلوگیری نشود عواقب دردناکی را تجربه خواهید کرد. 12- به عنوان یکی دیگر از طراحی های کاشت ناخن دخترانه که زیبا و ساده می باشد می توان این طراحی را پیشنهاد کرد. برای این طراحی کاشت ناخن می توانید از یک رنگ روشن و کم رنگ برای بیس ناخن ها استفاده نمایید و با استفاده از قلم طراحی نقطه های رنگی کوچکی را به صورت دورانی در قسمت حلال ناخن طراحی نمایید.

تیپ‌ها شماره‌های گوناگونی دارند که شماره 1 بزرگ‌‌ترین سایز و شماره 10 کوچک‌ترین سایز آن محسوب می‌شود. انتخاب سایز و شماره درست اهمیت بالایی دارد و باید دقت بسیار زیادی به خرج دهید. دستان خود را از استون دربیاورید و با دستمال کاغذی تمیز نمایید. اگر کاشت ناخن خود را دوست ندارید، می توانید آن را از بین ببرید.

  • تیپ ها معمولا در دو جنس پلکسی و شیشه ای در بازار موجودند که جنس پلکسی منعطف تر می‌باشد.
  • فویل های طراحی به آسانی به شما کمک می­کنند که یک طراحی بی نقص روی کاشت خود ایجاد کنید.
  • زینک پلاس یکی از مکمل‌های فوق العاده مفید برای تقویت پوست، مو و ناخن‌ها است.

امروزه داشتن ناخن های زیبا برای دختران نوجوان و جوان اهمیت زیادی داشته که این موضوع بسیار مورد توجه آن ها قرار گرفته و اکثرا به دنبال طراحی های ناخن دخترانه با استفاده از رنگ های شاد می باشند. زیبایی و طراحی ناخن فقط مختص به افراد بزرگسال نمی باشد بلکه دختران نوجوان نیز می توانند طراحی های مختص به خود را داشته باشند. شایان ذکر است که علاوه بر طرح های فرنچ، آمبره، طرح های اکلیل دار و شاین دار و…

پاک کردن کاشت ناخن

توجه داشته بشید که این مواد شیمیایی قوی هستند و در هنگام تهیه می توانند سمی باشند. بنابراین حین انجام این کار مطمئن شوید که در محیط انجام شده تهویه مناسب وجود دارد. شاید مشتاق باشید عمل کاشت ناخن با پودر را روی ناخن های خود یا ناخن های دیگران انجام دهید اما قبل از آن بهتر است نسبت به آلرژی داشتن یا نداشتن به آن مطمئن شوید. پس به جای 10 انگشت ابتدا روی یک انگشت امتحان کنید و اگر حساسیتی ایجاد نکرد روی بقیه انگشت ها انجام شود. درمان در مراحل اولیه، سبب رشد مجدد ناخن می شود اما اگر زمان زیادی گذشته باشد و درمان صورت نگرفته باشد زیر ناخن پوسته هایی تشکیل می شود که دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می شود. اگر از مواد کمی در کاشت پودری استفاده شود امکان ترک خوردن وجود دارد.

در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از نیمه ناخن با چسب ناخن چسبانده می‌شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می‌شود. روی ناخن مواد ضد قارچ را می‌زنند، بعد پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می‌کنند و بعد از آن باسوهان کشی برقی به ناخن شکل می‌دهند. طریقه کاشت ناخن دوئال یا کاشت قالبی ناخن با استفاده از قالب های آماده ناخن اجرا می‌شود و یک روش بسیار سریع و آسان برای کاشت ناخن می‌باشد. مدل کاشت ناخن قالبی مخصوص افرادی می‌باشد که کمتر از انگشتان دست خود کار می‌کشند. به طور مثال کاشت این ناخن برای افرادی که بسیار تایپ می‌کنند و یا در طی روز مدت زمان زیادی را صرف تمیزکاری خانه می‌کنند توصیه نمی‌شود. چرا که استفاده زیاد از ناخن با کاشت قالبی موجب حرکت قالب و ورود هوا و درنتیجه رشد قارچ می‌شود.

کاشت ناخن قالبی یا دوآل

طرح های دخترانه متنوعی وجود دارد که ظاهر زیبا و جذابی دارند، به عنوان مثال برای طراحی ناخن دخترانه می توان به انواع شخصیت های کارتونی و کمیک، میوه ها، انواع طراحی گل و… شما می توانید با مطالعه این پست انواع طراحی های کاشت ناخن دخترانه را مشاهده و این طراحی ها را برای ناخن های خود ایجاد نمایید. این روش بهترین نوع روش کاشت ناخن است، زیبایی و استحکام این روش طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. در این روش نیز از ناخن مصنوعی در سایز مناسب شما استفاده میشود، ضد قارچ و در نهایت مواد پودری روی ناخن گذاشته میشود. یکی دیگر از ایده‌هایی که می‌توان برای کاشت ناخن مشکی پیاده‌سازی کرد، استفاده از رنگ طلایی است.

بورس لوازم کاشت ناخن کجاست؟

به گفته دکتر بلیغی، دریافت خدمات کاشت ناخن مصنوعی، از هر مدل یا نامی که باشند، می‌تواند عوارضی را پدید بیاورد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. مدلی دیگر که برای کاشت ناخن از آن‌ها استفاده می‌شود، ناخن ابریشمی است که برای ساخت آن از ابریشم، کتان، فایبرگلاس و کاغذ استفاده می‌کنند. این نوع ناخن مصنوعی به دلیل سبک بودن دارای طرفداران زیادی است.