آموزش کاشت ناخن با تیپ کامل‌ترین راهنمای تیپ ناخن

با اینکه در خیلی از بازارهای مشابه، شاهد ورود روزافزون خدمات دهندگان و اصطلاحا اشباع بازار هستیم، اما بازار کاشت ناخن نه تنها اشباع نشده بلکه سرعت ورود مشتریان جدید به آن بسیار بالاتر از ورود خدمات دهندگان می باشد. معمولا در حین آموزش، تأمین و تهیه مواد و ابزار به عهده هنرجو می باشد و برخی از مراکز آموزشی هنرجو را مجبور به خرید تجهیزات و مواد از آن مرکز می کنند. اما خبر خوب اینکه نیل آکادمی در طول دوره آموزشی برای راحتی شما عزیزان مواد و تجهیزات را به صورت رایگان و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد. ابتدایی ترین چیزی که در کاشت ناخن باید یاد بگیرید، آموزش کاشت ناخن مادر است.

  • تیپ‌ها برای قد دادن به ناخن به کار می‌روند و روی لبه ازاد ناخن چسبیده می‌شود.
  • این نوع از کاشت برای کسانی که ناخن های طبیعی نسبتا بلندی دارند مناسب است.
  • یکی دیگر از راه‌های زیباتر نشان دادن ناخن‌ها، استفاده از مواد رنگی است که امروزه آن‌ها را با نام لاک می‌شناسیم.
  • پس از اینکه فقط یک لایه نازک از مواد روی ناخن باقی ماند باقی مواد را با استفاده از سوهان از بین ببرید و سطح ناخنتان را با بافر بکشید و با پولیش ناخن را برق بیاندازید و در آخر از تقویت کننده استفاده نمایید.
  • عمق رنگ سفید از نوک به ریشه باید کم تر و محو تر شود سپس با پودر هلویی یا صورتی بیبی بومر از ریشه ناخن تا نوک ناخن را مواد گذاری می کنیم.

از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا میگیرد. کاشت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است. در این روش بعد از ضد قارچ، کاشت پودری را انجام می دهید. بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و داخل دستگاه یووی خشک می کنند. کاشت ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت ها کمی گران تر است.

دلایل استفاده از کاشت ناخن

بنابراین بسیاری از خانم ها در تلاش هستند تا با ثبت نام کردن در دوره های آموزشی مهارت های کافی را در خصوص کاشت ناخن به دست بیاورند. حال جای نگرانی نیست ما در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با بهترین دوره های آموزش کاشت ناخن آشنا کنیم تا بتوانید در دوره های معتبر زیر نظر بهترین اساتید مباحث مربوطه را بیاموزید. این روش دوام و استحکام بالایی دارد و جزو متداول ترین روش های کاشت می‌باشد. این روش از انواع کاشت ناخن به مهارتی غیر قابل انکار نیاز داشته و باید به وسیله مقدار مناسبی از پودر اکریلیک اقدام به ساخت یک زیرسازی محکم و مناسب برای آکواریوم کوچک ناخن ها نمود. با توجه به اشباع نبودن بازار کاشت ناخن فرصت مناسبی است تا کسب و کار خود را در این زمینه راه بیندازید. با توجه به موارد ذکر شده در بالا و امکاناتی که نیل آکادمی در اختیارتان می گذارد، یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن دوره آموزش کاشت ناخن نیل آکادمی می باشد.

نحوه انجام ژلیش روی کاشت

برای اینکه بصورت تخصصی تر دوره های آموزش کاشت ناخن را بگذرونید میتونید از دوره های نیل آکادمی در زمینه کاشت ناخن استفاده کنید. شما برای خرید لوازم کاشت ناخن می توانید به فروشگاه های مربوطه در سطح شهر مراجعه کرده و لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید. به عنوان مثال شاید بتوان برخی مباحث طراحی ناخن را در سه ساعت آموخت اما به هیچ وجه نمی توان در دو جلسه سه ساعته کاشت ناخن با پودر را فراگرفت. بنابراین مدت زمان آموزش یکی از مواردی است که می توان بر اساس آن، آموزشگاه مورد نظر را رد و یا تأیید نمود.

برای اینکه بدانید کدام روش کاشت نان بهتر است، لازم است تا به چند نکته دقت کنید. چرا که تردد و شلوغی آرایشگاه ها معمولا به ضرر هنرجو تمام می شود و در عین حال خیلی از مربیان که در آموزشگاه تدریس می کنند مجبور به انجام خدمات برای مشتریان خود نیز می باشند و همین امر موجب تمرکز پایین مربی می شود. شما به عنوان یک ناخن کار باید بدانید که چه اصول و نکاتی باید در محیط کار شما رعایت شود.

به این صورت که یک لایه پرایمر به ناخن زده و ناخن را به صورت عمودی داخل پودر فرو می‌کنیم. این کار در چند مرحله انجام می‌گیرد و در نهایت سوهان کشی می‌شود. در این روش بعد از زیرسازی و سوهان کشی ناخن بدون استفاده از لیکویید و تنها با پودر و پرایمر، کاشت ناخن صورت می‌گیرد. موادی که برای کاشت فیبر یا گیاهی استفاده می‌شود شبیه مواد ژله ای هستند ولی از لحاظ فرمولاسیون با ژل متفاوتند و ریشه کاملا گیاهی و بدون ایجاد حساسیت دارند. بعد از این نوع کاشت هم دست ها باید در دستگاه یو وی قرار گیرند.

عوارض کاشت ناخن پا در بسیاری از مواقع در مقایسه با دست بسیار خطرناک‌تر است. علت آن حبس بودن بیشتر پا و نداشتن هوای تازه بیان می‌شود. پا و ناخن‌هایش به طور طبیعی تحت تاثیر رطوبت هستند که می‌تواتند شرایط پیدایش بیماری‌های قارچی را تقویت کند. پس بهتر است این کار برای ناخن‌های پا کمتر انجام شود تا آسیب نبینند. یکی از روش‌های آراستن ناخن که با قطعاتی مانند ناخن را روی آن قرار می‌دادند.