دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای

کاشت ناخن با پودر به تنهایی زیرشاخه های زیادی دارد از جمله کاشت ناخن با پودر کلیر، کاشت ناخن هلویی، کاشت های گریم، کاشت بیبی بومر، کاشت ماربل و کاشت فرنچ. نکته مهم این است که اصول همه این موارد یک چیز است و آن کاشت مادر است. در دوره آموزشی شما ابزار مورد استفاده در این مرحله و نحوه صحیح استفاده از آن ها را آموزش می بینید.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آموزش کاشت ناخن باید به شکل اصولی و توسط مربی های با تجربه انجام گیرد. همچنین مهمترین اصل در این حرفه دقت و حوصله است تا بتوان نتیجه دلخواه را کسب نمود. هر چقدر توانایی بیشتری در این زمینه داشته باشید، موفق تر خواهید بود. در این روش ناخن ها با استفاده از مواد مختلف که روی ناخن قرار میگیرد فرمی زیبا پیدا کرده و بسته به سلیقه فرد میتواند بلند ، متوسط یا کوتاه باشد .فرم نوک ناخن ها نیز بسته به سلیقه افراد میتواند گرد ، مربعی یا تیز باشد. کاشت ناخن مانند خیلی پدیده های دیگر زیبایی، از آن طوفان های زیباییست که بانوان کشور ما را در خود محو کرده و سیل افرادی که به گروه بزرگ ناخن کاشته ها اضافه می شوند، روز به روز در حال افزایش است. اگر می خواهید ناخن بکارید و دست هایتان را مانند ملکه ها زیبا کنید، اول گالری کاشت ناخن سالن زیبایی نیلسا را مشاهده فرمایید.

از طرفی چون در این روش مواد مصرفی تقریبا زیاد می باشند بنابراین شما مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتری نیز خواهید بود. در مقایسه با روش قالبی روش کاشت پودری یکی از روش های بسیار با دوام می باشد. همچنین این روش ناخن های شما بسیار زیباتر نشان خواهد داد. از جمله معایب این روش کاشت می توان به این اشاره کرد که نیازمند زمان طولانی می باشد. رو کاشت ژله ای دوام کمتری نسبت به کاشت پودری دارد اما از روش قالبی بیشتر می باشد. یکی از مزایای این روش کاشت این است که ناخن شما دچار آسیب جدی نمی شود.

  • بدین جهت در این مقاله به صورت گام به گام و اصولی به آموزش کاشت ناخن و مباحث مربوط در حوزه کاشت ناخن پرداخته شده است.
  • غسل و وضو با چنان چیزی که مانع از وصول آب می شود صحیح نیست و ناگزیر باید آنها را برای انجام غسل و وضوی صحیح زایل و پاک کرد و قصد آرایش، مجوّز چنان کاری نمی شود.
  • نیپر را به محلول ضدباکتری آغشته کرده و از آن برای جدا کردن پوسته‌های اطراف ناخن استفاده کنید.

در کاشت ناخن ژله ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها میزنند و دست را می گذارند توی دستگاه یووی تا خشک شود. شیوه ی کاشـت ناخن ژله ای با کاشت ناخن پودری یکی است و فقط تفاوت در مواد آنهاست. به دلیل خشک کردن با استفاده از دستگاه uv از تمامی روش‌های گفته شده گران‌تر است. پس از زدن محلول ضدقارچ ابتدا کاشت پودری انجام می‌شود و سپس با کاشت ژله‌ای و خشک کردن کار پایان می‌یابد.

بنابراین سعی کنید در انتخاب قالب دقت کنید که قالب ناخن هم اندازه و یا کوچک‌تر از صدف ناخن باشد. مواد کاشت ناخن معمولاً مواد شیمیایی بسیار قوی می‌باشند. استفاده طولانی مدت آن‌ها موجب می‌شود که سطح ناخن با اکسیژن در تماس نبوده و رفته‌رفته موجب پوسیدگی ناخن می‌شود. 28- امروزه دختران نوجوان علاقه زیادی به انواع کاریکاتور ها دارند و اکثرا طرفدار طراحی ناخن ها به شکل کاریکاتور ها می باشند. برای ایجاد چنین طراحی روی ناخن های خود می توانید از انواع دیزاین های ناخن مانند شابلون، استیکر(برچسب) و … استفاده نمایید و همچنین می توانید به وسیله قلم های طراحی ناخن خطوط صافی روی ناخن ها طراحی نمایید.

کاشت ناخن با مواد پودری

شما می توانید با تحقیق درست بهترین آموزشگاه را برای یک آموزش خوب انتخاب کرده و برای یادگیری این مهارت به آنجا بروید. پرس وجو در خصوص مربی و رفتار او بسیار مهم بوده و تا حد زیادی از هدر رفتن پول شما جلوگیری می کند. بنابراین حتما این نکته را در نظر بگیرید که این روزها دیگر مانند گذشته افراد وجدان کاری ندارند و به هنرجویان صرفا به یک منبع درآمد نگاه می کنند. بنابراین این وظیفه شما است که با چشم و گوش باز برای آموزش ثبت نام نمایید.

وقتی که مواد کاشت ناخن از خود ناخن به هر دلیلی جدا شده یا فاصله بگیرد و چسبندگی خود را از دست داده باشد اصطلاحا می گوییم که ناخن، هوا گرفته است. این فاصله ایجاد شده بین مواد کاشت و سطح ناخن، بهترین محل برای رشد قارچ و عفونت های ناخن می باشد و علاوه بر آن نارضایتی بانوان را به همراه دارد. بنبابراین هواگیری ناخن کاشته شده از اصول اولیه در آموزش کاشت ناخن می باشد. در آموزش کاشت ناخن در منزل بهتر است از کاشت هایی استفاده کنید که نیاز به سوهان کشی نداشته باشند. برای مثال می‌توانید از سه روش کاشت ناخن قالب با مواد پودری یا اکریلیک، پلی ژل و یا لمینت ناخن استفاده کنید. با این سه روش به راحتی می‌توانید ناخن های خود را در منزل به شکل و فرم دلخواه درآورید.

عفونت های قارچی و بیماری های ویروسی

این وسیله به شما در یکسان سازی قد ناخن کمک زیادی خواهد کرد و به صورت یکبار مصرف و فلزی در بازار وجود دارد. همان‌طور که می‌دانید، لاک ژلیش ناخن در دو نوع مات و براق موجود است. رنگ مشکی از جمله رنگ‌هایی است که دیزاین آن هم به صورت مات و هم به صورت براق زیبایی و جلوه خاص خودش را دارد. اگر قصد رفتن به مهمانی شب یا مجلس رسمی را دارید، توصیه ما به شما این است که از لاک مشکی براق غافل نشوید. حتی می‌توانید آن را با انواع اکسسوری یا لاک اکلیلی و شاین نیز ترکیب کنید.

ناخن‌های ژله‌ای برای سفت شدن به نور ماورا بنفش نیاز دارند. LED نسبت به چراغ UV سطح کمتری از اشعه ماورا بنفش را ساطع می‌کند و کار کاشت را سریع‌تر انجام می‌دهد بنابراین باعث می‌شود کمتر در معرض UV قرار بگیرید. همیشه برای حفظ سلامت ناخن‌ها از مرطوب کننده استفاده کنید. حفظ رطوبت ناخن‌ها مانع از شکستگی و ترک خوردگی آن‌ها می‌شود.

بهتر است در زمان شست و شوی ظرف‌ها از دستکش استفاده کنید و بعد از هر بار شستن دست ها، آن ها را خشک کنی. از جمله عوارض نادر کاشت ناخن مرگ است که آن هم به دنبال شدت یافتن عفونت باکتریایی رخ می دهد. مرغوب نبودن مواد پودر مورد استفاده و یا آغشته نشدن قلموی کار به لیکویید سبب ترک خوردن ناخن ها می شود. با قرارگیری ناخن مصنوعی روی ناخن فرد، ریشه از بین می رود و ناخن دچار تغییر شکل می شود. کاشت ناخن فلای آن نوعی کاشت ناخن است که در آن از لیکویید و پرایمر استفاده نمی کنند بنابراین با حذف شدن این دو ماده خطرات کاشت ناخن کاهش یافته بنابراین برای خانم های باردار یک روش بی ضرر است. برای اینکه ناخن های رنگی داشته باشید ، می توانید از پودر رنگی استفاده کنید و سپس چسب بزنید، اکتیویتر را مثل لاک روی ناخن بزنید .