کاشت ناخن چیست انواع کاشت ناخن جدید اسم مدل های کاشت ناخن

فیبرها را که به صورت رشته هایی نازک هستند، روی ناخن می گذارند. بعد از هر مرحله، دست را در دستگاه UV قرار می دهند و مانند همیشه سوهان می کشند. در این روش، با پودرهای کاور یا پودر هلویی، صدف ناخن را طراحی می کنند.

  • به دلیل ضخیم بودن این نوع ناخن، کار از حالت طبیعی خود خارج می‌شود.
  • پس ناخنهای مصنوعی را روی ناخنهای طبیعی خود قرار دهید تا از هماهنگی آنها اطمینان حاصل کنید.
  • دستتان را بیرون آورده و با کلینکس ناخنتان را تمیز کنید و دوباره دستتان را درون استون بگذارید .
  • در لمینت ناخن رشته های پلاستیکی روی ناخن قرار گرفته و اندازه گیری می شوند، سپس با استفاده از اسپری فیکساتور سفت شده و شکل ناخن طبیعی را به خود می گیرند.
  • درمان ناخن کاشت آسیب دیده در مراحل نخست می تواند موجب رشد دوباره ناخن شود، اما اگر زمان زیادی بگذرد، پوسته هایی زیر ناخن ایجاد می شود.

داخل این دستگاه ها لامپ های یو وی قرار دارد که توسط اشعه یو وی هر نوع ژل را خشک می کنند. تا جایی که سطح ناخن داغ نشود و احساس درد نمی‌کنید، به صورت دایره‌ای به سوهان‌کشی ادامه دهید. به همین صورت لبه آزاد ناخن را نیز سوهان بکشید تا از بین برود. وقتی ناخن مصنوعی روی ناخن شما قرار می گیرد، ریشه ناخن از بین می رود و ناخن تغییر شکل پیدا می کند.

کاشت ناخن مشکی ساده

امروزه کاشت اکریلیک ناخن یکی از رایج ترین انواع کاشت ناخن محسوب می شود. اگر تبحر زیادی در طراحی ناخن ندارید یا لاک ساده را ترجیح می‌دهید، کافی است یک لاک مشکی ساده خریداری کنید و کل ناخن‌هایتان را با آن رنگ بزنید. لاک مشکی ساده همیشه و هر زمان از سال ترند است و به راحتی می‌توانید در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنید.

دوره پیشرفته کاشت ناخن

دترلند آموزش ها رو در زمان های متفاوت و به صورت فشرده و نیمه فشرده برگزار می کند تا هنرجویان بتوانند در زمان های متفاوتی در دوره ها شرکت کنند و همچنین در صورت نیاز از خوابگاه نیز استفاده کنند. تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سالن زیبایی شادلین میباشد. ما در اینجا به طور مختصر در مورد مزایا و معایب آن صحبت میکنیم تا بتوانیم با ایجاد اگاهی شما را به انتخاب درست تری سوق بدهیم. در ضمن سلامت ناخن های شما خیلی مهم است و نیلسا هم ناجی ناخن های شما می باشد، پس عجله کنید تا دیر نشده این سلامتی را دوباره به دستان خود بازگردانید و ناخن های بسیار زیبا تری داشته باشید. فویل های طراحی به آسانی به شما کمک می­کنند که یک طراحی بی نقص روی کاشت خود ایجاد کنید.

شما جلوه طبیعی‌تر و زیباتری داشته باشد، می‌توانید از آبرنگ مخصوص برای ایجاد طرح ماربل نیز استفاده کنید. شما می توانید پس از اتمام دوره کاشت ناخن مبتدی سراغ دوره پیشرفته بروید. در این دوره مباحثی تدریس می شود که شما می توانید با یادگیری آنها به طور کامل به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل شوید. اگر می خواهید در دوره های ابتدایی ثبت نام کنید بهتر است از قبل بدانید که چه مباحثی در این کلاس ها تدریس خواهد شد. در دوره پایه کاشت ناخن مباحث زیر به ترتیب آموزش داده می شود. با کاشت ناخن مصنوعی، اکسیژن به بخش های زیر ناخن نمی رسد.