دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای

در کاشت ناخن ژله ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها میزنند و دست مشتری در دستگاه یو وی قرار میگیرد تا ژل خشک شود. کاشت ناخن در واقع فرایند آرایش و زیباسازی ناخن با استفاده از تجهیزات مخصوص، مواد مختلفی را با دوام بالا بر ناخن طبیعی شما قرار میدهند و شما تا زمان رشد ناخن طبیعی خود از هر گونه عملی بر ناخن های خود آسوده خواهید بود. معمولا کاشت ناخن با سوهان کشی ناخن طبیعی با استفاده از سوهان برقی شروع میشود و پس از آن با توجه به نوع کاشت از مواد و روش های مختلف برای کاشت استفاده میشود. کاشت ناخن با تیپ نیاز به دقت زیادی دارد و مهم‌ترین مرحله، انتخاب سایز دقیق است. توصیه می‌کنیم که این مرحله را جدی بگیرید و سپس به فکر موادگذاری ناخن با تیپ باشید. یادتان باشد که همواره می‌توانید از جایگزین‌های دیگری همچون فرمر، پلی ژل یا پودر دیپ استفاده کنید.

  • این روزها داشتن ناخن های بلند و لاک زده، به یکی از سرگرمی های بانوان تبدیل شده است و آن ها سعی می کنند با کاشت ناخن، مانیکور کردن و لاک های فانتزی، به ناخن های زیبا و خواستنی برسند.
  • در این بخش از مجله سین دخت می خواهیم مزایا و عوارض کاشت ناخن، نحوه کاشت ناخن و انواع مختلف کاشت ناخن را بررسی کنیم تا به کمک این راهنما بتوانید بهترین روش برای کاشت ناخن هایتان را انتخاب نمایید.
  • از طرفی رسیدگی به ناخن های دست و پا یک مسئله روتین است و هر چند وقت یک بار نیاز دارد که برای اینکه زیبایی و استحکام ناخن ها از دست نرود با مراجه به سالن های زیبایی و مراکز کاشت ناخن جهت ترمیم کاشت ناخن خود اقدام کنند.
  • آموزش کاشت ناخن با پودر یکی از اصلی ترین آموزش ها در زمینه کاشت ناخن می باشد.

آگاهی داشتن در خصوص رفتارهای مدرس و نحوه رفتار او در سر کلاس می تواند بر روی رضایت هنرجویان نیز تاثیر زیادی بگذارد. کمی چسب به لبه داخلی تیپ بزنید و تیپ را روی ناخنتان بچسبانید. دوباره تیپ را روی انگشتان بگذارید و سایز آن را کاملاً درست کنید. زیرا چسب ناخن بسیار قوی است و بعد از چسباندن نمی‌توانید تیپ را جابه‌جا کنید.

7- طراحی فرنچ ناخن یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین طراحی های ناخن می باشد که دختران نوجوان نیز با انتخاب طراحی های مختلف فرنچ دیزاین های زیبا و متفاوتی برای ناخن های خود ایجاد می کنند. شما می توانید با استفاده از قلم طراحی ناخن، گل های کوچکی را به صورت فرنچ بر روی نوک ناخن های خود طراحی نمایید و جلوه زیبایی به ناخن های خود بدهید. برای داشتن کیفیت بالای کاشت، این مرحله باید به درستی انجام شود.

در این نوع کاشت مواد کاشت در قالب ریخته میشود و قالب روی ناخن قرار می‌گیرد و بعد از خشک شدن مواد، قالب از مواد جدا می‌شود. و اما جدیدترین مدل کاشت ناخن که در حال حاضر بسیار مورد استفاده قرار می گیرید. هر چه نازک تر شدن ناخن کاشته شده باعث طبیعی تر جلوه دادن آن می‌شود و این بسته به جنس مواد و مهارت ناخن کار می‌باشد.

لمینیت ناخن یا لاک جلیش ( ژلیش )

تیپ‌ها سایزهای متفاوتی دارند که برای انگشت‌های مختلف پا و دست به کار می‌روند. اگر هنگام کاشت ناخن، حد فاصل میان مواد گذاری و کوتیکول رعایت نشود که تقریباً یک میل است، گاشت ناخن شما هوا می گیرد. برای جلوگیری از هوا نگرفتن کاشت ناخن باید درنهایت، سوهان کشی به طور دقیق و با زاویه 45 درجه داشته باشید.

مصرف این فراورده باعث افزایش استحکام و رشد ناخن‌ها شده و برای ترمیم پوست نیز بسیار مؤثر است. این کپسول‌ها بسته به فرمولاسیون آن‌ها سطح سلامت عمومی را بهبود بخشیده و به تقویت سیستم ایمنی نیز کمک می‌کنند. برخی از افراد ممکن است نسبت به موادی که برای ساخت ناخن مصنوعی استفاده می‌شوند یا محلول مورد استفاده برای برداشتن آن‌ها حساسیت داشته باشند.

کاشت ناخن کوتاه هلویی

و باید بدانید که مثلا در کشور کانادا و یا استرالیا یک کاشت ناخن ساده برای هر دو دست حداقل ۱۰۰ دلار هزینه دارد. هزینه آموزش کاشت ناخن در شهرها و حتی مناطق شهری مختلف متفاوت می باشد. در این مرحله با استفاده از سرسوهان کاغذی ناهمواری های احتمالی سطح ناخن را از بین ببرید و فرم نهایی روی ناخن را ایجاد کنید. علاوه بر موارد یاد شده در این مرحله رد سوهان دستی و سر سوهان الماسه استوانه نیز از بین می رود. اگر در دوره آموزشی که شرکت می کنید این مراحل را به صورت پایه و صحیح آموزش ببینید، انجام تمامی کاشت های ناخن برای شما کاری راحت خواهد بود.

بنابراین بهتر است قبل از انجام کاشت ناخن از این که به مواد کاشت حساسیت دارید یا خیر اطمینان حاصل کنید. اگر در طی مراحل کاشت ناخن نظافت رعایت نشود، ممکن است بسیاری از بیماری‌های پوستی به شما انتقال یابد. اگزما یکی از این بیماری‌هاست که در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی حین فرایند کاشت ناخن ایجاد می‌شود. ژل آدامسی کاشت ناخن محصولی است که برای طراحی برجسته و گلسازی روی ناخن مورد استفاده قرار می گیرد و به شما این امکان را…

به همین دلیل این روش به افرادیکه وقت و حوصله این روش را ندارند توصیه نمی شود زیراکاشت ناخن پودری بسیار زمان بر است. ترکیبات پودر و مواد کاشت ناخن را حتما بررسی کنید تا حاوی EMA باشد. EMA، ماده ای شبیه آکریلیک دندان می باشد و برای کاشت ناخن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است برای انتخاب جنس و رنگ خوب آکریلیک از برندهای معروف یا برندهایی که در گوگل سرچ کرده اید استفاده کنید. روش کاشت ناخن بیبی بومر، که در بین بانوان خوش سلیقه ایرانی محبوبیت بسیار زیادی دارد. همین امر موجب شده که بازار کاشت ناخن و ترمیم ناخن داغ شود و بسیاری از افراد تصمیم به یادگیری این حرفه و کسب در آمد ازین راه کنند.

در این شیوه به سوهان کاری نیازی نیست؛ به همین خاطر در مدت زمان کوتاهی این نوع کاشت ناخن انجام می گیرد. تیپ ها معمولا در دو جنس پلکسی و شیشه ای در بازار موجودند که جنس پلکسی منعطف تر می‌باشد. از تیپ های شیشه ای برای مدل های ژورنالی استفاده می‌شود و از تیپ های پلکسی برای کاشت پودری اکریلیک. تیپ ناخن قبل از گذاشتن مواد روی ناخن با چسب مخصوص چسبانده می‌شود و بلندی قد آن به اندازه دلخواه کوتاهن می‌شود. ناخن‌های ژله‌ای به دلیل انعطاف پذیری بیشتر راحت تر هستند بنابراین ناخن‌های شما کمتر ترک می‌خورند.