انواع مدل و روش های کاشت ناخن عکس، مزایا و معایب

در این شیوه به سوهان کاری نیازی نیست؛ به همین خاطر در مدت زمان کوتاهی این نوع کاشت ناخن انجام می گیرد. تیپ ها معمولا در دو جنس پلکسی و شیشه ای در بازار موجودند که جنس پلکسی منعطف تر می‌باشد. از تیپ های شیشه ای برای مدل های ژورنالی استفاده می‌شود و از تیپ های پلکسی برای کاشت پودری اکریلیک. تیپ ناخن قبل از گذاشتن مواد روی ناخن با چسب مخصوص چسبانده می‌شود و بلندی قد آن به اندازه دلخواه کوتاهن می‌شود. ناخن‌های ژله‌ای به دلیل انعطاف پذیری بیشتر راحت تر هستند بنابراین ناخن‌های شما کمتر ترک می‌خورند.

در این نوع کاشت مواد کاشت در قالب ریخته میشود و قالب روی ناخن قرار می‌گیرد و بعد از خشک شدن مواد، قالب از مواد جدا می‌شود. و اما جدیدترین مدل کاشت ناخن که در حال حاضر بسیار مورد استفاده قرار می گیرید. هر چه نازک تر شدن ناخن کاشته شده باعث طبیعی تر جلوه دادن آن می‌شود و این بسته به جنس مواد و مهارت ناخن کار می‌باشد.

تیپ‌ها سایزهای متفاوتی دارند که برای انگشت‌های مختلف پا و دست به کار می‌روند. اگر هنگام کاشت ناخن، حد فاصل میان مواد گذاری و کوتیکول رعایت نشود که تقریباً یک میل است، گاشت ناخن شما هوا می گیرد. برای جلوگیری از هوا نگرفتن کاشت ناخن باید درنهایت، سوهان کشی به طور دقیق و با زاویه 45 درجه داشته باشید.

  • ازآنجاکه بافت ناخن کاملاً با ترکیبات کاشت ناخن پوشیده می شود، خطر ابتلا به عفونت ها و قارچ در ناخن کاشت بیشتر است.
  • اگر قصد دارید در این کلاس ها ثبت نام کنید بهتر است به نکات زیر توجه نمایید، تا وقت و پول شما هدر نرود.
  • وقتی که محافظ ناخن را اعمال کردید، می‌توانید هر سرویس مصنوعی را روی ناخنهای خود اعمال کنید.
  • گفته می‌شود داشتن دست‌هایی زیبا به داشتن ناخن‌هایی زیبا وابسته است شاید به همین دلیل است که خانم‌ها این روزها زیاد به سمت روش‌های زیباتر کردن ناخن‌ها مانند کاشت ناخن رو آورده‌اند.
  • 9- یکی از زیبا ترین طراحی های کاشت ناخن دخترانه قرینه نبودن طراحی کاشت ناخن های دو دست می باشد.

اگر از مدل کاشت ناخن خود راضی نیستید و یا از کاشتن ناخن پشیمان شده اید می توانید کاشت ناخنتان را از بین ببرید. کاشت ناخن پودری زمان بر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می گیرد. کاشـت ناخن های مصنوعی باعث تغییر رنگ ناخن، التهاب دور ناخن، خط خط شدن و خرد شدن ناخن و کنده شدن لبه آزاد ناخن از بستر (انیکولیز) می شود. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است به همین دلیل کاشـت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد. کسانی که بیماری عفونی و قارچی دارند توصیه می شود که کاشـت ناخن انجام ندهند چون این کار باعث می شود فرد پیشرفت بیماری خود را از چشم دور کند.

تیپ

7- طراحی فرنچ ناخن یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین طراحی های ناخن می باشد که دختران نوجوان نیز با انتخاب طراحی های مختلف فرنچ دیزاین های زیبا و متفاوتی برای ناخن های خود ایجاد می کنند. شما می توانید با استفاده از قلم طراحی ناخن، گل های کوچکی را به صورت فرنچ بر روی نوک ناخن های خود طراحی نمایید و جلوه زیبایی به ناخن های خود بدهید. برای داشتن کیفیت بالای کاشت، این مرحله باید به درستی انجام شود.

فرم ناخن گرد

و باید بدانید که مثلا در کشور کانادا و یا استرالیا یک کاشت ناخن ساده برای هر دو دست حداقل ۱۰۰ دلار هزینه دارد. هزینه آموزش کاشت ناخن در شهرها و حتی مناطق شهری مختلف متفاوت می باشد. در این مرحله با استفاده از سرسوهان کاغذی ناهمواری های احتمالی سطح ناخن را از بین ببرید و فرم نهایی روی ناخن را ایجاد کنید. علاوه بر موارد یاد شده در این مرحله رد سوهان دستی و سر سوهان الماسه استوانه نیز از بین می رود. اگر در دوره آموزشی که شرکت می کنید این مراحل را به صورت پایه و صحیح آموزش ببینید، انجام تمامی کاشت های ناخن برای شما کاری راحت خواهد بود.

مرحله اول: دستها و ناخنهای خود را پاک کنید

مصرف این فراورده باعث افزایش استحکام و رشد ناخن‌ها شده و برای ترمیم پوست نیز بسیار مؤثر است. این کپسول‌ها بسته به فرمولاسیون آن‌ها سطح سلامت عمومی را بهبود بخشیده و به تقویت سیستم ایمنی نیز کمک می‌کنند. برخی از افراد ممکن است نسبت به موادی که برای ساخت ناخن مصنوعی استفاده می‌شوند یا محلول مورد استفاده برای برداشتن آن‌ها حساسیت داشته باشند.

بنابراین بهتر است قبل از انجام کاشت ناخن از این که به مواد کاشت حساسیت دارید یا خیر اطمینان حاصل کنید. اگر در طی مراحل کاشت ناخن نظافت رعایت نشود، ممکن است بسیاری از بیماری‌های پوستی به شما انتقال یابد. اگزما یکی از این بیماری‌هاست که در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی حین فرایند کاشت ناخن ایجاد می‌شود. ژل آدامسی کاشت ناخن محصولی است که برای طراحی برجسته و گلسازی روی ناخن مورد استفاده قرار می گیرد و به شما این امکان را…