مزووایت صورت یا کرم پودر دائم چیست با تخفیفات و فیلم آموزشی کلینیک دکتر یوسفی

سپس ویتامین A و C با استفاده از یک قلم ارتعاشی کوچک با دندانه های لاستیکی که پوست را برای افزایش جذب شبیه سازی می کند، تجویز می شود. پس از جذب، درمان دیگری با ویتامین E با یک ابزار غلتکی مجهز به سوزن‌های کوچک انجام می‌شود که پوست را تحریک می‌کند و گلبول‌های قرمز خون را تشویق می‌کند تا به سطح بیایند. سپس یک ماسک خنک کننده ویتامین C روی پوست مالیده می شود و پس از قرار گرفتن، ماسک لایه برداری می شود و از سرم ویتامین E و مرطوب کننده استفاده می شود. سالن های آرایشی با استفاده از این تکنیک می توانند درآمد سالن زیبایی خود را چندین برابر کنند. زیرا تکنیک هایمزووایت یا بی بی گلو که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت، به دلیل استقبال زیاد در ایران یکی از رشته های پردرآمد پوست به حساب می آید. یکی دیگر از عوارض جدی که ممکن است توسط پیگمنتر مبتدی و غیر حرفه‌ای رخ دهد، تغییر رنگ است.

در غیر این‌ صورت پوست ملتهب شده و سوختگی‌هایی در سطح آن به وجود می‌آید. بعد از انجام مزووایت پوست حساسیت پوست بالا می رود از این رو به هیچ عنوان نباید از کرم های لایه بردار و محرک استفاده شود. ترکیبات اسیدی موجود در کرم های لایه بردار مانند ترتینوئین، آلفا هیدروکسی اسید و همین طور صابون های قلیایی موجب تحریک و تشدید التهاب در پوست می شوند و حداقل تا یک هفته نباید از این محصولات استفاده شود. استفاده مداوم از لوازم‌آرایش، هوای آلوده و خواب ناکافی باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصبت سفت کنندگی این کرم‌ها از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

  • اما بهتر است قبل از اقدام، عوارض کرم پودر دائم را نیز در نظر بگیرید.
  • طبق نظر متخصص خود از قرار گرفتن در معرض آفتاب گرفتن حمام آفتاب و سولاریوم به ‌شدت خودداری نمایید زیرا باعث آسیب به بافت پوستی شما می‌شود.
  • یکی از مراکزی که مزووایت در تهران را بصورت تخصصی انجام می دهد،کلینیک زیبایی دکتر یوسفی می باشد.
  • انجام مزووایت برای بیماران دیابتی، افراد مبتلا به سرطان پوست و بیماری‌های پوستی یا افرادی که نقص سیستم ایمنی دارند، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.
  • با فشار ماسک به ژل ، گاز دی اکسید کربن آزاد شده و شما احساس سوزن سوزن شدن میکنید.

انجام مزووایت حدودا سه ساعت زمان می برد و دو تا سه دوره نیاز به انجام دارد و پس از آن شما به مدت 6 تا 8 ماه نیازی به استفاده از کرم پودر ندارید. اگر دوره درمان خود را تکمیل کنید پوست تان دو تا سه درجه روشن تر و شفاف تر می شود. کرم پودر دائم یک روش پیشرفته است که امروزه به کمک تکنولوژی برای بهتر دیده شدن پوست که برای درخشندگی و بشاش دیده شدن پوست به دست آورده‌ایم .

با تحریک شدن سلول‌های ملانوسیت به دنبال التهاب، در پوست رنگدانه‌های بیشتری تولید می‌شود. این افزایش تولید رنگدانه، در پوست‌های سبزه و تیره بیشتر اتفاق می‌افتد. وقتی رنگدانه‌ها در یک نقطه تجمع پیدا می‌کنند، لک‌های پوستی به وجود می‌آید که از بین بردن آن‌ها زمان زیادی می‌خواهد. آرایشگاه ها تبلیغات زیادی درباره این کرم پودرها می کنند اما درباره ی عوارض خیلی کم حرف می زنند. به عنوان مراقبت پس از انجام این روش باید به طور مداوم از کرم‌های ضد‌آفتاب، کرم‌های آبرسان و ترمیم کننده استفاده کنید.

موارد استفاده کرم پودر دائم:

سوزن کارتریج 12 موثرتر هست و برای درمان کلیه مشکلات پوستی مانند خطوط ریز و چروک های عمیق ، شلی پوست ، خطوط زایمان ، سلولیت ، پیگمنتیشن ، رد سوختگی ، زخم های بعد از آکنه مناسب هستند. از انجاییکه در میکرونیدلینگ پزشکی به قسمت عمیق درم نفوذ میکنیم ، امکان درمان آکنه و سایز زم ها با القای بازسازی پوست ممکن است . همه محصولات در محدوده انتشار تدریجی اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بالا و NCTF ، یک نرم کننده و از 55 ماده منحصر به فرد مورد استفاده در زیبایی درمانی مزوتراپی (درمان پزشکی متشکل از تزریق میکرو داخل پوست) تشکیل شده است. اپیدرم، بیرونی ترین لایه پوست، یک سد ضد آب ایجاد می کند و به رنگ پوست کمک می کند. در غیر این صورت در صورتی که جوانب احتیاط رعایت نشود، انواع بیماری‌های پوستی می‌تواند بین اشخاص منتقل شود.

یکی دیگر از مزایایی که بر روی پوست دارد از بین بردن رفع تیرگی های پوست در مناطق مختلف بدن از جمله زیر بغل، زیر چشم، تیرگی زلنو و یا آرنج می باشد. بعد از انجام این روش لازم است به صورت مدوام از ضد آفتاب استاندارد، کرم آبرسان و ترمیم‌کننده طبق نظر کارشناس استفاده نمایید. این تکنیک جوانسازی به دلیل درآمد خوبی که دارد در آرایشگاه‌ها و سالنهای ایران به وفور انجام‌می‌شود. بعد از انجام bb glow باید مراقبتهای ویژه‌ای انجام دهید؛ نظیر استفاده مکرر از ضد آفتاب استاندارد، چون پوست به آفتاب حساس‌می‌شود. بسته به نوع پوستتان که متخصص آن را تعیین‌می‌کند، تعداد جلسات متفاوت است. زمان معمول بین 6 تا8 ماه ماندگاریست، اما بسته به پوستتان تا 10ماه هم می‌تواند باقی‌بماند.

مواد تشکیل دهنده کرم پودر دائمی یا مزو‌وایت چیست؟

ممکن است بدن شما با رنگ‌ها همانند یک جسم خارجی برخورد کند و واکنش نشان بدهد. درمان این عوارض بسیار زمان‌گیر، پرهزینه و طاقت فرساست و حتی ممکن است پس از سال‌ها دوباره عود کند. نام اصلی این تکنیک BB Glow است که در ایران با نام‌های کرم پودر دائم یا مزو‌وایت شناخته می‌شود. این تکنیک با استفاده از روش میکرو‌نیدلینگ همراه با سوزن‌های نانو، پیگمنت‌های طبیعی را به زیر پوست تزریق می‌کند. این تزریق بدون هیچ‌گونه خون ریزی است، چرا که فقط لایه‌های سطحی پوست را در برمی‌گیرد. دلیل دیگری که مهم ترین مشکل این فرآیند درمانی در نظر گرفته می شود ماده اولیه مورد استفاده برای ساخت این رنگدانه های سفید است.

همچنین ممکن است هر یک از این ترکیبات آلرژی‌زا باشند و ایجاد حساسیت کنند. با کمک سوزن‌های نانو (بسیار ریز) و به روش میکرونیدلینگ، رنگدانه را بدون درد، به پوست تزریق می‌کنند. میکرونیدلینگ روشی برای تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز انجام می‌شود. از آنجا که این کار روی لایه‌های سطحی صورت انجام می‌شود و وارد عمق پوست نمی‌شود، پوست صورت سالم می‌ماند.

پیش‌تر گفتیم که کرم پودر دائم یک روش شبیه میکرونیدلینگ است که به‌طور نیمه ماندگار، BB کرم(کرم پایه آرایش) را وارد پوست می‌کند. کرم پودر دائم به‌منظور کاهش لکه‌هایی نظیر کک‌ومک و روشن شدن پوست، از بین بردن قرمزی، بهبود رنگ‌دانه و پوشاندن نقص جزئی پوست طراحی شده است. کرم پودر دائم حاوی فلزات سنگینی مانند، آهن، زینک، سرب، جیوه و … است که برای پوست بسیار سنگین هستند. افزایش غلظت این عناصر سنگین در لوازم آرایشی ، برای پوست سمی و خطرناک است.