ایده های جدید کاشت ناخن مشکی با رنگ ها و طرح های مختلف میس و مستر

آموزش کاشت ناخن دارای بخش های تئوری و عملی می باشد که هر دو بخش علاوه بر آموزش، نیاز به تمرین و تکرار در حضور مربی دارد. شناخت انواع فرم ناخن، نحوه صحیح گرفتن سوهان، زاویه درست سوهان با ناخن و میزان سوهان کشی برای هر فرم از جمله نکات آموزشی این مرحله است. این نوع از کاشت برای اثر بخشی نیاز به نور فرابنفش و یا یک نور LED دارد. بعد ناخن را به آرامی از سمتی دیگر زیر این شکل می­بریم وان را روی ناخن قرار می‌دهیم.

  • راحتی ناخن کار برای کار با قلم (تخت یا اشکی) و سایز ناخن می تواند در این انتخاب تاثیر گذار باشد.
  • همان گونه که صورت ما نیاز به آرایش و رسیدگی برای زیباتر شدن دارد ناخن ها هم نیاز به ارایش و تزئین دارد.
  • سپس اندازه سر ناخن ها را مشخص می کند و هر سری را حدود 20 ثانیه با زاویه 45 درجه نگه می دارد و قسمت های اضافی را سوهان می کشد و کوتاه می کند.
  • با حذف این دو ترکیب به میزان زیادی از خطر کاشت ناخن و عوارض آن کاسته می شود.
  • این روش نیز در گذشته بسیار محبوب بوده اما به مرور زمان و با به وجود آمدن روش هایی مدرن تر، طرفداران خود را از دست داده است.

این نوع از کاشت دارای معروفیت کمتری است اما برای بانوانی که علاقه به زیبایی طبیعی دارند، بسیار محبوب است. در لمینت ناخن رشته های پلاستیکی روی ناخن قرار گرفته و اندازه گیری می شوند، سپس با استفاده از اسپری فیکساتور سفت شده و شکل ناخن طبیعی را به خود می گیرند. زمانیکه یک لایه نازک از مواد روی ناخن باقی ماند با استفاده از سوهان بقیه مواد را هم از بین ببرید و با بافر سطح ناخنتان را بکشید و با پولیش ناخن را برق بیاندازید. این کار را تا چندین مرحله انجام دهید تا زمانیکه بیشتر مواد کاشت از روی ناخنتان پاک شود. این روزها داشتن ناخن های بلند و لاک زده، به یکی از سرگرمی های بانوان تبدیل شده است و آن ها سعی می کنند با کاشت ناخن، مانیکور کردن و لاک های فانتزی، به ناخن های زیبا و خواستنی برسند.

در واقع با انجام دادن کاشت ناخن، علاوه بر اینکه ناخن‌هایی زیبا و آراسته خواهید داشت از استحکام و ماندگاری بالای آن نیز بهره‌مند خواهید شد. فرمر چیست؟ وسیله ای است با جنس کاغذی که بر روی ناخن شما نصب می شود و به ناخن کار اجازه میدهد مواد را بر روی آن قرار داده و به ناخن شما طرح و شکل جدیدی بدهد. بر روی فرمر ها ابعاد ئ اندازه های متفاوتی نیز مشخص شده است که باعث میشود تا ناخن کار با توجه به سلیقه شما اندازه ناخن هایتان را به راحتی تعیین کند.

تیپ ها دارای شماره بندی هستند که از روی شماره بندی می‌توانید برای هر دو دست راست و چپ آن را انتخاب کنید. ضمنا تیپ ها از نظر پایه دار بودن و بدون پایه بودن هم قابل تقسیم بندی هستند. در بخش زیر برخی از مدل های کاشت ناخن را مشاهده می کنید. زینک پلاس یکی از مکمل‌های فوق العاده مفید برای تقویت پوست، مو و ناخن‌ها است. این مکمل حاوی زینک یا مینرال روی همراه با برخی ویتامین‌هایی است که با اثرات هم‌افزایی رشد موها و ناخن‌ها را تقویت می‌کند. دقت، صحت و اعتبار مطالب در حوزه پزشکی اهمیت بالایی دارد.

آموزش اول (آموزش کامل در یک جلسه)

سپس دستتان را بیرون آورده و با کلینکس روی ناخنتان را تمیز کنید و دوباره دستتان را درون استون قرار دهید. زمانی که براش آغشته به مواد شد برای جلوگیری از برداشت اضافه، مواد را برش دهید. زمانی براش آغشته به مواد قابل استفاده است که در انتهای آن یک توپی از مواد ایجاد شده باشد. اینکه کدام روش بهتر است متناسب با مهارت فردی که کاشت را انجام می دهد و نیاز فرد استفاده کنند، متغیر است. حدالامکان در محیط هایی شنا کنید که از نظر بهداشتی مشکلی نداشته باشند.

برداشتن ناخن کاشته شده

دریافت این مدرک مشروط به خرید قابل توجه از آن برند بوده و بعضی از مراکز آموزشی با داشتن قرار داد با این برند ها هنرجو را موظف به خرید مواد و تجهیزات از فروشگاه طرف قرارداد می کنند و پس از خرید مدرک مورد نظر صادر می شود. شناخت غلظت مناسب مواد و چگونگی رسیدن به این غلظت در مواد گذاری کاشت با پودر بسیار تاثیرگذار است و می تواند در نتیجه مراحل بعدی و حتی نتیجه نهایی کار تاثیر گذار باشد. با شناخت کامل قلم ها شما می توانید قلم مناسب را برای انجام کاشت ناخن استفاده کنید.

همچنین اگر بخواهید از پودر ناخن کاور معمولی استفاده کنید رنگ ناخن ها تقریبا به صورت طبیعی خواهد ماند. در صورت استفاده از پودر ناخن بهتر است ابتدا آن را روی یکی از انگشتان امتحان کنید در صورتی که حساسیتی رخ نداد روی ده انگشت کار را شروع کنید. در این مرحله شما باید ناخن را قبل از هر چیزی تمیز و پاکیزه کنید. به خاطر داشته باشید که این مواد شیمیایی هستند حین کار با آن ها بسیار مراقب باشید. منظور از مرحله ی زیرسازی ناخن کوتاه کردن و تمیز کردن ناخن می باشد.

از تیپ برای بلند کردن قد ناخن در کاشت ناخن استفاده می شود. تیپ به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزارهای کاشت ناخن در رنگ های سفید، شیری و کلییر در بازار موجود است که با توجه به نوع کاشت ناخن می توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید. اگر ترجیح می‌دهید لاک‌تان تک رنگ باشد اما خیلی ساده و ابتدایی نباشد، می‌توانید از کاشت ناخن مشکی الکلیلی و در واقع ترکیب لاک مشکی ساده با لاک مشکی اکلیلی استفاده کنید. مانند تصویر نمونه، دو ناخن دست خود را لاک مشکی اکلیلی بزنید و سپس سه ناخن دیگر را لاک مشکی ترجیحا براق بزنید.