کاشت ناخن و هر آنچه که باید بدانید! کاشت ناخن و راز و رمزهای آن

افرادی که کاشت ناخن انجام می دهند بهتر است زیر نظر متخصص یا پزشک پوست باشند تا با دیدن هرنوع نشانه مشکوک، مورد را با پزشک خود در میان بگذارند. ازآنجاکه بافت ناخن کاملاً با ترکیبات کاشت ناخن پوشیده می شود، خطر ابتلا به عفونت ها و قارچ در ناخن کاشت بیشتر است. کاشت ناخن قالبی نیز به دلیل اتصال به بافت اطراف ناخن و تحریک آن می تواند ناخن را سست و مستعد عفونت و قارچ کند. یکی از مهم ترین عوارض کاشت ناخن، التهاب دور ناخن، خرد شدن ناخن، التهاب دور ناخن، خط خط شدن و تغییر رنگ ناخن از بستر آن (انیکولیز) است.

فرقی ندارد برای یک مهمانی رسمی به دنبال ایده طراحی ناخن هستید یا برای روزمره؛ دیزاین ناخن مشکی دارای تنوع بالایی است که همیشه به کار شما خواهد آمد. اگر شما هم به این دیزاین ناخن شیک و خاص علاقه‌مند هستید، در این مطلب ایده بیش از ۵۰ کاشت ناخن مشکی را برای شما گردآوری کرده‌ایم که مشاهده می‌کنید. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که برای کاشت ناخن حتماً به افراد حرفه‌ای و سالن‌های زیبایی شناخته شده مراجعه کنید. یک فرد غیر متخصص می‌تواند آسیب زیادی به ناخن‌های شما برساند و حتی موجب عفونت و از دست رفتن ناخن‌های طبیعی شما شود. در انواع کاشت ناخن به روش اکلیلی می توان از مرمریت استفاده نمود که از سنگ ریزه هایی بسیار براق و زیبا تشکیل شده و زیبایی قابل اعتنایی را در ناحیه فرنچ ناخن ها ایجاد می نمایند. این شیوه از انواع کاشت ناخن از زیرمجموعه های کاشت ناخن پودری می باشد.

  • برخی از متخصصان توصیه می‌کنند که برای این کار به جای انگشت یا ناخنها از چوب نارنجی استفاده کنید، طوری که به یکدیگر نچسبند.
  • شیوه ی کاشـت ناخن ژله ای با کاشت ناخن پودری یکی است و فقط تفاوت در مواد آنهاست.
  • منظور از مرحله ی زیرسازی ناخن کوتاه کردن و تمیز کردن ناخن می باشد.
  • به این ترتیب، مطمئن می‌شوید که چسب با کیفیت و ماندگاری بالا عمل خواهد کرد.
  • اغلب خانم ها برای زیباتر شدن ناخن و دست خود به کاشت ناخن روی می آورند.
  • فرایند کاشـت ناخن مصنوعی موجب نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن می شود و تغییر رنگ ناخن، کدر شدن و رشد کم ناخن از عوارض این اقدام است.

کاشن ناخن جدید معمولاً بین ۴ تا ۸ هفته دوام خواهد داشت و پس از آن نیاز به ترمیم دارد. تکنینک ها بر اساس متریال(مواد اولیه) و اینکه چطور بر روی ناخن های شما قرار بگیرند متفاوتند،در واقع این مورد دوم به انتخاب خود شما بستگی دارد. از آنجایی که فرم و جنس ناخن های ذاتی خودمان دست ما نیست ،میتوانیم هر فرمی که دلخواه خود ماست به دست هامان زیبایی را هدیه بدهیم. تکنینک هابر اساس متریال(مواد اولیه) و اینکه چطور بر روی ناخن های شما قرار بگیرند متفاوتند،در واقع این مورد دوم به انتخاب خود شما بستگی دارد. ناخن های مربعی، متناسب با انگشتان کوتاه ولی ناخن هایی بزرگ است.

بررسی معایب و محاسن کلی کاشت ناخن

همانطور که از اسمش مشخص است با مواد کاشت ناخن (ژل یا اکرdلیک) ناخن طبیعی مشتری کاور می شود و بیشتر برای مقاومت ناخن در مقابل شکستن (برای ناخن های شکننده) و دوام بیشتر لاک بر روی ناخن اجرا می شود. در کاور یا لمینیت ناخن از تیپ گذاری و یا فرمر استفاده نمی شود و بلندی قد نهایی کاشت ناخن به اندازه قد ناخن مشتری می باشد. همانطور که از اسمش معلوم است کاشت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است. بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و آن را داخل دستگاه UV خشک می‌کنند.

زینک پلاس توسط برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است. شما می‌توانید انواع مکمل‌های زینک پلاس را در داروخانه آنلاین داروبوم مشاهده کنید و هر یک را بر اساس بودجه خودتان با خرید اینترنتی سفارش دهید. برای تغذیه و پیشگیری از ضعیف شدن ناخن به خصوص بعد از کاشت مصرف “قرص پیلفود کمپلکس نیلز لابراتواری سرا پامیس” پیشنهاد می‌شود. شب‌ها موقع خواب حتماً از روغن کوتیکول استفاده کنید تا ناخن‌ها را تغذیه و تقویت کند. این روغن‌ها حاوی ترکیباتی هستند که استحکام ناخن‌ها را افزایش می‌دهند و از شکستگی و ترک‌خوردگی آن‌ها جلوگیری می‌کنند. پس یک ناخنکار منصف و با کیفیت در خارج از کشور قطعا مشتریان بیشتر و قدردان تری خواهد داشت.

کاشت ناخن قالبی

در یک دوره فشرده امکان رفع اشکال برای یک مربی سخت است، بنابراین باید به یک مربی حق داد که نتواند برای همه هنرجویان خود رفع اشکال کند، از این رو بهتر است که از حضور یک دستیار برا ی کمک به هنرجویان استفاده کرد. یک دستیار می تواند به جای یک مربی به تمام سوالات شما در خصوص مانیکور ناخن، زیرسازی، موادگذاری و سایر مراحل پاسخ بدهد. درمان ناخن کاشت آسیب دیده در مراحل نخست می تواند موجب رشد دوباره ناخن شود، اما اگر زمان زیادی بگذرد، پوسته هایی زیر ناخن ایجاد می شود. اشعه UV برای خشک کردن ژلیش یا پودر ژلی در فرایند کاشت ناخن استفاده می شود.

عمق رنگ سفید از نوک به ریشه باید کم تر و محو تر شود سپس با استفاده از پودر هلویی یا صورتی بیبی بومر از ریشه ناخن شروع کرده و به سمت نوک ناخن مواد گذاری می کنیم. عمق رنگ هلویی یا صورتی در این حالت نیز در ریشه ناخن ها بیشتر بوده و هرچه به سمت نوک ناخن حرکت می کند باید محوتر شود. در نهایت سوهان کاری انجام شده و لایه ای از تاپ کت براق را بر ناخن ها می زنیم و مجددا در دستگاه قرار می دهیم. در کاشت بیبی بومر بهترین فرم ناخن، حالت نوک تیز یا بادامی خواهد بود. دقت داشته باشید که زمانی که می خواهید اقدام به ثبت نام کنید حتما مباحث آموزشی دوره مورد نظر را بررسی کنید و بعد به مقایسه قیمت آنها بپردازید. برای مثال دوره صفر تا صد آموزش کاشت ناخن تعاریف متفاوتی دارد.