معجزه مزووایت کرم پودر دائمی برای سفید شدن پوست !

ترکیبات سرم تقویتی به کمک سوزن های ریز نانو به پوست شما منتقل و تزریق انجام خواهد شد. کرم پودر دائم یکی از روش های نوین جوانسازی پوست هست که بدون اما و اگر نبوده. دوز و نوع مواد و ترکیبات این کرم پودرها رو کی تعیین می کنه؟ از کجاها تهیه میشن؟ آیا با این ترکیبات آشنایی کافی دارین و می دونین مزایا و عوارض شون چیه؟ آیا نوع طبیعی و بی ضررشون هم وجود داره؟ و سوال های دیگه.

  • این نوع کرم پودر پوست صورت را روشن کرده و مشکلات پوستی را هم برطرف می‌کند.
  • این شیوه با استفاده و بکارگیری تکنیک میکرونیدلینک صورت‌ می‌گیرد، بدین صورت که پیگمنتهای طبیعی را به لایه اپیدرم پوست تزریق‌می‌کنند.
  • یعنی قبل از اینکه شما مراحل انجام کرم پودر را طی نمائید، باید هرگونه چربی اضافه پوست خود را کاملا تمیز نگه دارید.
  • مرطوب کننده – تأمین رطوبت پوست خیلی حیاتی است و علاوه بر این ، حفظ رطوبت در لایه های کراتین پوست برای حفظ خاصیت ارتجاعی اهمیت دارد.
  • کرم پودر دائم از پیشرفت های جدید در روند محصولات آرایشی می توان به کرم پودر دائم اشاره کرد، قطعا پوست موردی است که برای همه افراد دارای اهمیت است و افراد تمایل دارند روش هایی را یاد بگیرند که پوستشان را برای همیشه زیبا و جذاب کند.
  • بطور خاص، درمان سطحی سیلیکون یا سیلان خواص آبگریز را به کرم پودر دائم ارائه می‌کنند و ظرفیت جذب مایع را محدود می‌کنند و در عین حال احساس نرمی بهتری به آن‌ها می‌دهند.

در صورت عدم مراجعه به متخصص این حوزه در اسرع وقت، تغییر رنگ می تواند بسیار دردسرساز شود. از سوی دیگر لازم است بداید که این کرم پودرها برای پوست های مختلف تولید نمی شود، لذا ممکن است به دلیل ناسازگاری، پوست بسیاری از افراد به آن حساسیت نشان دهد. مزووایت ناحیه وسیعی از پوست را پوشش می دهد و این یعنی سطح زیادی از پوست با آن درگیر شده که در صورت بروز مشکل، می تواند هزینه های زیادی به همراه داشته باشد. درواقع تأثیر این سرم زیبایی به‌قدری بوده است که در سال 2014 آن را به یک انقلاب واقعی در بازار محصولات زیبایی جهان تبدیل کرده است و این فرصت را برای همگان ایجاد نموده که بتوانند زیباتر شده و پوست زیبای قبلی خود را دوباره هدیه بگیرند. سرم مزووایت از سال 2013 در کشور لهستان تولید و قابل دسترس بوده است اما امروزه در کشورهای مختلف دیگر که دستی در تولید محصولات با کیفیت آرایشی دارند نیز در برندهای مختلف تولید و در بازار عرضه می‌شود.

لایه‌بردار عصبی (مانند بوتاکس) ، پرکننده‌های پوستی ، تجدید لیزر ، نورگیری مجدد ، پرتونگاری و سونوگرافی باشند. کنید زیرا با این روش شاهد تغییر چند درجه ای پوست خود خواهید بود. همچنین وجود بیبی گلاو ممکن است برای افرادی که بیماری‌هایی مانند دیابت دارند و یا بیماری‌های پوستی زمینه‌ای دارند بسیار حادثه‌ساز باشد در نتیجه برای این افراد به هیچ عنوان توصیه نمی گردد. این روش از طریق افزایش مقدار و دسترسی به سلول های مغذی عملکرد سلول ها را بهینه میکند. به علاوه آسیب به کراتینوسیتها باعث رشد عوامل اپیدرمال و گردش سلولی میشود .

راه حل چیست؟

ضد آب بودن، اثری فوری و ماندگار و تنوع در انتخاب رنگ از دیگر فواید کرم پودر دائم است. یکی از بهترین کرم پودر های دائم موجود کرم پدر دائم ماتریژن متوسط است که ایده آل برای افرادی با تن پوستی متوسط می‌باشد . به عبارتی، بدون کرم پودر دایمی نیز می تونین درصد بالایی از مشکلات لک، تیرگی، سیاهی زیر چشم، جای جوش و ک و مک و این قبیل رو بر طرف کنین.

فواید ماسک تفاله قهوه : رفع سلولیت، روشن کننده، ضد پیری پوست

مواد تشکیل دهنده ترکیب کننده سفید کننده، ضد رنگدانه و کک و مک است، هر دو حاوی آنتی اکسیدانهای با ویتامین C بالا هستند، ترانسامین برای ملاسما اثر دارد، بنابراین می تواند انواع سیاهی حلقه را بهبود بخشد. رنگ را به لایه اپیدرم تزریق کند که ماندگاری خیلی پایینی دارد و رنگ به‌ زودی از پوست صورت خارج می‌شود و اگر رنگ را به لایه هیپودرم پوست تزریق کند باعث ایجاد عفونت و عوارض جبران‌ناپذیر می‌شود به‌همین‌علت تمام سعی خود را بکنید تا برای تزریق کرم پودر دائم حتما به یک متخصص مراجعه نمایید. این درمان تراکم رنگ‌دانه‌های پوست شما را افزایش می‌دهد و پوشش بیشتری ایجاد می‌کند. بعد از 2 تا 3 جلسه می‌بینید که پوستتان روشن‌تر و منافذ آن کمتر شده است، به‌طورکلی bb glow یک چهره درخشان به شما هدیه می‌دهد. این روش حداکثر 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد و همان‌طوری که گفتیم بی‌خطر است زیرا به عمق پوست نمی‌رسد؛ کرم پودرهای دائم فاقد پارابن، اسانس و الکل هستند. کرم پودر دائمی ۲ الی ۳ درجه پوست صورت را روشن‌تر کرده و باعث یکدستی آن می‌شود.

خوشبختانه روش های مختلفی برای رسیدن به پوستی یکدست وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد، اما پوشش های موقتی مانند استفاده از کرم پودرهای مرغوب، می تواند در لحظه خانم ها را به پوستی زیبا برساند. اما روشی جدید به نام کرم پودر دائم ظهور پیدا کرده است که به خانم ها کمک می کند تا کرم پودر دائمی داشته باشند. چگونه؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا با روش کرم پودر دائم، مزایا و معایب آن آشنا شوید.

به جای استفاده از کرم پودر دائم، از روش های طبیعی برای جوان سازی پوست خود استفاده نمایید تا سلامتی را به پوست خود هدیه دهید. آموزش کرم پودر دائم فرمول مشابه تزریق شده در مزودرمانی با چند روش تهویه واقعی NCTF در هر درمان در کرونوسفرها جاسازی شده است. این کره های میکروسکوپی چند لایه باعث انتقال مواد در قلب پوست وارد شده و به تدریج آزاد می شوند.

همانطور که می‌دانید استفاده از کرم پودر باعث بسته شدن منافذ پوست می‌شود، اما کرم پودر دائم یا مزووایت ، منافذ پوست را باز نگه می‌دارد و به آن‌ها اجازه تنفس می‌دهد. علاوه بر آن، این روش درد و خونریزی ندارد و پس از انجام آن نیز نیازی به استراحت نخواهید داشت. اگر عملکرد DNA‌ دچار مشکل شود، چرخه سلولی هم تحت تاثیر قرار گرفته و مختل می‌شود. در دراز مدت برخی ترکیبات موجود در کرم پودر همیشگی مثل دی‌اکسید تیتانیوم که رنگ کرم پودر را به وجود می‌آورد، لکه‌های سیاه و هاله‌های تیره در پوست ایجاد می‌کند.