مزووایت صورت یا کرم پودر دائم چیست با تخفیفات و فیلم آموزشی کلینیک دکتر یوسفی

با یک تلفن ساده و یا مراجعه حضوری می تونین مشاوره و راهنمایی دریافت کنین. در ادامه ی مطلب، به ترکیبات مضر در کرم پودرهای دئمی تقلبی نیز اشاره کرده ایم. محصولات آرایشی در دو روز اول اول انجام این تکنیک موجب تحریک پوست شده و روند ترمیم آن را به تاخیر می اندازد پس به مدت 48 ساعت از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

  • امروزه روش‌های مختلفی برای جوان‌سازی پوست وجود دارد اما برای هر شرایط پوستی و نوع آن روش خاصی باید اعمال شود و قطعاً همه روش‌ها کارساز نیستند.
  • اگر با میکرونیدلینگ آشنایی دارید باید بگویم که این روش درمانی نیمه دائم، بسیار شبیه آن است.
  • ممکن است شما روزانه زمان زیادی را صرف زدن کرم‌پودر، تجدید کردن آن و شست‌وشوی صورت کنید.
  • در صورتیکه قصد دارید از هزینه کرم پودر دائم آگاه شوید با ما تماس بگیرید.
  • گفته می شود که در این روش، شما ۶ الی ۸ ماه نیازی به استفاده از کرم پودر نخواهید داشت.

اسم اصلی تزریق کرم پودر دائمی به پوست BB Glow است که مزو وایت هم نام دارد. روش میکرونیدلینگ در تزریق کرم پودر دائمی استفاده می‌شود که به کمک سوزن‌های ریز نانو رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شود. از آنجایی که این تزریق فقط در لایه‌های سطحی پوست انجام می‌شود، خونریزی رخ نمی‌دهد. ماندگاری مزووایت یا کرم پودر دائمی نیز بین هشت ماه تا یکسال می باشد. دقیقا مانند تکنیک میکرونیدلینگ کارتریج و سرم روی پوست کشیده می شود. که علاوه بر تزریق رنگدانه به زیر پوست به کلاژن سازی و الاستین سازی پوست نیز کمک می نماید.

کرم پودر دائم و انجام کرم پودر دائم – دکتر تاتو ایران

علاوه بر مواد مصرفی مدت ماندگاری مزووایت بیشتر از BB GLOW است ، و حساسیت های پوستی کمتری نیز ایجاد می کند . مزووایت با افزایش رشد و تجدید سلول در لایه زیرپوستی پوست عمل می کند. هدف درمان با تزریق یک سرم عمیق در پوست با استفاده از سوزن‌های میکرو، افزایش کلاژن و الاستین در بافت پوست بدون نیاز به انجام روش‌های سنتی مزوتراپی و تزریق است.

دکتر محمد عیسایی

استفاده از کرم پودر باعث می‌شود پوستتان صاف، یکدست و بدون لک باشد. ممکن است مجبور باشید روزانه زمان زیادی را صرف استفاده از کرم پودر، تجدید آن و شستن صورتتان کنید؛ اما با کرم پودر دائم یا مزووایت پوست شما همیشه بی‌نقص و زیبا خواهد بود. استفاده از کرم پودر روی پوست سبب می‌شود پوستی یکدست، بدون لک و آرایشی جذاب داشته باشید. ممکن است روزانه زمان زیادی را صرف زدن کرم پودر، تجدید کردن آن و شستشوی صورت کنید؛ اما با داشتن کرم پودر دائم (مزووایت)، پوست صورت شما همیشه جلوه‌ای صاف و زیبا خواهد داشت.

این لکه‌های تیره بعضی مواقع حتی با دستگاه‌های پیشرفته مثل لیزر هم محو نمی‌شود. به همین دلیل، بهتر است قبل از تزریق مزو وایت درباره این موضوع به اندازه کافی تحقیق کنید تا با یک ذهنیت باز در مورد آن تصمیم بگیرید. متاسفانه به‌تازگی خیلی از افراد غیر‌متخصص در مراکز غیر‌استاندارد مثل آرایشگاه‌ها کرم پودر دائمی تزریق می‌کنند و با تبلیغات فریبنده هر فرد غیر‌آگاهی را به دام می‌اندازند. کرم پودر دائم یا BB Glow روشی‌ است که می‌توانید با انجام آن در مراکز مجاز؛ پوستی صاف، روشن و بدون لک داشته باشید.