کرم پودر دائم چیست و چه عوارضی دارد؟ الانزا

این روش با استفاده از روش میکرونیدلینگانجام گرفته و باعث درخشش پوست میشود که به نام کرم پودر دائم نیز شناخته شده است. یادآوری می شویم که اسم این تکنیک bb glow است نه نام محصولی خاص. سرویس آرایش و زیبایی – مسلما همه‌ی ما دوست داریم همیشه پوستی صاف، شفاف و بدون هیچ لکی داشته باشیم!

  • سلام نه عزیز جان مزووایت به هیچ عنوان روی پوستی که دارای جوش و اکنه می باشد هیچ مشکلی که ایجاد نمی کند و بعلاوه اینکه باعث درمان نیز می شود.
  • این مشکل معمولا ۲ هفته پس از تزریق اتفاق می‌افتد و اگر سریعا به شخص حرفه‌ای مراجعه نکنید، امکان تعویض دوباره‌ی رنگ، مشکل جدی‌تری برای شما خواهد شد!
  • همچنین ادعا شده است که در این روش می توانید ۱ الی ۳ درجه پوست خود را روشن نمایید.

طبق بررسی‌های انجام شده، بیان می‌شود که این روش همانند کرم پودر معمولی نیست و منافذ پوست را نمی‌بندد و به پوست اجازه‌ی تنفس خواهد داد. همچنین چون کرم پودر دائم فاقد الکل است، برای پوست‌های مستعد آلرژی و حساس نیز قابل استفاده است. تزریق کرم پودرهای مختلف با طیف وسیعی از رنگ ها به لایه های پوست می کنند. به وب سایت من، دکتر فاطمه حبشی ، متخصص و مدرس زیبایی پوست و مو خوش آمدید. شاید در عصر ما، زیبایی همان چیزی باشد که اکنون به دنبال آن هستیم.

میزان ماندگاری مزووایت چقدر است؟

اما جالب است بدانید که عوارضی هم دارد و نباید بدون اطلاع از آن‌ها اقدام به انجام آن کنید. اگر می‌خواهید روی پوستتان کرم پودر دائمی داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب از وبلاگ دارو.کام را مطالعه کنید. برای از بین بردن تیرگی یا روشنی پوست است که دوامی بالا دارد و طول درمان خاصی ندارد. استفاده از کرم پودر ماتریژن بدون خطر می باشد و اگر از لک و یا جای آکنه های پوستی رنج می برید و یا می خواهید پوستی شفاف تر داشته باشید،می تواند برای شما گزینه ی مناسبی باشد چون این کرم پودر دائم حاوی نیاسینامید و پپتید بود که اثر روشن کنندگی و ضد پیری دارد. این روش درمانی در طول مدت یک ساعت می تواند کاری کند که شما در طول مدت یک سال پوستی شفاف و عاری از هرگونه لک داشته باشید. مزووایت یا بی بی گلو از جدیدترین تکنیک های زیبایی پوست است که یک روند زیبایی کره ای محسوب می شود.

راه حل چیست؟

این نکته را گفتیم تا در برابر افراد ناشی و بدون تخصص بخصوص در برخی سالن‌ها کاملاً احتیاط کنید و فکر نکنید اگر این دارو تزریق شود اثر بهتری در پوست می‌گذارد؛ بنابراین حواستان باشد که در صورت تمایل به استفاده تنها تحت نظر پزشک و به‌صورت موضعی از آن استفاده کنید. طبق نظر متخصص خود از قرار گرفتن در معرض آفتاب گرفتن حمام آفتاب و سولاریوم به ‌شدت خودداری نمایید زیرا باعث آسیب به بافت پوستی شما می‌شود. در مورد ایمنی این روش باید گفت که در صورت استفاده از مواد باکیفیت و ابزار استریل شده و انجام آن توسط فرد متخصص و آموزش‌دیده، حتی در طولانی‌مدت، 100 درصد بی‌خطر است. ازآنجایی‌که در این روش از فناوری میکرونیدلینگ استفاده می‌شود لذا سوزن‌ها به عمق پوست نفوذ نکرده و هیچ آسیبی به پوست نمی‌رسانند.

معمولا استفاده از این روش به تمامی افراد مورد نظر کمک می‌کند تا به مدت شش تا هشت ماه نیازی به استفاده از هیچگونه کرم پودر و همچنین لوازم آرایشی تغییر دهنده رنگ پوست پیدا نکنند. اما باز هم با توجه به کیفیت پوست ممکن است مدت زمان این تزریق بیشتر یا کمتر گردد .که معمولاً همان زمان ۶ و ۸ ماه را مد نظر قرار می دهیم. از فواید کرم‌ پودر دائم می‌توان به درخشندگی و تغییر رنگ پوست بین دو تا سه درجه، برطرف شدن کک و مک در آن و از بین رفتن تیرگی زیر چشم و دور لب و به طور کلی جوان‌سازی پوست می‌توان اشاره کرد. از این روش برای برطرف کردن تیرگی آرنج و زانو نیز می‌توان استفاده کرد. در این روش کرم پودر دائمی با استفاده از میکرونیدلینگ به پوست تزریق‌می‌شود. این پودر از لحاظ ظاهری چیزی شبیه به رنگهای مخصوص تتو بوده، اما با آن متفاوت است.