کرم پودر دائم کرم پودر دائمی صورت چیست، فواید و سوالات رایج زیبا بمان

هم قایان و هم خانم ها با انواع پوستی های طبعی و یا آفتاب سوخته و … میتوانند از این تکنیک در جهت درمان عیوب پوستی خود استفاده کنند. یکی دیگر از مزایای که می‌توان به آن اشاره نمود کاهش میزان ملاتونین سازی در زیر پوست است و همچنین این عمل کمک می‌کند به از بین رفتن چین و چروک های پوست. در مرحله بعدی از سرم تقویت کننده و همچنین احیا کننده پوست استفاده می شود. زیرا شما از خنثی سازی توسط بهینه سازی و همچنین از لایه بردار استفاده کرده‌اید توسط تقویت کننده شما مجدداً آبرسانی شده و مورد ماساژ قرار می‌گیرد در مرحله بعدی تزریق سرم می باشد مه رابطه نزدیکی به تزریقی که قرار است بر روی پوست شما تزریق شود دارد .

برای اینکه بتوانید کرم پودر دائم را بر روی پوست خود انجام دهید نیاز است نکاتی را مورد توجه قرار دهیم که بهتر است این را به متخصصین پوست بسپارید. برای حرفه ای شدن در این زمینه بهتر است دوره حرفه ای آموزش تزریق کرم پودر دائم را سپری نمائید. برای ایجاد کرم پودر دائم بر روی پوست از تکنولوژی نانو استفاده می گردد. در واقع می توان گفت به کمک سوزن های نانو که سوزنهای های بسیار ریز می باشند و یا همچنین توسط تکنولوژی میکرونیدلینگ رنگدانه‌های موجود را زیر پوست تزریق می‌کند و توسط ماساژ موجب می گردد که تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست را فعال نماید. یکی دیگر از مناطقی که کرم پودر دائم و مزووایت بسیار به کار برده می شود ، ناحیه دور چشم می باشد.

اما کرم پودر دائم این امکان را برای همه فراهم ساخته تا همواره از داشتن پوستی صاف و درخشان لذت ببرند. آیا تابه‌حال از این روش درمانی استفاده کرده‌اید؟ خوشحال می­شویم تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. مزووایت در واقع روشی درمانی برای شفاف سازی و زیبایی پوست های تیره است . این روش موجب از بین رفتن تیرگی پوست، لکه های پوستی، کاهش برجستگی های ناشی از آکنه، سیاهی های دور چشم، سیاهی های دور لب و مانع پیر شدن پوست است.

  • از این روش برای برطرف کردن تیرگی آرنج و زانو نیز می‌توان استفاده کرد.
  • در صورتی که درباره این بحث سوالات بیشتری داشتید با کارشناسان دکتر تاتو ایران ارتباط برقرار کنید.
  • لایه‌بردار عصبی (مانند بوتاکس) ، پرکننده‌های پوستی ، تجدید لیزر ، نورگیری مجدد ، پرتونگاری و سونوگرافی باشند.
  • در این روش اگر مراقبت های بعد از آرایش دائم به درستی انجام شود، می‌توان پوست را بین ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر کرد.

این زخم های ماکرو روند طبیعی درمان پوست را تحریک کرده و باعث افزایش تولی الاستین و کلاژن میشود که خود باعث بازسازی پوست و نفوذ سرم میشود . استفاده از مراقبتهای سوزنی برای پوست یکی از راه های موثر برا درمان پیری خارجی و بازسازی پوست است . زخم های ماکرو ناشی از سوزن ها باعث تحریک ترمیم پوست با آزاد سازی عوامل رشد ، تکثیر فیبروبلاست ها و ایجاد ماتریکس بین سلول میشود .تحقیقات نشان داده که چهار جلسه میکرونیدلینگ در فواصل یک ماه میتواند میزن کلاژن و الاستین پوست را تا 400 درصد افزایش دهد و قشر چسبناک را ضخیم تر کند. فیبروبالاستهای پوست مسئولیت تولید کلاژن ، الاستین و گلیگوز آمینگلیکان را بر عهده دارند . GAG ها یک عامل رطوبت طبیعی بوده که آنها را به نام هیالورونیک اسید میشناسیم و فضای پر از مایع بین فیبر های کلاژن و الاستین را در درمیس پوست ایجاد میکنند. مزووایت سرمی است که از آن برای درمان برخی عارضه‌های پوستی و بیشتر برای تغییر رنگ پوست استفاده می‌شود.

پشتیبانی24 ساعته محصولات

این شرکت حدودا سه سال برای به ثمر رسیدن این محصول تحقیقات انجام داد و در سال 2013 در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی که در کشور استرالیا برگزار می شد از آن رونمایی کرد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. اگر مزووایت توسط یک متخصص و به درستی انجام شود علاوه بر اینکه کاملا بی خطر است بلکه کمک زیادی به آبرسانی و جوان سازی پوست کرده و با رطوبت رسانی مانع خشکی پوست شده و چین و چروک آن را رفع می کند. با این روش شما از زدن کرم پودر به مدت ۶ تا ۸ ماه بی‌نیاز می‌شوید! اگر دوره‌ی درمان را به طور کامل انجام دهید، پوست شما بین ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر خواهد شد. کرم پودرها در امان باشند و همیشه لایه ای از کرم پودر دائم را بر روی صورت خود داشته باشند.

این نکته را گفتیم تا در برابر افراد ناشی و بدون تخصص بخصوص در برخی سالن‌ها کاملاً احتیاط کنید و فکر نکنید اگر این دارو تزریق شود اثر بهتری در پوست می‌گذارد؛ بنابراین حواستان باشد که در صورت تمایل به استفاده تنها تحت نظر پزشک و به‌صورت موضعی از آن استفاده کنید. طبق نظر متخصص خود از قرار گرفتن در معرض آفتاب گرفتن حمام آفتاب و سولاریوم به ‌شدت خودداری نمایید زیرا باعث آسیب به بافت پوستی شما می‌شود. در مورد ایمنی این روش باید گفت که در صورت استفاده از مواد باکیفیت و ابزار استریل شده و انجام آن توسط فرد متخصص و آموزش‌دیده، حتی در طولانی‌مدت، 100 درصد بی‌خطر است. ازآنجایی‌که در این روش از فناوری میکرونیدلینگ استفاده می‌شود لذا سوزن‌ها به عمق پوست نفوذ نکرده و هیچ آسیبی به پوست نمی‌رسانند.

مزایای استفاده از کرم پودر دائم

در طول مراقبت بی بی گلو یا کرم پودر دائمی، از آرام ترین حالت قلم استفاده میشود تا ناراحتی برای بیمار ایجاد نشود . کارتریج های یکبار مصرف سوزنی متصل به درمپن که با سرعت بالا پایین و بالا رفته تا زخم های میکرو و ریزی را روی پوست ایجاد کند . از این روش بیشتر در صورت استفاده شده و در قسمتهای دیگر بدن نیز گاهی به کار می رود . دومین فایده میکرونیدلینگ این که به دلیل ایجاد کانال های میکرو در پوست به جذب سرم های میسو و افزایش نفوذ مواد فعال در سرم ها کمک میکند. و اما از جمله مهم ترین عوارض استفاده از کرم پودر دائم، این است که در اغلب موارد، ممکن است پوست شما با این رنگدانه ها همانند جسم خارجی رفتار کند.

این روش با استفاده از روش میکرونیدلینگانجام گرفته و باعث درخشش پوست میشود که به نام کرم پودر دائم نیز شناخته شده است. یادآوری می شویم که اسم این تکنیک bb glow است نه نام محصولی خاص. سرویس آرایش و زیبایی – مسلما همه‌ی ما دوست داریم همیشه پوستی صاف، شفاف و بدون هیچ لکی داشته باشیم!

طبق بررسی‌های انجام شده، بیان می‌شود که این روش همانند کرم پودر معمولی نیست و منافذ پوست را نمی‌بندد و به پوست اجازه‌ی تنفس خواهد داد. همچنین چون کرم پودر دائم فاقد الکل است، برای پوست‌های مستعد آلرژی و حساس نیز قابل استفاده است. تزریق کرم پودرهای مختلف با طیف وسیعی از رنگ ها به لایه های پوست می کنند. به وب سایت من، دکتر فاطمه حبشی ، متخصص و مدرس زیبایی پوست و مو خوش آمدید. شاید در عصر ما، زیبایی همان چیزی باشد که اکنون به دنبال آن هستیم.