چرا دوره کاشت ناخن وقت و پول شما را هدر می دهد؟ اول نظر

گاهی افراد دچار بیماری‌های معده در اثر جوییدن ناخن و رسیدن مواد غیراصولی به بدن خواهند شد. توصیه می‌کنیم که هر چند ماه یک بار به ناخنهای خود فرصت دهید تا هوای تازه را نفس بکشند. به این ترتیب، فرصت بازسازی و خودترمیمی را به ناخنهای طبیعی خود خواهید داد.

  • کاشت ناخن با فرمر بسیار راحت بوده و نسبت به کاشت ناخن با تیپ سریع تر انجام می شود.
  • در این روش از انواع کاشت ناخن بدون استفاده از لیکوئید و تنها با پودر و پرایمر به کاشت ناخن می پردازیم.
  • در بسیاری از سالن های آرایشگری یا آموزشگاه هایی که تدریس دوره های کاشت ناخن را انجام می دهند، هنرجو مجبور به خرید تجهیزات یا مواد از خود آموزشگاه می باشد.
  • تا هم بتواند باعث استحکام ناخن ها شوند و با فرم دهی در کاشت ناخن موجب زیبایی ناخن هایشان شوند.

اگر به جویدن ناخن هایتان عادت دارید، توصیه می کنیم کاشت ناخن ژله ای را امتحان کنید. طعم مواد کاشت ناخن بد مزه است و این عادت را از سرتان می اندازد! افراد دارای پوست حساس و اگزما باید کاشت ناخن را به سرعت از ناخن خود پاک کنند تا از ایجاد حساسیت جلوگیری کنند. از جمله آسیب‌هایی که می‌تواند در بلند مدت به ساختار ناخن وارد شود، تراشیدن لایه سطحی آن است. این کار در زمان کاشت ناخن انجام می‌شود و آسیب‌های غیرقابل جیرانی مانند تخریب تدریجی ناخن طبیعی را در پی دارد.

کاشت ناخن پودری

قارچ ناخن بسیار مُسری است و باید در کاشت ناخن از ابزار ضد عفونی شده استفاده کرد. قلمو یا براش را داخل ظرف مواد کاشت قرار داده و خوب آن را آغشته به مواد کنید. براش یا قلمو را روی ظرف میکشیم تا حباب یا ذره های پودر باقی نمانده باشند.

آیا مواد کاشت ناخن سرطان زاست؟

امروزه آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه های آرایش و پیرایش، سالن های زیبایی و یا مراکز ارائه خدمات ناخن انجام می شود. ما در نیل آکادمی شرایطی را فراهم آورده ایم تا هنرجویان عزیز در مکانی فوق العاده خلاق بتوانند دوره های آموزشی خود را در بهترین شرایط بگذرانند و بلافاصله بعد از پایان دوره ها بتوانند وارد بازار کار شوند. پلی ژل یا ژل پمادی نوعی از مواد کاشت ناخن با ژل است که به صورت تیوپی در بازار عرضه می شود. پلی ژل نیز مانند سایر ژل ها در ۲ نوع هارد ژل و سافت ژل و در رنگ های مختلف موجود است. داشتن ناخن هایی زیبا، مستحکم با ماندگاری بالا با کاشت ناخن با پلی ژل امکان پذیر است.

عوارض احتمالی کاشت ناخن مصنوعی

آموزشگاه آریا با عنوان “آریا کویت” در سال ۱۳۸۶ در کشور کویت شروع به کارکرد. هرچند وقت یک بار برای ترمیم ناخن‌ها به سالن‌های زیبایی مراجعه کنید تا اگر ترک یا شکافی در آن‌ها ایجاد شده به سرعت برطرف شود. متوسط ​​سرعت رشد ناخن ها 0.1 میلی‌متر در روز (یا 1 سانتی‌متر در 100 روز) است. میزان دقیق رشد ناخن به عوامل متعددی از جمله سن، جنس فرد و فصل بستگی دارد. ناخن‌های دست به طور کلی در جوانان، مردان و در فصل تابستان سریع‌تر رشد می‌کنند.