هیدروفیشیال پوست چیست؟ دترلند

این دستگاه عیوب پوستی را کاهش می دهد که شامل آثار آکنه، زخم جراحی و لکه های پیری هستند. خسته از تمام این کارها و بدون نتیجه مطلوب، تحقیق درباره گزینه های کمکی دیگر را شروع خواهید کرد. اینجاست که فناوری به کمک ما می آید، ولی فناوری های زیادی برای مشکلات پوستی وجود دارند. شما باید گزینه ای را انتخاب کنید که بتواند بدون عوارض جانبی مشکلاتتان را معالجه کند و بتواند نتیجه فوری برایتان به ارمغان آورد. بر اساس ظاهر پوستتان می توانیم پیش بینی کنیم که شما سالم هستید یا خیر. به همین دلیل درمان پوست با واتر جت و دستگاه هیدروفیشیال برای درمان پوست استفاده می شود.

  • با پر کردن فرم زیر هر زمان که این محصول موجود شد از طریق ایمیل یا ارسال پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
  • شما نیز می توانید با شرکت در این دوره و گرفتن مدرک معتبر آن، در کلینیک های زیبایی مشغول به کار شوید.
  • به همین علت معمولا یک دستگاه هیدروفیشیال دارای چند سری مختلف با کاربرد های گوناگون است.

این سر درمانی برای کشیدن پوست صورت، بهبود نفوذپذیری سلولی و کمک به پوست برای جذب بهتر مواد مغذی، آب و خون اکسیژنه استفاده می شود. همچنین، ریز- جریان الکتریکی سنتز کلاژن را افزایش می دهد، چروک را می کاهد و نرمی، حالت ارتجاعی و درخشندگی پوستتان را بهبود می‌دهد. خرید دستگاه هیدروفیشیال با عملکرد مناسب در کیفیت انجام جوانسازی پوست به روش هیدرودرم ابریژن بسیار اهمیت دارد. ما در فروشگاه اینترنتی نوآوران سلامت متعهدیم با کیفیت ترین دستگاه هیدروفیشیال را با تضمین مناسب ترین قیمت دستگاه هیدرودرمی در اختیار شما قرار دهیم. علاوه بر دو مورد ذکر شده، هندپیس التراسونیک منجر به تولید گرمای درونی در پوست می‌شود، این گرما باعث افزایش گردش خون می‌گردد که نتیجه آن افزایش اکسیژن‌رسانی و افزایش جذب مواد مغذی از سطح پوست است.

دستگاه هیدروفیشیال (Hydrafacial)

یک جلسه درمانی را معمولا کسانی انجام می دهند که می خواهند در یک مراسم خاص حاضر شوند و نیاز دارند که پوستشان شفافیت بیشتری داشته باشد. اما ناراحتی های پوستی مانند اسکار و جای جوش، لکه های صورت، چین و چروک ها و .. بستگی به عمقشان ممکن است نیاز به چند جلسه درمانی در مدت زمان طولانی داشته باشند. به کسانی که می خواهند روند پیری پوستشان را به تعویق بیاندازند و پوستی سالم و شفاف داشته باشند، جلسات درمانی ماهانه توصیه می شود.

اگر شما هم شرایط زیر را دارید از انجام هیدروفیشیال پوست پرهیز کنید. اما اگر برای مشکلات پوستی از جمله چین و چروک ، جای جوش ، آکنه و لکه های صورت رو به استفاده از این روش درمانی آورده اید، باید بدانید که تعداد جلسات درمانتان بسته به شدت عارضه افزایش پیدا خواهد کرد. اگر هم جزو آن دسته افرادی هستید که به دنبال حفظ سلامت پوستشان هستند و میخواهید، با کاهش روند پیری به پوست شفاف و یک نواخت دست پیدا کنید، توصیه میشود از جلسات درمانی ماهانه استفاده کنند. لازم است بدانید، هر جلسه هیدروفیشیال حداقل 45 دقیقه تا حداکثر 60 دقیقه طول می کشد. دستگاه هیدروفیشیال با استفاده از یک روش مکش مارپیچ آلودگی های پوست را از بین برده و با باز کردن منافذ پوست دسترسی مواد مراقبتی را به لایه های پوست بهتر می کند و سرم را به عمق پوست می رساند. این روند درمانی بدون درد بوده و در سالن های زیبایی انجام می شود و با نتایج فوری و بلندمدت برای انواع پوست ها همراه می باشد و دارای دوره ی نقاهت نیز نمی باشد.

عملکرد هندپیس های دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره

این تغییر ات به نحوی صورت میگیرند که شما بلافاصله پس از انجام هیدرودرم متوجه آن میشوید. برخی افراد برای داشتن چنین پوست رویایی از محصولات مراقبت پوستی یا سایر روش های دیگر مانند هیدروفیشیال استفاده میکنند. حساس ترین انواع پوست هم میتواند به راحتی هیروفیشیال پوست را تحمل کند. حتی با وجود بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس و اگزما میتوانید بدون نگرانی از این روش درمانی استفاده نمایید. موتور دستگاه هیدروفیشیال هفت کاره نسبت به 6 کاره موتور سنگین تری دارد و قدرتمند تر است .

چه کسانی برای هیدروفیشیال مناسب هستند؟

این امر باعث ایجاد آکنه و انواع جوش‌های سرسفید و سرسیاه خواهد شد. اما هیدروفیشیال به لایه برداری سلول‌های مرده پوست کمک و آلودگی‌ها را از منافذ خارج می‌کند. پس از پاکسازی و لایه برداری، پوست تیره و کدر صورت فوراً درخشان و شفاف می‌گردد. مواد موجود در سرم هیدروفیشیال سبب رفع لکه‌های تیره و آسیب‌های ناشی از نور خورشید و از بین رفتن خطوط ظریف، رفع چین و چروک و روشن‌تر شدن رنگ پوست می‌شوند.