خریدو قیمت، دستگاه هیدروفیشیالآکواجت8 کاره اصل کره جنوبی،سایان سنتر

مخزن دوم برای مایع هدر رفته یا همان ضایعات دستگاه است که به این مخزن وارد می شود. از مزایای فوق العاده هیدروفیشیال میتوان به این موضوع اشاره کرد که این روش بلافاصله نتیجه داده و نیازی به گذراندن دوره نقاهت ندارد. سرم های درمانی حاوی هیالورونیک اسید، ویتامین ها و آنتی اکسیدان و پپتیدهای ضد پیری است که پس از تزریق در پوست ماساژ داده میشوند تا کاملا جذب پوست شوند و پوست را از داخل به بیرون ترمیم کنند. سری هیدرودرم که با لبه ساینده ای که دارد به آرامی پوست را لایه برداری میکند.

  • هیدروفیشیال پوست را آبرسانی کرده و آن را با سرم‌های ضد چروک تغذیه می‌کند.
  • این روش یک فرآیند ساده و آسان است؛ برای این درمان نیازی به پزشک یا افراد حرفه ای ندارید.
  • همچنین، به پاکسازی عمیق کمک می کند و در این زمان بستر پوست را تحت تاثیر قرار نمی دهد.
  • تغییر رنگ‌های عمیق‌تر مانند کک و مک‌ها و نقاط پیری عمیق توسط میکرودرم ابریژن و دیگر تکنیک‌ها بهتر درمان می‌شوند.
  • اسید هیالورونیک به اعماق پوست تزریق می شود تا پوست را آبرسانی کند.
  • بدین ترتیب میکرونیدلینگ روش خوبی برای افرادی با مشکلات پوستی مشخص است (مثلاً زخم‌های پوستی).

اگرچه اغلب موفقیت آمیز است ، آسانسورهای صورت نیاز به جراحی جزئی و دوره های بهبودی طولانی دارند. تقاضای فزاینده ای برای تکنیک های غیرجراحی برای تجدید ظاهر صورت وجود دارد. لیفت صورت فرکانس رادیویی یک روش غیر جراحی برای چین و چروک و عیوب پوستی صورت بود.

هیدرافیشیال 6 کاره نیوفیس برند سایان موتور سنگین گرید A کره ای اورجینال با یک سال گارانتی 6in1 Hydra Facial Water Dermabrasion

در این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر همه آنچه باید در مورد هیدروفیشیال پوست بدانید، گفته شد. اکنون بی شک ترغیب شده اید که روش هیدروفیشیال را برای زیبایی و سلامتی پوستتان امتحان کنید. توصیه پایانی ما به شما این است که فقط در صورت نداشتن مشکلات و بیماریهای پوستی خاص و حاد و حتما زیر نظر متخصصین مربوطه این روش را به کار بگیرید. برای گرفتن بهترین نتیجه از هیدروفیشیال لازم است، یک سری دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی را رعایت کنید. در ادامه مراقبت های بعد از هیدروفیشیال پوست را مورد بررسی قرار می دهیم. بی شک با مطالعه ابتدای مطلب و دانستن این که هیدرودرم پوست چیست، به این مسئله هم پی بردید که فواید این روش درمانی برای پوست بی شمار است.

اسپری ریز کننده مولکول :

افراد می‌توانند از متخصص مراقبت از پوست درخواست کنند که روش درمان را بر حسب نیازهایشان و نوع مشکلات پوستی مطابقت دهد تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنند. با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده انسانی ، می تواند از طریق پوست به درون سلول های عضلانی برود و با استفاده از ATP انرژی موجود در داخل سلول ، سلول را قادر به بازیابی مجدد عملکرد طبیعی و سرگرمی کند. یکی دیگر از کاربردهایدستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال اسپری تمیز کننده و جوانسازی پوست اسپری اکسیژن جت اسپری. محافظ پاک کننده پوست محافل تاریک دستگاه حذف کیف های چشم حلقوی تاریک را از بین می برد.

این دستگاه که از یک سر مارپیچ مکنده منحصر به فرد برخوردار است، نوعی آنزیم به نام ورتکس را به پوست وارد می کند و به کمک همین آنزیم می تواند، آلودگی‌ها و سلول های مرده پوست را خارج نماید. سپس منافذ پوست را باز کرده و با استفاده از سرم های متناسب با نیاز پوستتان، آن را تغذیه می کند. هنگامی که سطح زیر پوست شروع به تولید کلاژن می کند باعث از بین رفتن چین و چروک ها و جوش های زیر پوستی می شود. سایان سنتر یک محصول 8 کاره با جهت جوانسازی و لیفت پوست به شما معرفی می کند دستگاه هیدرافیشیال(هیدروفیشیال) که به آکواجت هم نیز معروف است.

همچنین سر هندپیس‌های آر اف نورهای مختلفی دارد که توسط میتوکندری جذب شده و به تولید انرژی سرعت بیشتری می‌دهد. البته باید توجه داشت که افرادی که دچار بثورات فعال پوستی، زخم‌های باز روی صورت، آفتاب سوختگی یا روزاسه هستند؛ باید از انجام این روش خودداری نمایند. توصیه می‌شود که برای مدت حداقل 5 تا 7 روز پس از هیدروفیشیال از کرم ضد آفتاب استفاده کنید چرا که در این حالت پوست در برابر نور خورشید آسیب‌پذیرتر است. برای مدت حداقل 2 هفته از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید یا برنزه کردن پوست خودداری کنید. از پیلینگ با استفاده از مواد شیمیایی، میکرودرم ابریژن و درماپلنینگ برای مدت 2 هفته خودداری شود. هیدروفیشیال صورت در طول مدت زمان 30 دقیقه، سبب بهبود وضعیت کلی پوست شده و باعث ایجاد حساسیت نمی‌شود.