تعجب! کنترل از راه دور شرکت شما – حالا چی؟


نقشه ای که پین ​​های مختلف را در مکان های مختلف در سراسر میانه غرب، شمال شرق و ج، ایالات متحده نشان می دهد.

راه اندازی یک شرکت از راه دور بیشتر از همگام شدن با فناوری است.

احتمالاً قصد نداشتید شرکت خود را 100٪ آنلاین کنید، اما هنوز – اینجا هستید.

در شرایط عادی، شرکت‌هایی که به سمت دور بودن کاملاً از راه دور تغییر می‌کنند، برای هفته‌ها، گاهی حتی ماه‌ها قبل از جهش برنامه‌ریزی می‌کنند. در طول این مدت، آنها برای حفظ مدیریت تیم و فرهنگ شرکت کار می کنند. با این حال، در شرایط فعلی ما، ا،ر شرکت‌ها قادر به اجرای این نوع برنامه‌ها و استراتژی‌ها قبل از بستن دفاتر و فرستادن تیم‌های خود به خانه با لپ‌تاپ‌ها نبودند.

عبور از مانع اولیه انتقال ناگه، همه چیز (و همه!) به صورت آنلاین به خودی خود موفقیت بزرگی بود – و باید فوق العاده باعث افتخار شما شود. گام بعدی این است که گردش کار، فرهنگ، یا اشتباهات مدیریتی را که رخ داده است، پیدا کنید و تنظیم دقیق را مرتب کنید.

نگه داشتن خود را اکنون شرکت از راه دور برای درازمدت به خوبی اجرا می شود.

ممکن است در ابتدا شبیه یک تقلا با این حس باشدفقط هر چیزی که در حال حاضر بهترین کار را انجام می دهد را کشف کنید و آن را در جای خود قرار دهید!در حالی که به سرعت بادبان‌ها را برای حرکت در این آب‌های جدید تنظیم می‌کردید، پیشرو است. اکنون که فرصت دارید به فکر مدیریت یک تیم از راه دور بپردازید، ممکن است متوجه شده باشید که آنچه در ابتدا موثر بود، شما را برای درازمدت آماده نکرده است و فرهنگ شرکت شما شروع به ضربه زدن کرده است. .

پیدا ، ریتم از راه دور می‌تواند برای شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها ماه‌ها و گاهی سال‌ها طول بکشد. تیم مدیریت ما فراز و نشیب های خود را پشت سر گذاشتند و هنوز هم هر روز درس های ارزشمندی می آموزند. و بنابراین، برای کمک به شما در مسیرتان، مدیرعامل و مدیر ما نشستند تا نکاتی را که در حین مدیریت یک شرکت راه دور برای 15 و 7+ سال یاد گرفته‌اند، ارائه دهند.

نکاتی از مدیران بلندمدت راه دور در مورد چگونگی زنده نگه داشتن فرهنگ خود و فعال نگه داشتن کارمندان در حین کار از خانه:

هدر، کارگردان: سه حرف کوچک باعث کاهش ناامیدی بزرگی شد. این حروف AFK هستند که به نام «دور از صفحه‌کلید» شناخته می‌شوند. اعضای تیم و همکاران شما نمی‌دانند که زنگ در به صدا درآمد، یا اینکه بچه‌تان توالت را مسدود کرده است و شما از یک فاجعه خانگی جلوگیری می‌کنید، یا اینکه سگ برای سومین بار در این هفته همستر را تعقیب کرده است. آنها نمی توانند شما را ببینند!

برای روشن بودن، من کلید نویس یا ردیاب ماوس را پیشنهاد نمی کنم. شما متوجه خواهید شد که آیا تیم شما بدون آن سطح از نظارت تضعیف کننده کارآمد است یا خیر.

اگر در دسترس نشان می دهید و پاسخ نمی دهید، این می تواند برای طرف مقابل بسیار ناامید کننده باشد. هنگامی که لازم است کمی از رایانه فاصله بگیرید، یک AFK سریع رها کنید تا به تیم خود اطلاع دهید که دور هستید اما به‌زودی برمی‌گردید. فقط سعی کنید وقتی برگشتید به آنها اطلاع دهید. (آن را از ما بگیرید – فراموش ، آن ،مت آسان است.)

فیل، بنیانگذار + مدیر عامل: زمان‌های خاصی از روز را تنظیم کنید تا بتو،د برای مدیریت موارد اقدام روتین اعلام حضور کنید توسط کارکنان شما ظاهر شد (موقعیت های اضطراری آشکارا متفاوت هستند). این به تیم شما کمک می کند تا انتظارات خود را با افرادی که در حال تعامل با آنها هستند تعیین کند، در حالی که به شما این امکان را می دهد که یک مسیر کاری را پیدا کنید و وارد آن شوید. هیچ سوال اضافه ای در مورد اینکه چه زم، شما به ،وان مدیریت بدون شک در دسترس خواهید بود وجود ندارد.

هدر، کارگردان: حتی در حالی که از طریق ابزارهایی مانند Slack یا Teams در تماس نسبتاً نزدیک هستید، مهم است به یاد داشته باشید که هر چیزی که می نویسید توسط طرف مقابل از طریق فیلترهایش تفسیر می شود و بالع، برای آنچه می خو،د. ممکن است قصد نداشته باشید که لحن پیامتان کوتاه یا آزاردهنده به نظر برسد، اما عضو تیم شما ممکن است آن را از این طریق «بشنود».

زبان بدن و لحن صدا برای برقراری ارتباط موثر بسیار مهم هستند، به خصوص زم، که مواقع استرس زا هستند. و آنلاین، این می تواند عقب بماند. اگر این فضا خیلی طول، بماند، می تواند به سرعت سمی شود و فرهنگ آنلاین شما را از بین ببرد. ما یاد گرفته‌ایم که با استفاده از جلسات مجازی برای بررسی و تنظیم مجدد لحن ارتباط، این موضوع را حل کنیم. علاوه بر این، استفاده زیاد از ایموجی ها در کانال های چت به اطمینان از دریافت تفاسیر دقیق تر از مقاصد کمک می کند. (همه ما ایموجی های جشن شخصی خودمان را داریم یا شکلک های کاوش شده …. 🐡🌮🎉 فقط تعدادی هستند😊)

فیل، بنیانگذار + مدیر عامل: ابزارهای کار از راه دور فقط همین ابزارها هستند. و در حالی که کانال‌های متنی و ایمیل‌ها عالی هستند، شما یک آبسردکن یا اتاق استراحتی ندارید که بتو،د در تعامل چهره به چهره انسان بفشارید.

زم، را برای چت ویدیویی تیم خود در نظر بگیرید و به آنها اجازه دهید چت ،. نه بعد از ساعات کاری، نه در زمان استراحت ناهار، درست مانند یک دفتر که برای گپ زدن سریع از کنار میز همکار خود می گذریم یا بعد از جلسات درنگ می کنیم تا چند دقیقه ای با هم صحبت کنیم، زم، را در طول روز کاری اختصاص می دهیم که برای تیم شما خوب است. اعضا به یک تماس ویدیویی می پردازند و فقط چت می کنند تا به نتیجه برسند. وقتی چیزی جز دیوارها، حیوانات خانگی و همان افراد در خانه خود 24 ساعته ندارید، ضروری است که در خارج از خانه تعاملات رو در رو داشته باشید.

ارتباطات و تعیین مرزها در اولویت هستند.

در هر صورت، به یاد داشته باشید که هر فردی در تیم شما، چه یک کار باتجربه از خانه حرفه ای یا یک تازه کار از راه دور، با حواس پرتی شدید احساسی و ذهنی مواجه خواهد شد. این امر مست،م افزایش انعطاف‌پذیری، درک و لطف مدیران و مجموعه‌ها است.

به طور منظم و علنی با تیم خود ارتباط برقرار کنید، مرزها را برای مدیران و اعضای تیم مشخص کنید و برای رعایت این مرزها از هر طرف تلاش کنید.

در حقیقت، ما نمی د،م که سفارشات ماندن در خانه تا چه مدت باقی می مانند. برخی از شرکت‌ها نمی‌توانند صبر کنند تا دوباره به دفتر بازگردند، و برخی دیگر حتی پس از اصلاح سفارش‌ها شروع به بررسی دور نگه‌داشتن کارها کرده‌اند. در هر صورت، امیدواریم این نکات به شما کمک کند که بهترین استفاده را از وضعیت فعلی داشته باشید تا با تیمی قوی‌تر و منسجم‌تر زم، که همه در طرف مقابل قرار می‌گیریم، ظاهر شوید.

آیا درس هایی دارید که در این چند هفته گذشته از مدیریت یک تیم راه دور و کار از خانه خودتان کشف کرده اید؟ ما دوست داریم بیشتر بشنویم یا به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهیم! تیم ما همیشه برای جلسات استراتژی در دسترس است، خواه در مورد کار از خانه، مدیریت یک شرکت از راه دور، یا – حوزه تخصص واقعی ما – بازاریابی ایمیلی باشد.

دست دراز کنید و به ما اطلاع دهید که چگونه می تو،م کمک کنیم. ما فقط با یک چت سریع، تماس یا ایمیل فاصله داریم.


آیا آماده هستید که قهرمان بازاریابی ایمیلی خود شوید؟ بیشتر بد،د آزمایشی رایگان ما و با ما در تماس باشید صفحه پشتیب، برای تماس با ما از طریق ایمیل، چت یا حتی تلفن. پشتیب، زنده از دوشنبه تا جمعه، 9 صبح تا 5 بعد از ظهر شرقی در دسترس است.


منبع: https://feeds.feedblitz.com/~/622811124/0/feedblitz/