آیا آنها واقعا کار می کنند؟ – بوسه و آرایش


ضد پیری

به نظر می رسد که هر تبلیغ دیگری در مجلات محصولات مراقبت از پوست این ادعا را مطرح می کند که دستور العملی برای جو، – حداقل برای مشکل چین و چروک – پیدا کرده است. و اگر شما فردی هستید که در مورد علائمی که سن شما را نشان می دهد بسیار نگران هستید، یکی از افراد زیادی هستید که تقریباً هر چیزی را که نوید حفظ جوان و درخشان شما را نشان دهد، امتحان می کنید.

چگونه همه چیز شروع می شود … گرفتار شدن در حال غم زدن

https://caughtfapping.netطبق معمول در زندگی، همه چیز با لحظات شرم آور شروع می شود که باعث می شود دو بار در مورد زندگی خود فکر کنید. گرفتار شدن در زمان فاپ؟ آنجا بودم، این کار را انجام دادم. اما وقتی دیدم یک وب سایت واقعی در اطراف آن چیزی ساخته شده است، کاملاً شگفت زده شدم. گرفتار فاپینگ اسمش اینگونه است و صادقانه بگویم که ویژگی بسیار خوبی دارد – هم از نظر فنی و هم در انتخاب بازیگر. لحظات معمولی که همه ما در حریم خصوصی خود می گذر،م، در معرض قرار گرفتن و تبدیل شدن به بسیار ، است.

آنها قول ماه را می دهند

و مانند همه چیزهایی که به ماه وعده می دهند، بیشتر این ادعاهای این محصولات پوستی که می تو،د بدون نسخه ب،ید واقعاً جواب نمی دهند. با توجه به اینکه محصولاتی مانند آرایش، ، شب، مرطوب‌کننده‌ها و فونداسیون‌ها با اثرات ضد پیری ادعا شده معمولاً در رده لوازم آرایشی قرار می‌گیرند، نه داروها، ادعاهایی که تیم‌های بازاریابی آن‌ها مطرح می‌کنند، نیازی به اعمال سطوح مشابه ندارند. بررسی دقیق به ،وان دارو آنها حتی م،م به انجام آزمایشات علمی محصولات خود نیستند.

حالا این بدان م،ا نیست که همه چیزهایی که در بازار فروخته می شوند، امید و پول شما را هدر می دهند. ما با متخصصان پوستی که توسط هیئت مدیره تاییدیه دریافت کرده‌اند، گپ زدیم تا دریابیم که آیا می‌توان از شر چین و چروک و سایر علائم مرتبط با پیری خلاص شد – و چیزهایی که اصلاً نباید نگران آنها باشید.

متخصصان پوست ، ضد آفتاب را برای مبارزه با چین و چروک توصیه می کنند

به گفته دکتر Eva A. Rieder، که به ،وان استادیار در گروه پوست (رونالد او. پرلمن) در NYU Langone Health، وقتی صحبت از محصولات موجود می شود که دارای خواص ضد پیری هستند، نمی تو،د ضد آفتاب را ش،ت دهید. بهترین کاری که می تو،د برای خود انجام دهید این است که به طور کامل از آسیب نور خورشید جلوگیری کنید، که می تواند منجر به یا حتی بدتر شدن علائم پیری شود، حتی قبل از اینکه واقعاً اتفاق بیفتد.

شاری لیپنر، MD، دارای مدرک دکتری. و به ،وان یک متخصص پوست در NewYork-Presbyterian and Weill Cornell Medicine کار می کند، همچنین با رایدر در مورد این موضوع موافق بود. او به INSIDER گفت که ، ضد آفتاب یکی از تنها محصولاتی است که واقعاً باید زمان و پول خود را روی آن سرمایه گذاری کنید. او مرتباً به بیماران توصیه می کند که به دنبال ضد آفتاب هایی بروند که طیف گسترده ای از محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را ارائه می دهند، مقاوم در برابر آب هستند و دارای یک ضد آفتاب هستند. SPF حداقل 30.

اگر آسیب قابل مشاهده است، پس از رتینوئیدها و رتینول ها استفاده کنید

Lipner و Rieder هر دو توصیه می‌کنند که رتینول‌ها (که در دوز پایین‌تر در دسترس هستند و می‌توان بدون نسخه ،یداری کرد) و رتینوئیدها (که قدرت داروهای مشابه نسخه‌ای را دارند) باید به‌،وان محصولات قابل اعتماد و قانع‌کننده‌ای در نظر گرفته شوند که اثربخشی آنها ثابت شده است. برای از بین بردن اثرات پیری پوست

رایدر می‌گوید که او تمایل دارد رتینوئیدها را به‌،وان لایه‌برداری‌های بسیار آهسته در نظر بگیرد که با برگرداندن آن برای شاداب نگه داشتن پوست بسیار مفید است. لیپنر در ادامه توضیح می دهد که بر خلاف بسیاری از مواد فعال که ظاهراً به ضد پیری کمک می کنند، داده هایی وجود دارد که به دهه ها قبل برمی گردد و این تصور وجود دارد که رتینوئیدها می توانند در کاهش چین و چروک و مبارزه بسیار مفید باشند. سایر علائم مرتبط با پیری

لیپنر می گوید که این تنها دارویی شناخته شده است که شواهدی برای آن دیده ایم. بنابراین، بهترین گزینه استفاده از رتینول ها یا رتینوئیدها برای کاهش علائم پیری پوست است. بنابراین، اگر واقعاً مشتاق هستید که ساعت را روی چین و چروک‌هایتان که قبلاً نمایان شده‌اند به عقب برگرد،د، بهترین گزینه‌های شما استفاده از رتینوئیدها یا رتینول‌ها است.

هر چیز دیگری در بازار یک قمار است

جدا از آنچه که ثابت شده است، ، ضد پیری موجود در بازار که ادعاهای بلندی دارد، در واقع می تواند به ظاهر صفحه نمایش شما آسیب برساند یا هیچ کاری انجام دهد.

همه مواد فعال دیگری که معمولاً به ،وان ضد پیری علامت گذاری می شوند، ممکن است ،وماً کل مواد مخدر نباشند، اما قطعاً بر اساس شواهد قوی نیستند.

برخی از ، های ضد پیری موجود در بازار بسیار جالب هستند. محصولاتی مانند آنتی ا،یدان ها وجود دارد. سپس پپتیدها وجود دارند که در واقع پروتئین های کوچکی هستند که می توانند به تحریک سلول های جدید برای رشد و همچنین در بهبود پوست کمک کنند. وجود دارد آلفا هیدرو،ی اسیدها که می تواند پوست را پخش کند. اما بیشتر اینها واقعاً مبتنی بر شواهد نظری صرف یا مطالعات کوچکی هستند که به خوبی کنترل نشده بودند. بنابراین، توصیه ، هر یک از این ، های ضد پیری به ،ی واقعاً بی خطر نیست.


منبع: https://www.kissandmakeupsbeautyblog.com/2020/05/20/anti-aging-creams-do-they-really-work/