انواع روش کاشت ناخن + مزایا و معایب کاشت ناخن مجله تصویر زندگی

از سوی دیگر، آسیب به ناخنهای مصنوعی می‌تواند عوارضی مانند عفونت قارچی یا سایر مشکلات را به دنبال داشته باشد. چرا که خشک شدن مواد کاشت عملاً منجر به بی استفاده شدن آن می‌شود. بنابراین سعی کنید در ترکیب لیکوئید از مدل نیم چرب آن استفاده کنید تا مخلوط مواد کمی خیس باشد و سریع خشک نشود.

  • نداشتن ناخن و زیباتر شدن ناخن ها، از جمله دلیل کاشت ناخن است.
  • شیوه کاشت ناخن ژله‌ای با کاشت ناخن پودری یکی است و تنها تفاوت در مواد مورد استفاده آنهاست.
  • بعد از هر لایه ژل که روی ناخن زده می‌شود، دست در دستگاه یو وی قرار می‌گیرد تا ژل خشک شود.
  • با کمی تمرین و حوصله، تهیه مواد و وسایل مورد نیاز و یادگیری مراحل آن می‌توانید این کار را در خانه برای خودتان یا دیگران انجام دهید.
  • یک حوله را به مدت یک تا دو دقیقه در آب قرار دهید، سپس آن را باز کنید و یک طرف آن را با پوشش پلاستیکی بپوشانید.

در این شیوه از کاشت ناخن، خط فرنچ به طور کاملاً جدا و مستقل از صدف ناخن طراحی می شود. کاشت ناخن ژله ای برای افرادی که در مناطق مرطوب زندگی می کنند، مناسب نیست. پیش از کاشت ناخن بهتر است با تمام شیوه های آن آشنا شوید، عوارض و معایب آن را بدانید، سپس بهترین شیوه را برای کاشت ناخن انتخاب نمایید.

فرق لمینت با کاشت ناخن

از طرفی نگرانی هایی نظیر شیوع بیماری های واگیردار نظیر کرونا نیز موجب شده خیلی از خانم ها برای کاشت ناخن خود نتوانند به سالن ها مراجعه کنند. نکاتی که در بالا به آن اشاره شد اصول صحیح مواد گذاری است که در دوره مقدماتی کاشت ناخن آموزش داده می شود. آموزش و یادگیری تمامی اصول بالا با نکات کلیدی آن امری ضروری است که به شما کمک می کند تا تبدیل به یک ناخن کار حرفه ای شوید. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که آموزش فقط نیمی از راه است. تمرین زیاد در حضور مربی یکی از مهمترین بخش های آموزش می باشد و آموزش شما را تکمیل می کند. این کار به دو منظور ایجاد چسبندگی بیشتر بین مواد و ناخن و از بین بردن چربی های سطح ناخن انجام می شود.

بنابراین کاشتن ناخن های کوتاه از هر نظر می تواند مناسب باشد. این نوع از کاشت نیز از محبوب ترین روش های کاشت ناخن بین بانوان است. چرا که با استفاده از دو رنگ پودر و ایجاد سایه روشن در مواد گذاری، زیبایی خاص و منحصر بفردی به دستان شما میبخشد. معمولا صدف ناخن را با مواد روشن و یا سفید پر کرده و ادامه ی آن را با مواد هلویی پر می کنند. این روش مانند طراحی فرنچ فرانسوی میباشد ولی در بیبی بومر سر سفید ناخن هایتان با بستر ناخن که به رنگ های صورتی یا گلبهی است، ترکیب می شود. از آن جایی که در این نوع خاص از کاشت ناخن، انتهای آن به رنگ خود ناخن تبدیل میشود و باعث میشود با شد ناخن ها، طراحی بیبی بومر ناخن زیبایی خود را از دست نداده و بسیار طبیعی تر به نظر می رسد.

کتو راش: چیست، چرا اتفاق می افتد و چگونه آن را درمان کنیم

فراموش نشود که اینها مواد شیمیایی قوی هستند و ضرر دارند پس حتما قبل از استفاده روی یکی از ناخن ها امتحان و تست شود. البته استفاده از داروی ضد قارچ که یکی از ضروریات کاشت ناخن می باشد. گاهی بانوان به صورت ارثی ناخن های زیبایی ندارند و یا در زمان افزایش بلندی ناخن ها می شکنند . تا هم بتواند باعث استحکام ناخن ها شوند و با فرم دهی در کاشت ناخن موجب زیبایی ناخن هایشان شوند.

ضمنا در این روش نیازی به سوهان کاری بعد از کاشت وجود ندارد. امروزه این روش به دلایلی که ذکر شد مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. در این روش از سه لایه ژل با نام های بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین برای پوشش ناخن استفاده می‌شود. بعد از هر لایه ژل که روی ناخن زده می‌شود، دست در دستگاه یو وی قرار می‌گیرد تا ژل خشک شود. اما این تنها دلیل برای کاشن ناخن نیست، گاهی اوقات مشکلات ناخن ها از جمله بدفرمی و بد رنگی، داشتن ناخن های شکننده و ضعیف، داشتن عادت بد جویدن ناخن و بسیاری عوامل دیگر فرد را به کاشت ناخن متمایل می‌کند. زیباتر شدن از مهم ترین دلایل تمایل خانم ها به کاشت ناخن می‌باشد زیرا داشتن دست های زیبا در گرو داشتن ناخن های زیباست.

این مرحله خود دو مرحله اساسی یعنی مانیکور خشک و خراش دادن ناخن را دارد. معمولا در این مرحله سطح ناخن از چربی ها، پوست های اضافه و مواد اضافی پاک میشود و با خراش دادن امکان چسبندگی مواد بالاتر خواهد رفت. سوهان برقی یکی از مهمترین ابزارهای کاشت ناخن می باشد که برای انجام تمامی خدمات ناخن کاربرد دارد. اگر شما در کار کاشت ناخن تازه کار هستید باید بدانید دستگاهی مناسب است که دسته سبک تری دارد تا دست و مچ شما آسیب نبیند. همانگونه که گفته شد این نوع کاشت سوهان کشی ندارد به همین دلیل فرم طبیعی نداشته و امکان هواگیری وجود دارد. از سوی دیگر این روش تنها برای افرادی مناسب است که فرم ناخن های یک شکل دارد و همه نمیتوانند از این روش استفاده کنند.