آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹

وقتی که بین ناخن طبیعی و مصنوعی فاصله می‌افتد یک محل گرم برای تکثیر قارچ ناخن فراهم خواهد شد؛ بنابراین در صورت مشاهده تغییر رنگ ناخن‌ها و لکه‌های سبز، سفید یا زرد فوراً به پزشک مراجعه کنید. اگر ناخن‌های مصنوعی شما حالت طبیعی خود را از دست دادند هرگز نباید خودتان اقدام به برداشتن آن‌ها کنید. برای ریموو کردن حتماً به یک فرد متخصص مراجعه کنید و بعد از ریموو کردن ناخن چندین بار ناخن‌های طبیعی خودتان را مانیکور کنید تا به حالت اولیه برگردند. مراقبت‌های بعد از برداشتن کاشت ناخن نیز در حفظ سلامت ناخن‌ها بسیار مهم است. یکی از مباحث درباره کاشت ناخن، عوارض ناشی از این کار است.

  • بسیاری از افراد به موادی که در حین کاشت ناخن استفاده می‌شود آلرژی دارند و از این موضوع بی خبر هستند.
  • این نوع کاشت، هم با استفاده از پودر و هم با استفاده از ژل قابل اجرا می باشد.
  • همچنین بهتر است بدانید که شرایط آب و هوایی از جمله ی مواردی هستند که بر روی مدت زمان دوام ناخن های کاشته شده موثر می باشند.
  • ابتدا پیش از هر کاری، تک‌تک تیپ‌ها را تست کنید تا سایز مناسب هر انگشت را بیابید.

اگر ناخن مصنوعی خود را کاشته‌اید و اکنون می‌خواهید آن را بدون مراجعه به سالن مانیکور بردارید، این بخش از نوشتار ساریسا را حتماً مطالعه کنید. در اینجا روش برداشتن ناخن مصنوعی را به شما آموزش می‌دهیم. مواد شیمیایی که برای کاشت و برداشتن ناخنهای مصنوعی استفاده می‌شوند، می‌توانند موجب سوزش پوست شوند. ممکن است علایمی مانند قرمز شدگی، جوش یا تاول را در اطراف ناخنهای خود مشاهده کنید. اگر ناخن‌ها عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها درمان صورت می‌گیرد.

انواع روش های آموزش کاشت ناخن

توجه داشته بشید که این مواد شیمیایی قوی هستند و در هنگام تهیه می توانند سمی باشند. بنابراین حین انجام این کار مطمئن شوید که در محیط انجام شده تهویه مناسب وجود دارد. شاید مشتاق باشید عمل کاشت ناخن با پودر را روی ناخن های خود یا ناخن های دیگران انجام دهید اما قبل از آن بهتر است نسبت به آلرژی داشتن یا نداشتن به آن مطمئن شوید. پس به جای 10 انگشت ابتدا روی یک انگشت امتحان کنید و اگر حساسیتی ایجاد نکرد روی بقیه انگشت ها انجام شود. درمان در مراحل اولیه، سبب رشد مجدد ناخن می شود اما اگر زمان زیادی گذشته باشد و درمان صورت نگرفته باشد زیر ناخن پوسته هایی تشکیل می شود که دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می شود. اگر از مواد کمی در کاشت پودری استفاده شود امکان ترک خوردن وجود دارد.

دوام و ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش‌های دیگر مواد بیشتر مصرف می‌شود و از آنجا که در این نوع کاشت باید کمترین تماس را با آب داشت، خانه‌دارها از انتخاب این نوع کاشت پرهیز کنند. شما صرفا برای زیبایی یا به دلیل مشکلات ناخن‌ هایتان و یا برای پوشاندن ناخن‌هایی که از نظر خودتان رنگ و روی زیبایی ندارد، می خواهید کاشت ناخن را تجربه کنید! برای انتخاب بهترین نوع کاشت ناخن ابتدا باید انواع کاشت ناخن را بشناسید و بتوانید هر کدام را بررسی کنید که به طور مفصل در نیل آکادمی راجب هر کدام صحبت کردیم. ما با آموزش کاشت ناخن در منزل قصد داریم به شما که به هر دلیلی علاقه یا امکان رفتن به سالن های زیبایی را ندارید آموزش کاشت ناخن در منزل را یاد دهیم که چطور با وسایل اولیه در منزل برای خود ناخن بکارید و ناخن کار خود باشید. نیل آکادمی به طور کامل به شما می آموزد که خودتان نیز می توانید در منزل، کاشت ناخن خود را انجام داده و حتی برای نزدیکان خود نیز این کار را انجام دهید و دستان آنها را نیز زیبا کنید.

کاشت ناخن قالبی برای چه کسانی مناسب نیست؟

زیرا این دو روش کاشت زیبایی و سادگی را به دستان شما هدیه می دهند. همچنین بهتر است بدانید که شرایط آب و هوایی از جمله ی مواردی هستند که بر روی مدت زمان دوام ناخن های کاشته شده موثر می باشند. به طور مثال کاشت ژله ای ناخن در مناطق شرجی ماندگاری بیشتری دارد. اما به طور کلی بعد از سپری شدن سه یا چهار هفته از کاشت ناخن شما باید برای ترمیم ناخن های کاشته شده ی خود اقدام نمایید.

کاشت ناخن و طراحی

طرح های دخترانه متنوعی وجود دارد که ظاهر زیبا و جذابی دارند، به عنوان مثال برای طراحی ناخن دخترانه می توان به انواع شخصیت های کارتونی و کمیک، میوه ها، انواع طراحی گل و… شما می توانید با مطالعه این پست انواع طراحی های کاشت ناخن دخترانه را مشاهده و این طراحی ها را برای ناخن های خود ایجاد نمایید. این روش بهترین نوع روش کاشت ناخن است، زیبایی و استحکام این روش طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. در این روش نیز از ناخن مصنوعی در سایز مناسب شما استفاده میشود، ضد قارچ و در نهایت مواد پودری روی ناخن گذاشته میشود. یکی دیگر از ایده‌هایی که می‌توان برای کاشت ناخن مشکی پیاده‌سازی کرد، استفاده از رنگ طلایی است.