۴۵ مدل کاشت ناخن کوتاه، مخصوص خانم های شیک و با کلاس رز سرخ

کاشت ناخن مصنوعی به طور ناخواسته دستتان به یکی از اشیای اطراف برخورد کند، ممکن است ناخنهای کاشته شده روی ناخنهای طبیعی جابجا شوند. به همین دلیل، محیط مطلوبی برای تجمع و رشد جرم، مخمر یا قارچ پدید می‌آید. اگر کاشت پودری باشد یا کمتر از حد مواد گذاشته‌اید و با کار‌های روزمره خانه آسیب‌پذیر شده یا زیاد سوهان‌کشی کرده‌اید و مواد نازک شده یا مواد پودرتان مرغوب نیست احتمال خشک شدن و خراب شدن آن زیاد است.

  • متاسفانه در برخی از آموزشگاه ها پس از اتمام دوره به هنرجو مدرکی اعطا نشده و همین موضوع سبب رنجش هنرجویان شده است.
  • بعضی افراد بعد از مدتی سعی می‌کنند با ناخن‌گیر یا اشیای تیز، کاشت ناخن را جدا کنند.
  • مصرف این فراورده باعث افزایش استحکام و رشد ناخن‌ها شده و برای ترمیم پوست نیز بسیار مؤثر است.
  • اگر به جویدن ناخن هایتان عادت دارید، توصیه می کنیم کاشت ناخن ژله ای را امتحان کنید.
  • می توان برای مرتب سازی ناخن ها از سوهان ناخن استفاده کرد.

با قرار دادن ناخن در دستگاه UV بیس کات را خشک کنید و سپس چسبندگی مواد را با استفاده از الکل پاک کنید. ابتدا بر روی سطح ناخن، پس از استفاده از ضدقارچ، پرایمر بزنید. سپس پودر کاشت را با لیکوئید ترکیب کرده و مخلوط شفاف را بر سطح ناخن به طور یکدست پخش کنید. کاشت ناخن در سالن‌های آرایشی تجربه‌ای لذت بخش برای بسیاری از بانوان است. اما برخی از افراد علاقه دارند تا با کسب مهارت لازم در این زمینه، در منزل خود این کار را انجام دهند و این گونه خیالشان از بابت سلامت مواد و کیفیت آنها راحت خواهد بود.

آیا خانم های باردار می توانند کاشت ناخن انجام دهند؟

مهم ترین روش های مراقبت از کاشت، ترمیم در زمان درست آن است. با رشد ناخن، کاشت نیز به سمت بالا حرکت می­کند و باعث از دست رفتن زیبایی ناخن می­شود. پس باید در زمانی بین سه هفته یا یک ماه بعد از کاشت باید ترمیم صورت بگیرد. در ادامه به عواملی که در کاهش عمر کاشت ناخن تاثیر می گذارند اشاره خواهیم کرد. انجام کاشت ناخن در صورت عدم آموزش می تواند خطر آفرین باشد.

انواع کاشت ناخن و دیزاین

علاوه بر مراحلی که در بالا ذکر شد نکات دیگری نیز در آموزش کاشت ناخن مهم و موثر است که در زیر به آنها اشاره می کنیم. ضخامت درست در مواد گذاری در کوتاه شدن مرحله بعد (سوهان کشی) و نتیجه نهایی کار تاثیر زیادی دارد. آموزش صحیح این مطلب برای مراحل پیشرفته تر آموزش کاشت ناخن بسیار مفید است و به یادگیری شما عزیزان کمک می کند.

آموزش کاشت ناخن با فرمر

خصوصاً موقع آشپزی باید به این مسئله توجه کنید زیرا گرمای اجاق گاز ممکن است باعث آب شدن ناخن‌ها شود. برای حفظ سلامت ناخن‌های مصنوعی نباید آن‌ها را خیلی در معرض رطوبت قرار دهید بنابراین هنگام شستشوهای روزمره حتماً از دستکش استفاده کنید. استفاده زیاد از آب باعث شل شدن و دفرمه شدن ناخن‌های مصنوعی خواهد شد. خصوصاً طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول پس از کاشت با احتیاط از ناخن‌های خود استفاده کنید.

ژل بیلدر زیرمجموعه ای از مواد ژل در کاشت ناخن است که معمولا به صورت کاسه ای در بازار عرضه می شود و علاوه بر کاشت ناخن، برای صدف سازی ناخن و همینطور در طراحی ناخن جهت برجسته سازی و شبنم گذاری نیز استفاده می شود. این کاشت نیز با استفاده از فرمر و تیپ و حتی روی ناخن مشتری قابل انجام است. چون با یادگیری کاشت ناخن مادر، هم کاشت ناخن با پودر و هم کاشت ناخن با ژل را یاد گرفته اید.

استفاده از وسایل غیر استریل و چند بار مصرف در کاشت ناخن سبب ابتلای فرد به عفونت های قارچی و بیماری های ویروسی می شود. برای درمان عفونت های قارچی از آنتی بیوتیک ها استفاده می شود اما گاهی ریشه ناخن به حدی آسیب می بیند که شکل طبیعی ناخن کاملا از بین می رود. میزان ماندگاری کاشت ناخن بستگی به مواد و شرایط آب و هوایی دارد. در حالت عادی فرد باید پس از 3 تا 4 هفته پس از انجام کاشت برای ترمیم مجدد اقدام کند. فرایند کاشـت ناخن مصنوعی موجب نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن می شود و تغییر رنگ ناخن، کدر شدن و رشد کم ناخن از عوارض این اقدام است.

بنابراین، هر وقتی که قصد برداشتن ناخن مصنوعی، چه اکریلیک چه ژلی، را داشته باشید، لازم است انگشتان خود را به مدت ۱۰ دقیقه یا بیشتر در استون قرار دهید. به کسانی که بیماری عفونی و قارچی دارند توصیه می‌شود که کاشت انجام ندهند، چون این کار باعث می‌شود فرد پیشرفت بیماری خود را از چشم دور کند. کسانی هم هستند که مستعد عفونت هستند و سیستم دفاعی بدن ضعیفی دارند با این کار بیماری را تسریع می‌کنند. از دو ترکیب پودر برای موادگذاری استفاده کنید تا به حالت فید مخصوص این کاشت دست یابید.