کاشت ناخن و هر آنچه که باید بدانید! کاشت ناخن و راز و رمزهای آن

گاهاً این کار باعث می­شود که ناخن ها از وسط شکسته شوند که این اتفاق بسیار دردآور می باشد. اگر قصد ریمو کردن کاشت را به طور کامل دارید، بهتر است که به ناخن کار خود مراجعه کنید تا با انجام روش اصولی آن، برای ناخن شما عمل ریمو انجام شود. در برخی خانم ها به دنبال کاشت، ناخن زرد، قهوه ای و بعد سبز می شود. دلیل این مساله رشد و تکثیر قارچ های میکروسکوپی است که از کراتین تغذیه می کنند. کراتین بخش سخت ناخن است، اما به دنبال کاشت مرتب ناخن و استفاده از چسب کراتین نازک و ضعیف می شود و مقاومت خود را در برابر قارچ ها از دست می دهد.

  • نکته مهم این است که اصول همه این موارد یک چیز است و آن کاشت مادر است.
  • از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا می‌گیرد.
  • اگر در دوره آموزشی که شرکت می کنید این مراحل را به صورت پایه و صحیح آموزش ببینید، انجام تمامی کاشت های ناخن برای شما کاری راحت خواهد بود.

شناخت ساختمان ناخن یکی از ابتدایی ترین مراحل کاشت ناخن است که باید در هر دوره آموزشی گنجانده شود. کاشت ناخن تقریبا محدودیت سنی نداشته و از دختران پانزده ساله تا مادربزرگ های هشتاد ساله را به سمت خود جذب کرده است. مشتریانی که برای زیبایی ناخن های دست و پایشان اهمیت قائل هستند از سخت گیر ترین خانم ها تا ساده پسند ترین خانم ها را شامل می شود و همین امر موجب داغ تر شدن این بازار در تمامی روزهای سال می باشد. کاشت ناخن ژله ای یا همان ژلیش که در آن یک لایه ای از ژل شفاف و زخیم بر روی ناخن های طبیعی شما قرار داده میشود و سپس فرم داده میشود.

کاشت ناخن مصنوعی اکریلیک

کاشت ناخن مراحل خاص خود را دارد که به ترتیب عبارتند از آماده سازی پودر کاشتن ناخن، زیرسازی ناخن، استفاده از پرایمر ناخن، چسباندن ناخن، مرحله ی آخر نیز کاشتن ناخن می باشد. برای این منظور بهتر است از یک کیت کامل لوازم کاشتن ناخن استفاده کنید. این کیت شامل همه ی چیزهایی است که شما برای کاشت ناخن هایتان به آن نیاز دارید. برای تهیه ی پودر کاشتن ناخن شما باید لیکوئید مایع و آکریلیک را با هم ترکیب نموده تا ماده ی نهایی برای تشکیل پودر ناخن را به دست آورید.

آموزش کاشت ناخن بیبی بومر

همچنین یکی از دغدغه‌های ایشان ترکیبات سرطان‌زای موجود در مواد مصرفی است. البته باید بدانیم که کاشت ناخن اکریلیک مانع تنفس لایه رویی ناخن طبیعی می‌شود و در نتیجه پس از برداشتن آن، ناخن طبیعی ضعیف خواهد بود. لمینیت به معنای کاور کردن لایه نازکی از مواد مختلف (معمولا پلاستیک) بر روی اجسام می باشد.

پس از آن که این ترکیب روی ناخن شما خودش را گرفته و سفت شود، نوبت سوهان کشی، طراحی و لاک است. کاشت پودر در حال حاضر در 90% سالن های زیبایی انجام می شود. خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن را انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان، بطور مثال برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارند. استفاده از این ناخن ها برای افرادی که ناخن های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است چون مانع آنها می‌شود. این ناخن‌های مصنوعی در اندازه‌های گوناگون و در رنگ‌های طبیعی و متنوعی موجود می‌باشند.

البته لاک ناخن هم می تواند مسبب این قضیه باشد و باید به این موضوع توجه کرد. کاشت ژل تفاوت چندانی با پودری ندارد و تنها تفاوت آن مواد مصرفی در آن است. مواد ژل به صورت آماده خریداری می شود و بعد از مواد ضد قارچ روی ناخن می گذارند و ناخن را در دستگاه یووی قرار می دهند تا خشک شود. در این نوع کاشت ناخن ، روی ناخن طبیعی لاک های ژل مخصوصی می زنند . این نوع از کاشت که دارای دوام متوسطی است و نیازی به سوهان کشی ندارد و ظاهری بسیار طبیعی به ناخن های فرد می بخشد. یکی از روش های کاشت ناخن است که به شکل سنگ مرمر می باشد.