کاشت ناخن و معرفی روش های آن، نمونه تصاویر زیبای کاشت ناخن

شناخت مواد کار و نحوه ترکیب و استفاده از این مواد اصول اصلی این مرحله است. شناخت ابزار و کاربرد آن ها در این مرحله نیز تاثیرگذار است چرا که اگر شما قلم کاشت و نحوه صحیح استفاده از آن را به درستی آموزش ندیده باشید کار موادگذاری برای شما سخت خواهد شد. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت شما به عنوان ناخن کار به هر دو دستگاه نیاز خواهید داشت.

  • در این روش از انواع کاشت ناخن حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و با چسباندن لایه ای از جنس ابریشم با چسب و قلموی مخصوص بر روی ناخن طبیعی یا تیپ گذاری شده به ایجاد ضخامتی مناسب بر روی ناخن ها می پردازیم.
  • یکی دیگر از مسائلی که هنگام استفاده از ناخن‌های مصنوعی باید به آن توجه کنید دور نگه داشتن دست‌ها از گرمای زیاد و شعله‌های آتش است.
  • در این مرحله، تمام روش های کاشت ناخن را به صورت کامل آموزش می بینید.
  • مطمئن شوید که تمام نواحی اطراف ناخن به طور کامل خشک شده‌اند.
  • برای تغذیه و پیشگیری از ضعیف شدن ناخن به خصوص بعد از کاشت مصرف “قرص پیلفود کمپلکس نیلز لابراتواری سرا پامیس” پیشنهاد می‌شود.

خدمات آرایشگاه ها در دو دهه ی اخیر بسیار گسترده شده است. مثل خدمات پوستی و درمانی و تحولاتی در روش های کاشت ناخن و میکاپ. اولین سالن زیبایی در اواخرقرن 19 در آمریکای شمالی ظاهر شد. گرچه تاریخچه ی آرایش به گذشته های خیلی دور سرزمین مصر برمیگردد. ملکه ها و شاهزادگان در مراسمات مذهبی خود از مواد آرایشی استفاده میکردند. سالن های زیبایی بسیار مجلل وحرفه ای مانند سالن سارا حسینی، مریم رئوف، شبنم نظیف و مریم رهنما در سطح تهران تاسیس شده که خدمات بسیار متنوعی با کیفیت بالا به مراجعه کنندگان ارائه میدهند.

فریبا جعفری روشن

مواد تشکیل دهنده آن شامل مونومر، اکریلیک مایع، پلیمر و اکریلیک پودر شده است. نکته ای که باید در مورد آموزش کاشت ناخن بدانید این است که کاشت ناخن مدرک فنی و حرفه ای ندارد و مدرکی که توسط این سازمان ارائه می شود مدرک آرایش و پیرایش ناخن می باشد. این مدرک در خارج از کشور برای کاشت ناخن اعتباری ندارد و شما فقط برای انجام کار مانیکور و پدیکور می توانید از آن استفاده کنید. در آموزش کاشت ناخن با مدارک بین المللی نیز دو دسته از این مدارک موجود است. امروزه با توجه به استقبال مشتریان، کاشت ناخن با ژل دارای طرفداران زیادی است. در این مرحله از سوهان کشی دور مواد روی ناخن سوهان کشی شده و اگر ناهمواری داشته باشد از بین می رود.

روش کاشت میکس از تلفیق دو کاشت ژله ای و پودری به دست می آید. در این روش مراحل کاشت پودری را انجام داده سپس ناخن را با یک لایه ژل زیباتر می کنند. برای این امر از رنگ های خاص مثل صورتی که بسیار مورد پسند دختران می باشد استفاده می کنند.

همه دروس آرایشگری ما (کلیک کنید)

آموزش کاشت ناخن مادر همانند آموزش کاشت ناخن پودری می باشد که اگر به صورت حرفه ای و کامل انجام شود به عنوان کاشت ابتدایی محسوب می شود و می توان با آن همه نوع کاشتی را انجام داد. در حقیقت اگر شما در کاشت مادر مهارت کافی داشته باشید انجام دادن بقیه کاشت ها حتی کاشت های با ژل، برای شما کار آسانی خواهد بود. بازار کاشت ناخن بسیار جذاب و پر از مشتریان متنوع می باشد اما تنها ناخن کارانی در این بازار سهم قابل توجه خواهند داشت که آموزش ها و تمرین های حرفه ای را زیرنظر مربیان کارکشته گذرانده باشند. در غیر این صورت به جای ورود به این بازار و بهره مند شدن از درآمدی چند برابر حقوق های کارمندی، صرفا برای خود هزینه تراشیده اند و آن را در جیب افراد سودجو وارد کرده اند. کاشت ناخن دارای انواع مختلفی است که اغلب در آن از مواد مختلف برای این کار استفاده می‌شود.

انتخاب سرسوهان مناسب و زاویه صحیح سر سوهان از نکات مهم آموزشی است که اگر به درستی انجام نشود باعث ایجاد زخم در پوست اطراف ناخن و یا وجود برجستگی مواد در اطراف ناخن می شود. امروزه کاشت ناخن های کوتاه طرفداران بیشتری پیدا کرده است. دلیل این امر نیز این است که در صورت کوتاه بودن، ناخن ها معقول تر به نظر می رسند و در این حالت شما می توانید از رنگ ها و طرح های جدیدی برای طراحی ناخن های خود استفاده کنید. در صورتی که شما ناخن های ضعیفی دارید بنابراین می توانید برای کاشتن ناخن اقدام کنید.