چرا دوره کاشت ناخن وقت و پول شما را هدر می دهد؟ اول نظر

به این صورت که یک لایه پرایمر به ناخن زده و ناخن را به صورت عمودی داخل پودر فرو می‌کنیم. این کار در چند مرحله انجام می‌گیرد و در نهایت سوهان کشی می‌شود. در این روش بعد از زیرسازی و سوهان کشی ناخن بدون استفاده از لیکویید و تنها با پودر و پرایمر، کاشت ناخن صورت می‌گیرد. موادی که برای کاشت فیبر یا گیاهی استفاده می‌شود شبیه مواد ژله ای هستند ولی از لحاظ فرمولاسیون با ژل متفاوتند و ریشه کاملا گیاهی و بدون ایجاد حساسیت دارند. بعد از این نوع کاشت هم دست ها باید در دستگاه یو وی قرار گیرند.

ترکیب سفید را با دقت از نوک ناخن به سمت ریشه ناخن با استفاده از براش قرار دهید. فرمر را روی ناخن و در راستای آن قرار دهید، به سمت بالا یا پایین کج نشود. نیپر را به محلول ضدباکتری آغشته کرده و از آن برای جدا کردن پوسته‌های اطراف ناخن استفاده کنید. سپس قیچی کوتیکول را نیز ضدعفونی کرده و پس از استفاده از عقب زن یا پوشر برای عقب زدن کوتیکول، آن را با استفاده از قیچی جدا کنید. برای آشنایی بیشتر با کوتیکول به مقاله «کوتیکول ناخن» مراجعه کنید.

  • با توجه به اشباع نبودن بازار کاشت ناخن فرصت مناسبی است تا کسب و کار خود را در این زمینه راه بیندازید.
  • آموزش کاشت ناخن مادر همانند آموزش کاشت ناخن پودری می باشد که اگر به صورت حرفه ای و کامل انجام شود به عنوان کاشت ابتدایی محسوب می شود و می توان با آن همه نوع کاشتی را انجام داد.
  • تیپ ناخن نوعی قالب پلاستیکی یا ژلی است که برای قد دادن ناخن به کار می‌رود.
  • برخی از خانم ها به مواد چسبی یا ترکیبات کاشت ناخن حساسیت نشان می دهند و پوستشان ملتهب و قرمز می شود.
  • اگر شما طرفدار طراحی ناخن ها رنگی هستید می توانید رنگ های مورد علاقه خود را با یک دیگر ترکیب کرده و به شکل ستاره ناخن ها را طراحی نمایید.

عوارض کاشت ناخن پا در بسیاری از مواقع در مقایسه با دست بسیار خطرناک‌تر است. علت آن حبس بودن بیشتر پا و نداشتن هوای تازه بیان می‌شود. پا و ناخن‌هایش به طور طبیعی تحت تاثیر رطوبت هستند که می‌تواتند شرایط پیدایش بیماری‌های قارچی را تقویت کند. پس بهتر است این کار برای ناخن‌های پا کمتر انجام شود تا آسیب نبینند. یکی از روش‌های آراستن ناخن که با قطعاتی مانند ناخن را روی آن قرار می‌دادند.

کاشت ناخن کوتاه هلویی

پوشش پلاستیکی و حوله گرم موجب ایجاد گرما می‌شوند که فرایند جدا کردن ناخن مصنوعی را تسریع می‌کند. ناخن مصنوعی را دقیقاً روی کوتیکول قرار دهید و سپس آن را به ریشه ناخن بچسبانید. برخی از متخصصان توصیه می‌کنند که برای این کار به جای انگشت یا ناخنها از چوب نارنجی استفاده کنید، طوری که به یکدیگر نچسبند.

تضعیف ناخنها

این روش سوهان کشی طولانی مدت دارد و معمولا یک الی دو ساعت زمان نیاز دارد تا کاشت شما تمام شود ولی در نهایت نتیجه عالی خواهد داشت. از آنجا که بسیاری از افراد کار کردن با تیپ ناخن را دوست ندارند، جایگزین‌های بسیاری برای قد دادن و بلند کردن ناخن وجود دارد. برخی اعتقاد دارند که تیپ ناخن به بستر ناخن فشار وارد می‌کند و سطح ناخن را ضخیم می‌کند. با ژل یا پودر (تیپ گذاری ناخن پودر)، موادگذاری را انجام دهید. در کاشت ناخن کروم، از پودر گچی استفاده می شود و روی آن با خط های نامتوازن مشکی رنگ پوشیده می شود. سپس با لیکویید یا استون بر رنگ های مشکی مانند سنگ مرمر رگه هایی ایجاد می شود.

اینکه آیا مکان مورد نظر یک آرایشگاه یا یک آموزشگاه می باشد، مهم است. کاشت ناخن با قالب یا دوال به نوعی از کاشت ناخن گفته می شود که با قالب های مخصوص انجام می شود. دراین مرحله شما با استفاده از سر سوهان الماسه استوانه فرم نهایی روی ناخن را ایجاد می کنید.

کیفیت کم مواد پودر و یا آغشته نبودن قلمو به لیکویید می تواند موجب ترک ناخن کاشت شود. استفاده از کاشت ناخن قاب (کاشت ناخن با تیپ) می تواند در ناحیه هلال سفید ناخن فشار ایجاد کند و در دراز مدت سبب توقف یا شکستن ناخن شود. ناخن پا در بیشتر طول روز اغلب در فضایی بسته قرار دارد؛ بنابراین، بهداشت آن بسیار اهمیت دارد، خطر کاشت ناخن پا بیشتر است و آسیب پذیرتر است. در این شیوه، ناخن کار با کمک الکل، ناخن و اطراف آن را ضد عفونی می کند. سپس اندازه سر ناخن ها را مشخص می کند و هر سری را حدود 20 ثانیه با زاویه 45 درجه نگه می دارد و قسمت های اضافی را سوهان می کشد و کوتاه می کند. کاشت ناخن شیک و پرطرفدارلوازم آرایش ناخن را در این بخش می توانید مشاهده نمایید.

این کاشت ناخن معمولا با ترکیب دو رنگ هلویی و سفید اجرا می شود اما محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید از هر رنگ پودری که دوست دارید استفاده کنید. کاشت ناخن بیبی بومر گزینه مناسبی برای عروس خانم های عزیزی است که ناخن های زیبا می پسندند. پس از اتمام دوره کاشت ناخن شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای انواع روش های کاشت ناخن مانند کاشت ناخن پودری، کاشت فرنچ، کاشت هلویی، کاشت بیبی بومر و کاشت با تیپ را برای مشتری انجام دهید. در نهایت پس از شرکت در آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای، می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهبود ببخشید. در این نوع کاشت، مواد کاشت روی ناخن مصنوعی زده می شود و بعد از ضد قارچ زدن روی ناخن ها این ناخن مصنوعی را روی ناخن فشار می دهند تا بچسبد و بعد ناخن مصنوعی را می کنند.

البته تنها ظرافت و نازکی ناخن نیست که مهارت ناخن کار را تایید می‌کند بلکه استحکام بالای آن نیز بسیار حائز اهمیت است. پس از طی مراحل گفته شده، دستان خود را یا مایع دست‌شویی بشویید. اگر در قسمت‌هایی همچنان چسب را می‌بینید، با استفاده از سوهان به آرامی آن را پاک کرده تا تمیز شود. توجه داشته باشید که این فرایند باید با آرامش کامل انجام شود و عجله در آن جایگاه خاصی ندارد.

این محصول به شما کمک می‌کند تا فرایند کاشت ناخن مصنوعی لطمه‌ای به ناخنهای شما وارد نکند. این ماده شیمیایی تأثیر زیادی بر خشک شدن ناخنهای طبیعی دارد و می‌تواند موجب سوزش پوست شود. تعدادی از ناخنهای مصنوعی باید با سوهان دستی برای کاشت ناخن آماده شوند. این عمل ممکن است موجب نازک، شکننده و ضعیف شدن ناخنهای طبیعی شود.