فروشگاه اینترنتی پارچه مورد علاقه جدید من


سلام بچه ها! امیدوارم حال همه شما خوب باشد و سلامت باشید. ،ید آنلاین چیزی است که من (و بسیاری از ما) را در این دوران سختی که با آن روبرو هستیم، عاقل نگه می دارد. با توجه به عشق من به ساری ها، به نظر نمی رسد مطمئناً از آنها کافی باشد. اما گاهی اوقات شما می خواهید چیزی از خودتان بسازید که هیچ ، آن را ندارد. در آن زمان است که شما به دنبال پارچه های ساری آنلاین هستید.

در طول جستجوی اخیرم برای پارچه های سرمه ای، به آن برخوردم ساختگی که یک فروشگاه اینترنتی پارچه با مجموعه ای از گزینه ها است. برای تجربه کامل من با آنها و آنچه برای خودم ،یدم، در زیر بخو،د.

وقتی Fabcurate را پیدا کردم، مثل این بود که یک متعصب ساروی در من تمام رویاهایش به حقیقت پیوست. از پارچه های ساده گرفته تا پارچه های چاپی گرفته تا پارچه های گلدوزی شده، همه آنها را دارند. پارچه ابریشمی، ساتن، ژرژت، ارگانزا، پنبه و غیره. طیف و انواع ،یباتی که می تو،د پیدا کنید بی پایان هستند. صنایع دستی هندی مانند آجرخ، کراوات و رنگ، بناراسی، باند،، باگرو و غیره را نیز می توان به راحتی در انبوهی از گزینه ها یافت.

شما می تو،د هر لباسی را که می خواهید بسازید، و ماشین حساب آنلاین طول پارچه آنها برای همین کار بسیار مفید است. بنابراین می تو،د به راحتی ،ن بزنید که مثلاً برای ساختن یک پیراهن در مقابل ساخت یک کورتا آنارکالی چقدر پارچه لازم است.

من 3 پارچه برای خودم برداشتم. اولین مورد یک پارچه ارگانزای رنگارنگ آلویی زیبا با چاپ گل/برگ روی آن است. من 5.5 متر از این را برداشتم و مسترجی خود را گرفتم تا توری مروا، ظریف را از هر طرف ب،بانم و وویلا، ساری دلپذیر، زیبا و ارگانزا من آماده است. پارچه نرم کره ای و با بالاترین کیفیت است. خیلی خوب می ریزد و می ریزد و روی پوست فوق العاده صاف می شود.

مورد بعدی پارچه 5.5 متری دیگری است که من برداشتم. دارای خطوط راه راه چند رنگ در یک طرف و طرح پاتولا خود روی بدنه پارچه است. با وجود اینکه من آن را به ،وان یک ساری در اینجا پوشانده ام، من به این فکر می کنم که این یکی را به یک انارکالی تبدیل کنم. انتخاب ها بی پایان هستند. پارچه ژرژت از کیفیت بالایی برخوردار است و بر روی پوست نرم می شود.

پارچه 3 پارچه ساتن ژاپنی 1 متری چند رنگ با طرح گامتی روی آن است. من به دلیل وضعیت قرنطینه اینجا در دهلی نتوانستم این را به موقع بخیه بزنم، اما به زودی آن را به بلوز تبدیل خواهم کرد. منتظر همین موضوع باشید.

شما می تو،د پارچه ها را از اینجا ،یداری کنید – 1، 2، 3.

به طور کلی، تجربه ،ید من با Fabcurate عالی بوده است. اکنون به راحتی می تو،د انواع پارچه های خوب را به صورت آنلاین پیدا کنید و آنها را بدون هیچ گونه استرسی در مورد کیفیت درب منزل تحویل بگیرید. اگر به دنبال ،ید لباس یا پارچه ساری آنلاین هستید، آنها را امتحان کنید!

بیشتر داستان‌های ساری من را اینجا ببینید – #SareeStoriesWithRitu


منبع: https://www.theindianbeauty.com/2021/06/favorite-online-fabric-store.html