دستگاه هیدروفیشیال مخصوص پاکسازی و جوانسازی پوست

می‌توانید این درمان را در خانه انجام دهید؛ فقط کافی است از راهنمای کاربر پیروی کنید. پس از انجام هیدروفیشیال به هیچ عنوان نباید موهای زائد صورت خود را با وکس از بین ببرید. درست است که با جستجوی نام این دستگاه تعداد بسیار زیادی از عکس این محصول به شما نمایش داده می شود که تشخیص دقیق آن مشکل است.

  • © 2015 – 2021 تمام حقوق برای فروشگاه اینترنتی سوپریم کالا محفوظ است و انتشار محتوا با حفظ اثر بلامانع است.
  • محافظ پاک کننده پوست محافل تاریک دستگاه حذف کیف های چشم حلقوی تاریک را از بین می برد.
  • هیدروفیشیال صورت بسته به نوع درمان مورد نیاز متقاضی، معمولاً بین 40 تا 50 دقیقه طول می‌کشد.
  • روش هیدروفیشیال پوست روشی برای پاکسازی پوست و جوانسازی است که برای افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع پوست (و همچنین انواع مختلف رنگ پوست) مناسب می‌باشد.

جریان اکسیژن به سلول های پوست را افزایش میدهد وانرژی دوباره به سلول های پوست میدهد ، باعث سم زدایی غدد میشود و باعث بهبود بافت و چین و چروک های پوست میشود. در این روش از امواج بالا استفاده می شود و در نتیجه سبب افزایش کلاژن سازی پوست ، اکسیژن رسانی ، از بین بردن مواد زائد پوست ، رفع لکه های پوستی ، کاهش قرمزی و التهاب پوست ، پاکسازی منافذ و … می شود . هیدرودرم صورت نوعی روش احیا و جوانسازی پوست مانند میکرونیدلینگ محسوب شده که پس از آن پوست صورت شفاف و بسیار نرم میشود.

به دلیل فشار خلاء، تنها فرآیند ترکیب و جذب شروع می شود که منجر به حذف ضایعات متابولیک می گردد و ظاهری روشن و جوان تر به پوست می دهد. قلم حباب ساز برای پاکسازی پوست از طریق مکش از وسط به طرفین استفاده می شود. این قلم باید سریعا حرکت داده شده و برای مدت طولانی در یک جا باقی نماند. راهکار اول از هندپیس اکسیژن رسان کمک بگیریم که ذرات را نانو می کند و جذب پوست کلاینت می کند . التهاب جوش های شما را به شدت کاهش میدهد و پوست شما را با کم کردن فعالیت غدد چربی ساز تقویت میکند. از این هندپیس برای لیفت چین و چروک نقاط سطحی مانند دور چشم استفاده می شود.

هیدروفیشیال سلول‌های مرده پوست را پاکسازی کرده و سبب خارج شدن آلودگی‌ها می‌شود. علاوه بر این هیدروفیشیال دارای تأثیر فوری می‌باشد و در عین حال به حفظ سلامت پوست در بلندمدت کمک می‌کند. هیدرودرم با پاکسازی آلودگی‌ها از منافذ عمیق پوست، به جلوگیری از بروز جوش‌های سرسیاه و سرسفید و آکنه کمک میکند. چرا که این علائم موقتی هستند و بعد از زمان کوتاهی از بین میروند. نکته مهمی که در طی این روش باید به آن توجه کنید این است که ممکن است لوسیون‌ها و موادی که در طول جلسات هیدرودرم مورد استفاده قرار میگیرند، برای برخی افراد ایجاد حساسیت کنند.

اسپری کننده مواد…

این نورها به اعماق پوست نفوذ می‌کنند و کمک می‌کنند تا ظاهر خطوط پیری و سرخی پوست کاهش یابد. تغییر رنگ‌های عمیق‌تر مانند کک و مک‌ها و نقاط پیری عمیق توسط میکرودرم ابریژن و دیگر تکنیک‌ها بهتر درمان می‌شوند. بدین ترتیب میکرونیدلینگ روش خوبی برای افرادی با مشکلات پوستی مشخص است (مثلاً زخم‌های پوستی). طبق اظهارات مجله جراحی پوست و زیبایی در سال ۲۰۰۹ تقریباً همه افرادی که تحت درمان میکرونیدلینگ قرار گرفته‌اند شاهد بهبودی ظاهری زخم‌های پوستی بوده‌اند و هیچ عوارض جانبی را نیز نداشته‌اند. در هیدرو دیاموند درمابراسیون، دستگاه دارای نوک الماس رو به جلو و عقب حرکت می کند تا سلول های مرده را حذف کند. این روش آکنه شدید را معالجه می کند و در دمای بالا آلوده نمی شود.

از آنجایی که این روش به پوست آسیب نمی رساند و عوارض جانبی ندارد، هر دو جنس و در هر سنی می توانید این درمان را امتحان کنید. جریان مایع به عمق پوست نفوذ کرده و فرآیند پاکسازی را آغاز می کند که منافذ و رنگدانه را حذف می کند. این دستگاه کلاژن را هم تحریک می کند و عمق چروک را کاهش می دهد و بطور کارآمدی رنگدانه‌سازی را درمان می کند. ریلکس کردن پوست ذهن و بدن ، درمان پوست های حساس ،نور سبز هایپر پیگمنتیشن و یا سیاه شدگی نواحی از پوست به دلیل کاهش ملانین را درمان میکند.

هر آنچه که باید در مورد هیدروفیشیال پوست بدانید؛ از عوارض تا فواید شگفت‌انگیز آن

در این مخزن آب ریخته می‌شود که بر اثر فرایند الکترولیز در کاتد داخل مخزن، اکسیژن تولید و در آب دمیده می‌شود. نتیجه آن تولید آبی غنی از اکسیژن است که در مراحل مختلف از جمله در مرحله پایانی درم ابریژن کاربرد دارد. در این هندپیس یک مخزن تعبیه شده که آن را با کوکتل‌ها یا سرمهای هیالورونیک اسید، کلاژن و… پر می‌کنند. اگر هندپیس را طوری چرخاند که مخزن بالا باشد این مواد روی پوست اسپری می‌شوند. اگر مخزن رو به پایین باشد تنها هوا اسپری شده و پوست اکسیژن‌رسانی می‌شود. بر اثر عبور این امواج و حرارت حاصله از آن به داخل لایه‌های پوست، رشته‌های کلاژن و الاستین منقبض می‌شوند و نتیجه نهایی آن سفت شدن و لیفت پوست است.

به کارگیری پرتو LED- استفاده از پرتو LED پس از هیدروفیشیال دارای مزایای بسیاری برای پوست می‌باشد. در این روش از پرتوهای خاصی جهت ارسال انرژی به منظور تقویت رشد سلول و افزایش تولید کلاژن و الاستین پوست استفاده می‌شود. استفاده از پرتو LED سبب بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، کاهش چین و چروک و نشانه‌ها سالخوردگی می‌شود. درمان اولتراسونیک با استفاده از امواج صوتی شدید برای تحریک سلولهای زیر پوست استفاده می کند.