آموزش گام به گام کاشت ناخن انواع کاشت ناخن + عکس

معمولا کاشت قالب به افرادی که زمان کمتری برای رسیدگی به ناخن‌های‌شان دارند توصیه می‌شود. این نوع کاشت زمان کمتری نیاز دارد، به سوهان‌کشی نیاز ندارد و نظم بسیار خوبی بین کاشت ۱۰ انگشت ایجاد می‌کند. در کاشت ناخن برای بلند کردن قد ناخن می توان از چند روش استفاده کرد. کاشت ناخن با فرمر به کاشت ناخنی گفته می شود که در آن برای بلند کردن قد ناخن از فرمر استفاده می شود.

  • نه به اندازه ای که کامل خشک شود و طرح نصفه کنده شود و نه به اندازه ای که لاک خشک نشده و به اطراف پخش شود.
  • در این روش ناخن شما آسیب نمیبیند و رشد به حالت طبیعی است و با رشد ناخن، شما نیاز به ترمیم خواهید داشت.
  • استفاده از این ناخن ها برای افرادی که ناخن های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است چون مانع آنها می‌شود.
  • تمرین زیاد در حضور مربی یکی از مهمترین بخش های آموزش می باشد و آموزش شما را تکمیل می کند.

عقب زن در ۲ نوع فلزی و چوبی (یکبار مصرف) در بازار موجود می باشد. در این روش ناخن شما آسیب نمیبیند و رشد به حالت طبیعی است و با رشد ناخن، شما نیاز به ترمیم خواهید داشت. پنبه یا پد بدون پرز را آغشته به استون صد درصد کنید و روی ناخن‌هایتان بگذارید. دور هر ناخن، فویل آلمینیومی بپیچانید و پنج دقیقه صبر کنید تا تیپ ریموو شود. یادتان باشد که سوهان را روی ناخن طبیعی نکشید و تنها روی خط تیپ به آرامی سوهان‌کشی کنید.

مرحله چهارم: ناخنهای طبیعی خود را با پرایمر ناخن آماده کنید

مدل‌های مختلفی از دیزاین با کاشت ناخن مشکی وجود دارد که در این مطلب به بررسی و آموزش برخی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها پرداختیم. اگر شما هم ایده جدیدی از کاشت ناخن مشکی دارید، آن را با ما و سایر کاربران از طریق بخش نظرات در میان بگذارید. در ادامه شما را به مشاهده ۵۰ عکس کاشت ناخن مشکی جدید و شیک دعوت می‌کنیم. برخی ناخن‌ها دچار مشکل هستند یا به صورت مادرزادی ناقص‌اند که بر زیبایی پا تأثیر می‌گذارند.

23- فرنچ های رنگی ناخن ها همواره مورد پسند بسیاری از دختران بوده است. اگر شما هم به فرنچ های رنگی علاقه مند هستید می توانید نوک هر یک از ناخن های خود را بنا به سلیقه خود با رنگ های مختلف طراحی نمایید و جلوه رنگین کمان را برای ناخن های خود ایجاد کنید. پلی ژل مواد اصلی نوعی کاشت ژل ناخن است که مقاومت کاشت پودر (اکریلیک) را دارد و همچنین انعطاف پذیری کاشت ژل را نیز… 1- یک قلم مناسب انتخاب کنید، با شناخت کامل قلم ها شما می توانید قلم مناسب را برای انجام کاشت ناخن استفاده کنید. عقب زن یا پوشر یکی از ابزارهای کاشت ناخن است که برای عقب زدن پوست ها و کوتیکول های روی ناخن استفاده می شود. عقب زن دو سر دارد که از یک سمت برای عقب زن پوست ها و از سر دیگر برای برداشتن کوتیکول ها و یا تمیز کردن زیر ناخن استفاده می شود.

مراحل آرایش عروسکی

اگر میخواهید نیپر بخرید، از نیپرهایی با لبه های تیز استفاده کنید تا برای مانیکور کمتر اذیت شوید. در این دستگاه از لامپ های LED برای خشک کردن ژل استفاده می شود. این دستگاه بر خلاف دستگاه UV لامپ هایی با عمر طولانی تر و زمان کوتاه تری برای خشک شدن ژل ها دارد. این دستگاه ها اولین دستگاه هایی بودند که برای خشک کردن ژل به بازار عرضه شدند.

کاشت ناخن با تیپ یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای کاشت است. اگر می‌خواهید سریع و بدون دردسر ناخن‌هایتان را قد دهید، تیپ‌‌ها گزینه مناسبی هستند. البته مراحل تیپ ‌گذاری ناخن باید با دقت زیادی انجام شود، وگرنه هم دوام کار پایین می‌آید و هم ظاهر ناخوشایندی خواهد داشت. در ادامه، صفر تا صد آموزش کاشت ناخن با تیپ را توضیح داده‌ایم و به تمام پرسش‌های احتمالی‌تان پاسخ گفته‌ایم. در واقع اگر تیپ را درست بگذارید، موادگذاری ناخن با تیپ بسیار آسان‌تر می‌شود. کاشت ناخن در انواع مختلف و با طرح های متنوع و زیبا بسیار محبوب است.

اصول آموزش کاشت ناخن

در این نوع کاشت از دو روش پودری و استفاده از تاپ شاین به صورت همزمان استفاده می‌شود که باعث درخشش زیاد ناخن می‌شود. تنوع تیپ ها از لحاظ فرم و سایز بسیار زیاد است مثلا تیپ های بادامی و کله قندی و دشنه ای و چهارگوش که انتخاب آن بستگی به شکل ناخن فردی که قرار است تیپ ها روی ناخن او چسبانده شود و سلیقه وی دارد. آن‌ها عمدتا از کراتین و پروتئین سفت شده (که در پوست و مو نیز وجود دارد) تشکیل شده‌اند.

اگر ناخن به هر علت عفونت کند، باید آنتی بیوتیک مصرف شود. اگر از سطح جدا شود، برای درمان ناخن باید آن را از جا دربیاورند. این روش مثل کاشت پودری می‌باشد و در واقع همان نوع کاشت است. در مرحله آخر از کلینز استفاده می‌شود تا حالت چسبندگی ژل نیز از بین برود.