آموزش گام به گام کاشت ناخن انواع کاشت ناخن + عکس

به گفته بسیاری از متخصصان پوست، کاشت ناخن می‌تواند مشکلات بسیاری ایجاد کند. حتی عوارض کاشت ناخن می‌تواند در مواردی غیرقابل جبران باشد. در ادامه به بررسی این موضوع از نگاه چند متخصص حوزه پوست می‌پردازیم. آموزش کاشت ناخن با ژل یکی از مهمترین آموزش ها در زمینه کاشت ناخن می باشد. شما به عنوان ناخن کار باید انواع فرم ناخن را به درستی بشناسید و قادر به ایجاد آن باشید تا بتوانید فرم دلخواه مشتری را ایجاد کنید. اما نکته مهم در این زمینه این است که علاوه بر شناخت فرم باید بدانید که هر فرم برای چه صدف ناخنی مناسب تر است و نتیجه نهایی کاشت ناخن را زیباتر می کند.

  • اما ناخن‌های مصنوعی کل سطح ناخن را پوشش می‌دهد و دیگر نیازی به موادگذاری نیست.
  • شکستگی ها گاهاً به گوشت زیر ناخن فشار می آورد و باعث ایجاد عفونت یا قارچ می­شود.
  • شما جلوه طبیعی‌تر و زیباتری داشته باشد، می‌توانید از آبرنگ مخصوص برای ایجاد طرح ماربل نیز استفاده کنید.
  • کاشت ناخن تقریبا محدودیت سنی نداشته و از دختران پانزده ساله تا مادربزرگ های هشتاد ساله را به سمت خود جذب کرده است.

همچنین مجبور نخواهند بود با پرداخت هزینه گزاف ساعت‌ها در سالن‌های آرایشی منتظر بمانند تا کاشت ناخن انجام دهند. در این مرحله شما با سوهان برقی و سر سوهان مخصوص فرم ناخن دلخواه مشتری را شکل خواهید داد. قالب کاشت ناخن یکی از ابزارهای کاشت ناخن می باشد که برای انجام کاشت قالبی در کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با ژل کاربرد دارد. قالب کاشت ناخن جنس پلاستیکی و انعطاف پذیری دارد و اگر به درستی استفاده شود می توان چندین بار از یک قالب استفاده کرد. فرمر در واقع وسیله ای است با جنس کاغذی که بر روی ناخن شما نصب می شود و به ناخن کار اجازه میدهد مواد را بر روی آن قرار داده و به ناخن شما طرح و شکل جدیدی بدهد. خانم های باردار نباید کاشت ناخن انجام دهند؛ چراکه به دلیل حساسیت جنین در دوران بارداری، استفاده از مواد شیمیایی هنگام کاشت ناخن می تواند به جنین آسیب بزند.

مراحل آموزش کاشت ناخن در خانه

کاشـت ناخن قالبی را می توان روی انگشت های استاندارد کار کرد. نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن کاشـت ناخن قالبی بیشتر است. ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش های دیگر کاشـت ناخن مواد بیشتر مصرف میشود. در بین انواع ناخن‌های مصنوعی موجود در بازار، ناخن‌هایی از که ترکیبات اکریلیک ساخته می‌شوند را می‌توان در گروه قوی‌ترین ناخن‌های مصنوعی قرار داد. لبه ناخن‌ مصنوعی اکریلیک به این راحتی‌ها نمی‌شکند و برای خانم‌هایی که زندگی پرتحرکی دارند توصیه می‌شود.

کاشت ناخن با مواد پودری

بعد از چند ثانیه، قالب را برمی دارند و طراحی ناخن را شروع می کنند. اولین مسئله‌ای که هنگام استفاده از ناخن مصنوعی باید به آن توجه کنید این است مدل و سایز ناخن را بر اساس میزان فعالیت روزانه خودتان انتخاب کنید. حجم بالای کارهای روزانه می‌تواند باعث شکستگی و ترک خوردن ناخن‌های مصنوعی شود و به انگشتان شما آسیب برساند. ناخن‌های مصنوعی علاوه بر رنگ‌ها و طرح‌های متنوع در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند و شما می‌توانید از هر یک از آن‌ها بر اساس سلیقه خودتان استفاده کنید.

انواع روش کاشت ناخن:

برخی از خانم ها به مواد چسبی یا ترکیبات کاشت ناخن حساسیت نشان می دهند و پوستشان ملتهب و قرمز می شود. در این شرایط، فقط با از بین بردن علت ان که مواد کاشت و ناخن مصنوعی است، می توانید این حساسیت را برطرف نمایید. کاشت ناخن ژلیش نسبتاً بادوام است، ظاهری طبیعی روی ناخن ها ایجاد می کند و به سوهان کشی نیاز ندارد. درنهایت، لایه ای محافظ روی ناخن قرار می گیرد و پودرهای اضافی هم پاک می شود. در این شیوه، ابتدا مواد را در قالب آماده ناخن مصنوعی می ریزند تا شکل ناخن را بگیرد.

در نتیجه مواد وارد این ترک‌ها و شکاف‌ها شده و فرم ناخن شما را زشت و نامتقارن می‌کند. 25- یکی از دیزاین های طراحی کاشت ناخن دیزاین پودر کروم می باشد که جلوه ای آیینه ای و زیبا به ناخن ها می دهد. امروزه دیزاین پودر کروم برای طراحی ناخن ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر شما هم به آیینه ای شدن ناخن های خود علاقه مند هستید می توانید از این دیزاین زیبا برای طراحی کاشت ناخن خود استفاده نمایید. 18- امروزه طراحی های کاشت ناخن فانتزی طرفداران زیادی بین دختران نوجوان دارند.

ما در این مقاله به شما چندین شیوه کاشت ناخن را آموزش خواهیم داد. در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از زیر ناخن با چسب ناخن چسبانده می شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می شود. اگر قصد کاشت ناخن را دارید حتما به فردی متخصص مراجعه کنید تا از موادی با کیفیت عالی و مرغوب استفاده کند.

چون وقتی شروع کنی هی منتظر شکست میمونی و اینطوری نمیشه . علاقه اگر داری شروع کنی یکم پشت کار بذار براش و بدون که هیچ اتفاق بدی نمیفته. حتما بسیاری از شما از اقوام و آشنایان خود که در خارج از کشور زندگی می کنند شنیده اید که خدمات آرایشگری در خارج از ایران به شدت گران می باشند. پس از شناخت ساختمان ناخن نوبت به شناخت ابزار و وسایل کار و کاربرد هرکدام از این وسایل می رسد. خیر، برای دریافت مدرک فنی حرفه ای نیاز به هیچ گونه مدرک تحصیلی ندارید.

همچنین این مرحله برای انجام ژلیش ناخن نیز به شما کمک می کند. گاه می توان با زدن یک تاپ شاین ساده، کاشت ناخن را به اتمام رساند، گاهی مشتری درخواست طراحی دارد و بسته به درخواست او ناخن هایش را براساس رنگ و مدل دلخواهش طراحی می کنید. با یادگیری فرم صحیح روی ناخن و زاویه صحیح و جهت درست حرکت سرسوهان می توانید این فرم را به طور صحیح و زیبا ایجاد کنید. دقت داشته باشید که در این مرحله باید رد سرسوهان دورگیر را از روی مواد از بین ببرید. بعداز اتمام دوره کاشت ناخن شما مدرک فنی حرفه ای آرایشگر ناخن را دریافت می کنید. در مرحله چهارم، چند مدل طراحی ناخن کاربردی را یاد می گیرید.

ناخنهای طبیعی خود را تا نزدیکی نوک انگشتان خود کوتاه کنید. توجه داشته باشید که حفظ کوتاهی ناخنهای طبیعی تأثیری بر اعمال ناخنهای مصنوعی نخواهند داشت. از بافر ناخن برای سخت کردن آنها استفاده کنید تا ناخنهای مصنوعی بهتر به آنها بچسبند. باید گفت که ناخن مصنوعی ابریشمی معمولاً برای ترمیم ناخنهای آسیب دیده یا استحکام بخشی به نوک ناخن استفاده می‌شود.