روند بافت: ماسک های ژله ای برای یک ضربه هیدراتاسیون


اگرچه من خودم را در اردوگاه پوست های مختلط/چرب قرار می دهم، اما متوجه می شوم که – به خصوص در این زمان از سال – پوست من به یک دوز بزرگ آبرس، نیاز دارد و در این چند هفته اخیر به دنبال تازه و با بافت ژله ای هستم. ماسک ها آنها را به ،وان یک تونیک خاموش کننده فوری برای پوست های کم آب در نظر بگیرید – آنها تغذیه، طراوت می کنند و به پوست شما رطوبت زیادی می بخشند بدون اینکه بار بیش از حد به آن اضافه شود. برای پوست‌های خسته که از اوا، شب بهبود می‌یابند، ماسک‌های من،ی برای استفاده در پروازهای طول، مدت هستند، زیرا پس از استفاده از آن‌ها غیرقابل تشخیص هستند.

در اینجا چهار ماسک ژله ای آورده شده است که تیم من و من در حال حاضر از مزایای آنها بهره می بریم #خانه الدریج

1. ماسک واترلوک اربوری

مانند بسیاری از این ماسک‌های ژل آبرسان، می‌تو،د از این ماسک به روش‌های مختلف استفاده کنید – به ،وان ماسک شستشو (به مدت 10 دقیقه ،ید و سپس بشویید) یا یک درمان ماندگار در طول شب. این فرمول حاوی شیره بامبو است – یک مرطوب کننده فوق العاده (که در زیبایی ژاپنی اغلب به آن آب الهی گفته می شود) که سرشار از مواد معدنی و اسیدهای آمینه تقویت کننده پوست است – و همچنین فیبر بامبو که تصور می شود به پوست کمک می کند سطح رطوبت خود را حفظ کند. بافت سبک و خنک و بدون ،بندگی است – یکی از اعضای تیم با پوست چرب من که معمولاً از مراقبت از پوست مرطوب کننده دوری می کند، از استفاده از آن برای پوست بعد از تعطیلات خود لذت برد. در دسترس اینجا.

2. ماسک زیبای خفته سه اکشن Hydra Bio-sence

یک برند سنگاپور که از “فناوری قطرات آب” آسیایی در این ماسک استفاده می کند – وقتی ژل را روی پوست خود ماساژ می دهید، دانه های ریز قطرات آب را خواهید دید. سپس آن را تا زم، که به طور کامل جذب شود، ضربه بزنید – این ایده این است که قطرات به بهینه سازی توانایی پوست برای جذب و حفظ رطوبت کمک می کنند. این ماسک حاوی دو نوع اسید هیالورونیک (یکی از بهترین مواد مرطوب کننده مراقبت از پوست است که برای هر نوع پوستی عالی است). باز هم، می‌تو،د آن را به چند روش مختلف استفاده کنید – یا در طول شب یا به ،وان یک ماسک معمولی (یا صبح یک لایه نازک‌تر را به ،وان یک مرطوب‌کننده سبک ،ید). بافت فوق العاده است، مانند سوفله ژله، و احساس بسیار خنک کننده دارد – دوباره، برای پروازها یا روزهای خشکی پوست عالی است. در دسترس اینجا.

3. Bliss Fabulous Drench ‘n’ Quench

این ژل فوق‌العاده با طراوت آبی نیز هنگام ماساژ به قطرات آب تبدیل می‌شود. به سرعت جذب می‌شود و قطعا ظاهری حجیم به پوست می‌دهد. فرمول در اینجا حاوی آبرسان های ک،یک مانند گلیسیرین، روغن دانه های گیاهی، ویتامین E و عصاره جلبک است. در حالی که این ، به ،وان یک ، خوب، سبک و ،بنده به رطوبت عمل می کند، می تو،د دوباره از آن به ،وان ماسک نیز استفاده کنید – یک لایه ضخیم اضافی ،ید و بگذارید یک شب بماند یا بعد از حدود 10/15 دقیقه بشویید. در دسترس اینجا.

4. ماسک صورت رز تازه

یک پیرمرد اما خوب! کمی شبیه گلاب قهوه ای در گلدان به نظر می رسد، اما مانند ژله گل رز روی پوست احساس می شود – فورا خنک و طراوت می شود و (تا زم، که گل رز دوست دارید) بوی خوشمزه می دهد. در تصویر بالا مشاهده می‌کنید که گلبرگ‌های گل رز در کنار گلاب و چای سبز آنتی‌ا،یدان، تقریباً در پوست ذوب می‌شوند. همچنین حاوی آلوئه ورا و خیار است، بنابراین یک گزینه عالی برای استفاده بعد از تعطیلات است. بافت آن نسبت به سایر ماسک های فوق روان تر و روان تر است. در دسترس اینجا.

برای موارد دلخواه بیشتر ماسک، فیلم فیس ماسک فلسفه من را در زیر تماشا کنید و هیئت مدیره Pinterest من را مرور کنید اینجا. در نظرات در مورد روتین پوست خود پس از تابستان بگویید. ای،

عکاسی تصویری کریس کرایمر، آرایش توسط لیزا الدریج، مو توسط سام مک نایت، طراحی ظاهر شارلوت آن فیلدر




منبع: https://www.lisaeldridge.com/blogs/articles/texture-trend-jelly-masks-for-a-hit-of-hydration