اضافه شده های جدید به روال زیبایی حین پرواز من!


این هفته من در هنگ کنگ بودم و به روندهای آینده، فرمول ها و بسته بندی ها در دنیای لوازم آرایشی آسیایی نگاه کردم. من در جلسات و گفت،ای زیادی با صاحبان صنعت شرکت کردم و دوستان جدیدی پیدا کردم! البته این سفر شامل سفرهای طول، است، بنابراین من باید اسلحه های بزرگ را بیرون می آوردم و مطمئن می شدم که روال زیبایی در حین پرواز من کاملاً درست است.

اگر آن را از دست دادید اینستاگرام، در اینجا برخی از افزودنی های جدید وجود دارد که من را هیدراته نگه می دارد.

به محض اینکه گرفتیم، استفاده کردم این در حمل و نقل بدون هیچ ردی کار می کندس پدهای پاک کننده برای پاک ، آرایش و پا،ازی پوست – من معمولا آرایش و ریمل ابروهایم را روی پوست می گذارم (صرفاً برای کارهای بیهوده!) (در دسترس اینجا)

من دو ماسک صورت “روشن” را در گلدان های مسافرتی مینی موجی همراه داشتم: ماسک ژل ترمیم کننده سلول های بنیادی رز پیتر توماس راث با ،یبی از عصاره گل رز برای تقویت و آبرس، (قابل ارزیابی اینجا) و ماسک خواب آب Laneigeماسک شب با بافت ، ژل. ماسک خواب را فورا روی پوستم گذاشتم و بلافاصله جذب پوستم شد – بنابراین دیگر مسافران را نترسانم. (در دسترس اینجا)

برای چشم ها اقدام کردم ، دور چشم الماس آبی Omoroviczaهر چند ساعت یکبار به آرامی دور چشم ضربه بزنید. (در دسترس اینجا)

برای سرگرمی تصمیم گرفتم امتحان کنم ماسک های ورقه ای ضد سن کارونا (هی، این یک پرواز 13 ساعته بود و من به تمام سرگرمی هایی که می توانستم داشته باشم نیاز داشتم!). آنها در ابتدا بسیار عجیب و غریب هستند، اما ایده بسیار خوبی هستند – شما دستان خود را در دستکش های پ،تیکی قرار دهید، محتویات آن را روی دست ها ماساژ دهید و سپس دور مچ خود را ببندید. من اینها را درست قبل از خواب به کار بردم تا “پنجه های پ،تیکی” من زیر پتو پنهان شود. وقتی چند ساعت بعد آنها را برداشتم، دستانم به طرز فجیعی نرم بودند و 10 سال جوانتر احساس می کردم. (در دسترس اینجا) بقیه زمان ها من اپلای کردم غذای پوست Weleda روی دستان من – بسیار غنی است، بنابراین برای لکه های خشک، کوتیکول و آرنج نیز خوب است.(در دسترس اینجا)

از آنجایی که روی دست و صورتم ماسک داشتم یک قدم جلوتر رفتم و استفاده کردم ماسک لب آ، بایت بیوتی در حالی که من خواب بودم این را می توان در طول روز یا در طول شب استفاده کرد. حاوی مواد مغذی سنگین مانند شهد آ،، روغن جوجوبا، لانولین و آنتی ا،یدان رسوراترول است. بافت کاملاً ضخیم و متراکم است، بنابراین برای لب های بسیار خشک یا به ،وان یک درمان در حین پرواز عالی است. (در دسترس اینجا)

برای مو، من slathered بر روی ، روز و شب نامرئی ویندل و مودیبا اضافه ، چغندر قند و آلوئه ورا، انتهای خشک را مرطوب می کند و موخوره را تسکین می دهد. (در دسترس اینجا)

در طول پرواز من درخواست دادماین رول استرس خواب عمیق کار می کند روی – یک ،یب روغن آروماتراپی که یک ضربه فوری از اکالیپتوس، اسطوخودوس و کندر را به مچ دست، گردن و پشت گوش من می دهد (در دسترس اینجا). ک،یک قابل اعتمادم را هم داشتم ماسک چشم اسطوخودوس از ابریشم جامع – بسیار زیباتر از ماسک های خواب خطوط هوایی. (در دسترس اینجا)

یک ساعت قبل از رسیدن دوباره تمیز کردم، ماسک ژل رز مقوی را به مدت 10 دقیقه روی صورتم زدم و بعد از برداشتن آن از نور فوق العاده آن استفاده کردم. مرطوب کننده شیر جینسینگ اربوریان – من نمی توانم این مرطوب کننده را به اندازه کافی برای ،، که از ، های سنگین دوست ندارند توصیه کنم، این لوسیون در هنگام استفاده تقریبا آبکی است اما پوست را به خوبی آبرس، می کند. (در دسترس اینجا)

در مجموع، یک تجربه آبگرم حماسی که به گذراندن زمان کمک کرد و مطمئن شد که به نظر خوب رسیدم! آیا موردعلاقه های زیبایی «در داخل پرواز» جدید دارید؟




منبع: https://www.lisaeldridge.com/blogs/articles/the-new-additions-to-my-in-flight-beauty-routine