لایه برداری، سم زدایی و مرطوب کننده – 3 ماسک صورت که من آزمایش کرده ام


اگر من را دنبال کنید اینستاگرام استوری و اسنپ چت، می‌د،د که در بین ع،‌برداری‌ها، من و تیمم (که همگی دارای پوست‌های مختلف هستند) این هفته در استودیوی من آزمایش محصول را انجام داده‌ایم.

اولین ماسک صورت که امتحان کردیم، آیین های ماولی – ماسک درخشندگی و لایه بردار، همه در خانه الدریج از یک غذای اواسط هفته لذت بردند. این به شکل پودر است، بنابراین باید آب اضافه کنید، خوب مخلوط کنید و ،ید. این سرگرم کننده است و احساس می کند که در آزمایشگاه هستید … هر چند کمی نامرتب. این گیاه با الهام از آیین های زیبایی باست، شرقی، حاوی گل رز، چوب صندل، زعفران کشمیر و زردچوبه است. ماده اولیه خاک رس پودری است (زمین پرکننده) بنابراین سفت می شود! تیم من (از جمله کارمندان مرد ما که معمولاً محصولات را امتحان نمی‌کنند) گزارش دادند که پوست آنها بسیار تازه است و درخشش تا روز بعد به خوبی دوام می‌آورد. برای من، تنها مشکل این بود که برداشتن آن چقدر ساینده بود (من شخصا از اسکراب و میکرودرم ابریژن متنفرم)، بنابراین اگر پوست شما حساس یا آکنه‌زا است از این مورد اجتناب کنید. در دسترس اینجا.

لایه برداری ملایم خوب ایده خوبی در این فصل از سال برای حذف سلول های مرده پوست است تا محصولات آبرسان و مرطوب کننده واقعا وارد پوست شوند. من سعی کردم ماسک خاک رس کدو تنبل یک محصول جدید توسط یورگا فیشالیست مورد اعتماد من در نیویورک. با آنزیم لایه بردار کدو تنبل، پاپائین و ماده پاک کننده منافذ مورد علاقه من، اسید سالیسیلیک. تست ، گاهی اوقات ممکن است در استودیو اشتباه پیش برود، زیرا افراد زیادی برای گفتن سلام به آنجا می آیند و من فراموش کرده بودم که حسابدارم می آید تا زم، که در را زد. می‌توانستم راهم را گستاخانه کنم، اما صحبت جدی با ماسک صورتی برای او کمی چالش برانگیز بود! فرآیند حذف بسیار ملایم بود و بعد از آن پوست من بسیار صاف و چاق شد. در دسترس اینجا.

این هفته لندن هر نوع هوای سردی از جمله برف را تجربه کرده است، بنابراین گرمایش بالا بوده است. این یک چالش برای دختران پوست خشک ما بوده است، بنابراین جسی این کار را انجام داد ماسک مرطوب کننده سوزان کافمن آی تی با موم زنبور عسل و روغن فندق، احساس آرامش و تسکین فوری دارد. . من شخصا از ماسک شفابخش و محصولات حمام او استفاده کرده ام که همه خوب هستند. من مشتاقم بیشتر امتحان کنم، این برند طبیعی کوهست، اتریشی یکی از مواردی است که باید تماشا کرد. در دسترس اینجا.

من دوست دارم داستان هایی را از شما بشنوم که با ماسک دستگیر شده اید! یکشنبه همگی مبارک X




منبع: https://www.lisaeldridge.com/blogs/articles/exfoliate-detoxify-and-moisturise-3-face-masks-i-ve-been-testing-this-week