تکمیل برای فصل جدید


پس از یک تعطیلات تابست، دلپذیر، وقت آن است که مدادهایم را تیز کنم و کیت های آماده برای فصل جدید را دوباره پر کنم! اگرچه من همیشه به دنبال محصولات جدید برای آزمایش هستم تا ببینم آیا “تست‌های کیت حرفه‌ای الدریج” لازم را گذرانده‌اند یا خیر، محصولات و ابزارهای بی‌خطر زیادی وجود دارد که من هرگز از آنها بی بهره نیستم. در اینجا چند مورد ضروری است که من در این هفته تهیه کرده ام …

بازکن های چشم – مژه های ژاپنی

از آنجایی که تقاضای زیادی برای مژه مصنوعی با کیفیت بالا در ژاپن وجود دارد، انتخاب بسیار بیشتری نسبت به اروپا یا ایالات متحده وجود دارد. هر داروخانه دارای صدها ست انباشته شده است، همه چیز از طبیعی و ظریف گرفته تا سبک های کامل و دیوانه کننده، با تنوع زیادی در وزن، طول و پر بودن. هر بار که می‌روم به اندازه‌ای ،ید می‌کنم که بتوانم یک چمدان را پر کنم (Dolly Wink و DUP مارک‌های مورد علاقه‌شان هستند) – و همیشه یک کیف پر از شلاق را به ع، سرمقاله می‌آورم. من همچنین چند مژه عالی در کره انتخاب کرده ام، مانند خانه اتود آنهایی که در بالا من همیشه استفاده می کنم ،ب مژه دوو برای اعمال – برای چشم های حساس خوب است و به دلیل اینکه بر پایه ،تیک است، پس از آن به راحتی پاک می شود. همچنین دارای دو رنگ تیره و شفاف می باشد. در مورد برخی از مژه های ژاپنی مورد علاقه من در وبلاگ من اینجا بخو،د و راهنمای من برای استفاده از مژه های مصنوعی نواری در اینجا و مژه های فردی را در اینجا مشاهده کنید.

زیبا کننده پا – زیرسازی صورت و بدن MAC
در شغلم به ،وان یک میکاپ آرتیست حرفه ای، من همچنین مسئول این هستم که پوست بدن مشتریانم شگفت انگیز به نظر برسد – این فونداسیون برای دست ها و پاها ایمنی من است که همه چیز را با هم هماهنگ کند و ظاهری یکدست و بدون درز بدهد. دارای لایه لایه بسیار قوی است، بنابراین، پس از خشک شدن، تکان نمی خورد و روی لباس ها جدا نمی شود. حدود 20 سال است که در کیت من است و من از کوه های آن عبور می کنم! (همچنین زم، عالی است که من یک فونداسیون بسیار سبک می‌خواهم – اگر به طور معمول فرد پایه‌گذاری نیستید یا پوشش زیادی را دوست ندارید، این پایه برای شماست) در دسترس اینجا در طیفی عالی از 11 سایه من، برای ا،ر رنگ های پوست. آموزش چگونه پاهای خود را عالی جلوه دهید را اینجا ببینید.

آماده سازی رژ لب – نوشته تری باوم دی رز
من قطعاً از آن دسته افرادی هستم که هر زمان که بخواهم دو یا سه بالم لب در کیف آرایشم دارم و همیشه انتخابی را در کیت خود حمل می کنم – آماده سازی خوب لب برای ماندگاری رژ لب شما بسیار کلیدی است، بنابراین قبل از شروع آرایش من روی یک لایه خوب می‌کشم و می‌گذارم در حالی که دارم بیس می‌کنم و غیره کار می‌کند. این یکی از مومیایی‌های مورد علاقه من است زیرا بافت آن لو، است و احساس ،بندگی ندارد و حاوی نرم‌کننده‌های خوبی مانند کره شی، ویتامین E و موم گل رز است. . همچنین دارای درخشندگی سطح پایین دوست داشتنی است، بنابراین استفاده از آن در بالای رژ لب مات برای کمک به مق، با خشکی خوب است. در دسترس اینجا. راهنمای من برای ماندگاری رژ لب خود را اینجا بخو،د.

آرام بخش شانه – این در عضله درم، انتقالی کار می کند
این یک محصول نابغه است – یک شل‌کننده درم، رول-آن که می‌تواند در پشت، شانه‌ها و شقیقه‌ها برای کمک به تسکین عضلات سفت استفاده شود. فرمول حاوی فلفل سیاه ، خورده و میخک است که برای تسکین درد مفید است. اگر مشتری من خسته، جت لگ یا استرس دارد، قبل از شروع آرایش از آن استفاده می‌کنم – می‌تو،د به شدت فشار دهید تا یک ماساژ خوب و محکم در اطراف شانه‌ها و گردن انجام دهید. وقتی آرایش را شروع می کنم، محصول واقعاً کار می کند. من متوجه شدم که باید این را به طور مداوم دوباره ب،م زیرا در پایان کار تمایل به AWOL دارد …! در دسترس اینجا.

م،ومات – Q-Tips و پشم پنبه!
نه خیلی پر زرق و برق.. اما قطعا ضروری! دستمال کاغذی، پشم پنبه و تیپ های کیو چیزهایی هستند که در هر کیت آرایشگر پیدا خواهید کرد و من در هر کاری به تعداد زیادی از آن ها می پردازم. من مخصوصاً تیپ‌های Q کوچکتر و نازک‌تری مانند اینها را دوست دارم غنچه های پنبه ای نازک موجی زیرا آنها برای ،یب و لمس آرایش چشم عالی هستند. در دسترس اینجا.

برای علاقه مندی های بیشتر کیت حرفه ای، فیلم های من را در زیر و در لیست پخش YouTube من تماشا کنید اینجا. در نظرات به من اطلاع دهید که کدام ویدیوی Pro Kit را می خواهید ببینید! ای،


منبع: https://www.lisaeldridge.com/blogs/articles/topping-up-for-the-new-season