لب های تعطیلات آسان – نئون و طبیعی


اگر من را دنبال کنید اینستاگرام، شاید متوجه شده باشید که من در تعطیلات در مالدیو هستم، کلیک کنید اینجا برای دیدن BFF جدید من ;-). این واقعاً یک نوع آرایش در تعطیلات نیست (غواصی و غواصی در روز و بسیار کم رنگ در شب) با این حال، من دوست دارم لب هایم را برای سرگرمی آرایش کنم.

در اینجا چند محصول لب که برای این سفر بسته بندی کردم وجود دارد…

اولا – من عاشق همه این رنگدانه های روشن با ماندگاری بالا هستم که برای یک لکه دار شدن سریع نئون عالی هستند. همه این رژ لب های مایع (در بالا) می توانند به ،وان یک لایه سبک برای لکه استفاده شوند (لکه برای پوشیدن بیشتر) یا ایجاد یک اثر POW شدید!

1. مات شیکر جدید لانکوم در صورتی جالب (379) (در اینجا موجود است) آبی/صورتی غیرممکن روشن است. من شخصاً تمام سایه ها را طراحی کردم و این یکی واقعاً صورتی “قدرت” است که در همه رنگ های پوست عالی به نظر می رسد. استفاده از این محصول بسیار آسان است و بسیار سبک وزن است. براق می شود و خشک می شود و مات می شود و ثابت می ماند. همچنین می تو،د تأثیر آن را روی مدل تیلور هیل مشاهده کنید اینجا.

2. قرمز لاکی Bourjois در 04 یک سایه قرمز/نارنجی آجری پر جنب و جوش است. این یک سایه غیر معمول است که حال و هوای زرق و برق دهه 1940 را در خود دارد – اگرچه وقتی با چهره ای طبیعی ،یب می شود کاملاً مدرن به نظر می رسد. همچنین به راحتی اعمال می شود، پایان دارای براقی جزئی است. (در اینجا موجود است)

3. Make Up For Ever’s Artist Acrylip (در اینجا موجود است) یکی دیگر از محصولات با رنگدانه فوق العاده است. من با سایه 202، صورتی/مرج،/قرمز نئون مدرن وسواس دارم. این یکی دارای یک اپلیکاتور اسفنجی مورب است که خوب است و واقعاً ،ی است. با روکش ساتن خشک می شود. این رنگی است که من در ع، بالا می پوشم، اگرچه گرفتن رنگ دقیق آن دشوار بود زیرا کاملاً غیرعادی است، به نظر کمی صورتی تر به نظر می رسد. من هم با آن جفت کرده ام Shisedo’s Sports BB Broad Spect، SPF 50 (از 27 آوریل در اینجا و در بریت،ا موجود است)

در مقابل، من همچنین چند سایه عالی و آسان و بسیار طبیعی آورده ام. همه اینها دارای مواد مغذی خوب و از نوع درم، هستند.

4. رنگ جدید ایو لوم بوسه می، رنگ یک نسخه رنگی از بالم لب ک،یک آنها است. سایه‌ای که من آورده‌ام «لیپی» است، کاراملی مایل به قهوه‌ای که برای همه من، است. (راه اندازی در اردیبهشت)

5. HydraGloss Jurlique در “من سرخ می شوم” یک سایه هلویی صورتی بسیار زیبا و پاستلی است. سرشار از ویتامین E است که برای نرم و صاف ، لب های من بعد از یک روز زیر نور خورشید عالی است و دارای رایحه ای طراوت بخش ن،اع است. (در اینجا موجود است)

6. بالم لب رنگی Weleda در “Berry Red” با مواد ارگ،ک عالی مانند کرچک، زیتون و روغن دانه جوجوبا بسته بندی شده است. علیرغم نام سایه، در واقع یک سایه رژگونه ی توت کاملاً ظریف و ظریف است که برای همه رنگ های پوست من، است. (در اینجا موجود است)

محصولات لب تابست، مورد علاقه شما چیست؟




منبع: https://www.lisaeldridge.com/blogs/articles/easy-،liday-lips-neons-and-naturals