فلاش از رژگونه برای بهار


رژگونه همیشه یکی از لوازم آرایش مورد علاقه من بوده است و اگر من فقط به سه چیز در کیف آرایشم محدود می‌شدم (بهشت ممنوع!) رژگونه همراه با کانسی، و ریمل حتماً باید داشته باشم زیرا بسیار آسان و فوری است. من را انتخاب کن

در بهار امسال من به برخی از سایه‌ها و بافت‌های واقعاً فوق‌العاده جدیدی که دیده‌ام خشمگین شده‌ام – در اینجا مجموعه‌ای از برخی از موارد مورد علاقه من است:

رژگونه پودری:

یکی از بامزه ترین ها از نظر ظاهری، 1. رژگونه پودری Benefit’s Galifornia، (در اینجا موجود است) یک رژگونه هلویی پر جنب و جوش با “خورشید” مرکزی است که با درخشش طلایی پاشیده شده است – تصویر بسته بندی بسیار زیبا است جوجه هیپی کالیفرنیایی دهه 1970 بسیار بامزه است. این یک سایه عالی برای رنگ پوست های زیتونی روشن و متوسط ​​تا عمیق است. آن را با یک لب ساده مرج، روشن برای حسی مدرن جفت کنید (برای راهنمایی های نارنجی لب، می تو،د راهنمای من را اینجا ببینید) یا به سراغ حال و هوای کامل دهه 1970 با چندین تن ریمل و لب های براق بروید.

در سفری به نیویورک در پایان سال گذشته، از ملاقات با هنرمند آرایشگر تروی سورات در استودیو Pier 59 هیجان‌زده شدم. تروی کار خود را به ،وان دستیار اول کوین آکوین فقید و افسانه ای آغاز کرد و در کنار اینکه یک هنرمند بزرگ بود، بسیار خونگرم و دوستانه است. سال 2016 شاهد راه اندازی خط همنام او بودم، من فونداسیون او را ،یده بودم و آن را دوست داشتم، بنابراین امید زیادی به او داشتم. 2. رژگونه های هنری – مجموعه ای از 20+ پیگمنت بالا. رژگونه های پودری ریز آسیاب شده. متوجه شدم که آنها در ژاپن ساخته شده اند که از نظر تولید لوازم آرایش، به توجه فوق العاده به جزئیات و صنعتگری معروف است (عشقی که او ممکن است از رئیس سابق خود گرفته باشد). 3 پالت تابه زیبا برای ایجاد سه رژگونه سفارشی خود (من، برای کیت حرفه ای من) در دسترس است. سایه هایی وجود دارد که کاملاً با همه رنگ های پوست مطابقت دارند و من تقریباً همه آنها را دوست دارم (در اینجا موجود است).

رژگونه مایع و ،ن:

در سفری که در سال 2014 به سئول داشتم، عاشق همه چیزهای K-Beauty شدم و از اینکه در بازگشتم، مجموعه‌ای از رژگونه‌های بالشتک افسانه‌ای را به لانکوم عرضه کردم، بسیار هیجان‌زده شدم. به ،وان بخشی از این مجموعه چشمه محدود 3. رژگونه ،ن Framboise درخشان یک مورد علاقه ثابت است … صورتی روشن و شاد و پر جنب و جوش زیبا. این می تواند بر روی بسیاری از رنگ های مختلف پوست کار کند، زیرا می توان با کشیدن و ضربه زدن به آرامی رنگ را ایجاد کرد. پایان شبنم‌دار و درخشنده است، حالتی که از درون سرخ می‌شود (در اینجا موجود است).

اصطلاحات این محصول بسیار من است (من اغلب در مورد ابرهای رنگی در آموزش های خود صحبت می کنم) 4. Glossiers Cloud Paints استفاده از رژگونه با بافت ژل/، در لوله ای فشرده آسان است. فرمول بدون سر و صدا را می توان با انگشتان (یا برس در صورت تمایل) اعمال کرد و با کلاژن برای افزایش قدرت (عشق!) تزریق می شود. در حال حاضر چهار سایه وجود دارد، Beam، Dusk، Haze و Puff (در اینجا موجود است).

رژگونه ،:

برای رژگونه ای طبیعی و براق، 5. Insta Blush S جدید Revlonکنه ها یک داروخانه/خیابان عالی هستند. موجود در 4 رنگ، مورد علاقه من Berry Kiss است، توت خالص و سرخابی. چوب را مستقیماً روی سیب های گونه خود ،ید و با انگشتان خود مخلوط کنید. همچنین برای افزودن رنگ آسان به لب ها و پلک های شما خوب است (در اینجا موجود است).

اگر محصولات آرایشی خود را تمیز و سبز ترجیح می دهید، دوست خواهید داشت 6. Last Looks Blush جویس بیوتی آن را در چهار رنگ پوشیدنی در دسترس است – تا کنون فقط Flush را امتحان کرده ام، یک سایه کاراملی چاپلوس که برای ظاهری “بدون آرایش” عالی است. دارای گواهی ارگ،ک حاوی کره شی، روغن جوجوبا و کارنائوبا – همه مواد عالی… به ویژه برای پوست های خشک (در اینجا موجود است).


منبع: https://www.lisaeldridge.com/blogs/articles/a-flush-of-blush-for-spring