پررنگ باشید – رژلب هفت پاور


من عاشق لب‌های پررنگ هستم و به نظر می‌رسد که هرگز زمان بهتری برای تکان دادن پاور وجود نداشته است – در حال حاضر سایه‌های بسیار جذابی در اطراف وجود دارد. رنگ لب پر جنب و جوش نیز یک راه سریع و آسان برای بهبود خلق و خوی شما و ایجاد احساس درخشان و بیداری است. در اینجا هفت سایه جالب اما پوشیدنی وجود دارد که ما در حال حاضر آنها را دوست داریم #خانه الدریج

1. BALMY BRIGHT

توسط Terry Hyaluronic Sheer Rouge در Rose Boom Boom

یک «پررنگ مبتدیان» عالی، رنگدانه‌دار (علی‌رغم اینکه «شیر» نامیده می‌شود)، با فرمولی ،ی، ملایم و درخشندگی آبدار که ظاهری واقعا تازه می‌دهد – پس از از بین رفتن درخشش، لکه‌ای ظریف خواهید داشت. این سایه یک فوشیا با رنگ سرد است که روی بسیاری از رنگ‌های پوستی کار می‌کند. همچنین برای لب های خشک عالی است زیرا حاوی هیالورونیک اسید آبرسان (به علاوه دی ا،ید تیت،وم برای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش) است. در دسترس اینجا در 17 سایه، از برهنه تا نارنجی، صورتی و توت.

2. ساتن LUXE

رنگ لب سونیا کشوک ساتن لو، در شکل

یک سایه سیکلامنی و پوشیدنی زیبا، باز هم برای بسیاری از رنگ‌های پوستی مختلف من، است، با بافت ،ی لو، که فوق‌العاده صاف اعمال می‌شود. قدرت ماندگاری آن برای یک برند خیاب، بسیار خوب است، اما ممکن است متوجه شوید که بعد از خوردن یک ناهار بزرگ و غیره باید شارژ کنید. همچنین دارای SPF16 است که برای ماه‌های تابستان عالی است. در دسترس اینجا در 14 سایه، از جمله چند رنگ قرمز عالی و توت.

3. آن را مات کنید

Urban Decay Vice Lipstick Pandemonium Mega Matte

این بنفش سوپرشارژ شده با مروارید آبی به‌ویژه در رنگ‌های پوست زیتونی و تیره‌تر یا پوست روشن برای بی، واقعی شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. روکش مات ماندگاری بالایی دارد – نقطه ضعف آن این است که مانند بسیاری از رژلب های مات، احساس خشک شدن می کند. همچنین قطعاً برای لب‌های خشک/پوسته‌دار بافتی قابل بخشش نیست، بنابراین مطمئن شوید که قبل از استفاده به خوبی (یک مومیایی مرطوب‌کننده + لایه‌برداری ملایم) آماده کرده‌اید. در دسترس اینجا در 9 سایه “مگا مات”.

4. رژ لب مخملی مات دختر LA در Frisky
اگرچه این فرمول حاوی آب‌کننده‌هایی مانند کره شی است، اما تستر من با لب‌های خشک هنوز متوجه شد که روکش مات کمی خشک می‌شود (البته نه به اندازه رژ لب Urban Decay در بالا، یا مایع Sep،ra در پایین)، بنابراین دوباره آماده‌سازی کلیدی است. این مرجان روشن دارای رنگدانه های خارق العاده ای است و رنگ صورتی آن را واقعا پوشیدنی می کند – یک سایه ک،یک اما خنک تابست،. در دسترس اینجا در 26 سایه – از صورتی کم رنگ تا فوشیا عمیق، خا،تری، آبی و سیاه.

5. مایع انتخابی

لکه لب ، Sep،ra در ماندارین میوز

پس از پست وبلاگ رژ لب مایع من، بسیاری از شما این ، های ماندگار و ضد بوسه را توصیه کردید – به من گفتید 😉 -. قدرت ماندگاری فوق العاده است اما دوباره… خوب آماده شوید! من این نارنجی آتشین و تمام عیار را دوست دارم – قطعاً یک بی،ه جسورانه و عالی برای یک مهم، یا رویداد تابست، اگر می خواهید چیزی متفاوت از قرمز یا صورتی را امتحان کنید. در برابر پوست های روشن و تیره، کنتراست باورن،ی به نظر می رسد و ته رنگ طلایی پوست زیتونی را نمایان می کند. من از سایه صورتی/مرج، بیشتر در فیلم لب های روشنم استفاده می کنم که می تو،د در اینجا تماشا کنید. در دسترس اینجا در 14 سایه، از هلویی تا صورتی و بنفش فوق العاده روشن.

6. برو برای براق

لاک لب رنگی Raine در صورتی گره خورده
یکی دیگر از “براقیت بزرگ” به فرود در #خانه الدریج – بافت براق، کدر یا ،بنده به نظر نمی رسد و رنگ ها به شدت رنگدانه می شوند، بنابراین وقتی درخشش از بین می رود، لکه زیبایی روی لب ها باقی می ماند. این رنگ صورتی نئون فوق‌العاده روشن جایی بین MAC Candy Yum Yum و Nars Sch، قرار دارد (برای دیدن این‌ها در عمل فیلم راهنمای نهایی من برای لب‌های صورتی را در اینجا تماشا کنید) – روشن‌تر از Sch، با لمس قرمزتر/کمتر سفید از Candy Yum بسیار عالی و البته روکش براق. در دسترس اینجا در 10 سایه، از جمله چند رنگ برهنه تیره، یاسی و آبی.

7. رژ لب ملکه قورباغه پرنس لیپ گ،
سبز در لوله … صورتی روی لب! این براق به گونه‌ای طراحی شده است که نفخ صورتی کامل را به شما بدهد – من و تیم من متوجه شدیم که رنگ صورتی برافراشته و «لب‌های شما اما بهتر» است. نه به اندازه سایر موارد فوق جسورانه، اما یک ترفند مهم، سرگرم کننده و روکش براق فوق العاده مدرن و کروبی به نظر می رسد. لکه های زرق و برق موجود در لوله روی لب ها نسبتاً غیرقابل درک هستند (مگر اینکه واقعاً آن را لایه لایه کنید) و مجدداً، پس از از بین رفتن براقیت، لکه های ظریفی بر جای می گذارد. با این حال، ما متوجه شدیم که این نسبت به سایر فرمول های براق مدرن مانند Colored Raine ،بنده تر است – پس رژ لب شفاف Frog Prince (همان فرمول سبز تا صورتی را دارد) اگر به براق بودن علاقه ندارید. در دسترس اینجا در یک کت و شلوار همه سایه.

برای نکات و ترفندهایی که هنگام استفاده از رنگ لب‌های پررنگ، «Wear a Power Pout and Smile» من را تماشا کنید. فیلم زیر همچنین می تو،د به تابلوی Bold Lips Pinterest من نگاهی بیندازید اینجا.

یادت باشه برام بفرستی #MyLisaLook تصاویر – من عاشق دیدن خلاقیت های آرایش شما هستم! ای،




منبع: https://www.lisaeldridge.com/blogs/articles/be-bold-seven-power-pout-lipsticks