آموزش آرایش صورت در خانه ️ بهترین آموزش ️ ساده و جذاب

از این رو، می‌توانید با دانستن مقدار و روش صحیح استفاده از محصولات زیبایی، بیشترین بهره را از آرایش خود ببرید. قبل از آن که بخواهیم انتخابی داشته باشیم برای رژ گونه بایستی به فرم صورت و همچنین رنگ پوستمان به خوبی توجه کنیم و بر اساس شرایطی که داریم اقدام به خرید نمایم. اما همانطور که گفته شد جدای از فرم صورت، رنگ پوست نیز در انتخاب تاثیر گذار می باشد.پاکسازی صورتدر آرایش بسیار مهم است.

  • رنگ خط لب می‌تواند همرنگ رژ و یا کمی تیره‌تر از آن باشد.
  • برای کشیده تر شدن چشم ها از خط چشم های گربه ای و بالدار در کنار مژه های حالت دار و ریمل زده غافل نشوید.
  • یک قانون خوب این است که 30 دقیقه اضافی به زمانی که فکر می کنید آرایش شما طول می کشد، اضافه کنید.
  • مثلا اگر مژه‌های کوتاهی دارید می‌توانید از ریمل‌های بلندکننده مژه استفاده کنید.
  • اگر هم نمی خواهید از مژه استفاده کنید، بدون چسباندن مژه به سراغ ریمل بروید.

گوشه‌های داخلی چشم، زیر ابروها، مرکز گودی بالای لب و بالا و کنار استخوان گونه جاهایی است که می توانید هایلایتر بزنید. مژه های مصنوعی، سورمه و خط چشم، اقلام ضروری چشم ها در این سبک هستند. با توجه به مناسبت، آرایشگر میتواند لب ها را بدون رنگ بگذارد تا چشم ها برجسته تر شوند و یا آنها را پررنگ کند.

کدام ویتامین ها و مواد معدنی برای آکنه موثر میباشند؟

در این مطلب تصاویری از انواع مدل آرایش صورت کشیده با متدهای جدید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن… در این مطلب قرار است شما را با دلیل های تیره شدن کرم پودر و علت ماسیده شدن آن بر روی پوست آشنا نماییم و اطلاعاتی را در این… آموزش کانتور بینی پهن بسیار ساده است و شما می توانید در خانه بینی خود را با چند قلم مواد آرایشی به فرم دلخواه خود برسانید.

خط چشم مناسب برای صورت گرد

با کمک ریمل می توانید آرایش چشم های خود را زیباتر و جذاب تر کنید. یادتان باشد با آرایش چشم غلیظ، از رژلب مات و کم‌رنگ و با آرایش چشم ملیح، رژ قرمز و پررنگ استفاده کنید. براش رژگونه را درست در بالای سیب گونه خود بزنید، سپس آن را به سمت خط موهایتان محو کنید. هنگام آرایش کردن باید نکاتی را رعایت کنید که علاوه بر زیبایی چهره شما را طبیعی نشان دهد چرا که اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می رسد. بهتر است برای آرایش کردن از محیطی با نور طبیعی استفاده کنید تا در میزان استفاده از لوازم آرایشی و همچنین انتخاب رنگ آنها دچار اشتباه نشوید.

اگر شما بخواهید برای این فرم صورت آرایش زیادی استفاده کنید و از اقلام مختلف آرایشی استفاده کنید اصلاً انتظار آرایش شیک و به روزی را نداشته باشید. با چند قلم لوازم آرایشی ساده می‌توانید صورت گرد خود را آرایش کنید. یکی از اصلی ترین و مهمترین بخش آرایش صورت، انتخاب کرم پودر مناسب است. به خاطر داشته باشید هر چقدر هم که آرایش چشم، لب، ابرو و… زیبا باشند، زمانی که بِیس کار یعنی پوست صورت به درستی آرایش نشده باشد، بی فایده است و جلوه مناسبی نخواهد داشت.