هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین اورجینال سوپریم کالا

مخصوصاً التهاب، منافذ باز و پیری پوست می‌تواند تا چند هفته پس از درمان نیز ادامه داشته باشد. برخی نیز گزارش کرده‌اند که این درمان بر روی دندان‌های پر شده آن‌ها تاثیر گذاشته و این احساس به آن‌ها دست داده که دارند یک فویل نازک را می‌جوند. اگر هدف اصلی‌تان کاهش زخم‌های آکنه و پوست شل است پس میکرونیدلینگ گزینه بسیار خوبی برای درمان این مشکلات است. درحالیکه میکرونیدلینگ نباید روند دردناکی باشد اما برخی از بیماران ناراحتی‌هایی را در طول درمان و پس از آن گزارش کرده‌اند. اگر تحمل درد را ندارید پس هیدرودرم (هیدروفیشیال) راهی بسیار بهتر خواهد بود.

  • اما چرا سلامت خود را با این مواد شیمیایی به خطر بیاندازیم؟ به جای این کار می‌توان از روش‌هایی مدرن مانند «هیدروفیشیال» کمک گرفت.
  • اگر در پی نتیجه کارآمد و فوری هستید، پس این دستگاه برای شما مناسب است.
  • علاوه بر آن، سرم‌ها و لوسیون‌هایی که در طی جلسات هیدرودرم پوست استفاده می‌شوند ممکن است برای شما تحریک‌کننده یا حساسیت‌زا باشند.
  • تمامی این مزیت ها و کارایی های این دستگاه ، باعث شده است تا در جهان یکی از محبوب ترین ابزار های سلامت و زیبایی پوست شناخته شود .

این دسته فوق العاده، نه تنها پوست را کاملا پاکسازی می کند بلکه گردش خون را نیز افزایش می هد و باعث تحریک کلاژن سازی در زیر پوست می شود. دستگاه هیدروفیشال در انواع مختلف ۷، ۸ و ۹ کاره و در دو نوع موتور سبک و سنگین در فروشگاه تاتو طلایی موجود است. تا قبل از ابداع این دستگاه‌های چندکاره، بیوتی تراپیستها مجبور بودند تجهیزات مورد نیازشان را جداگانه خریداری نمایند و به لحاظ هزینه و حمل و نقل دچار مشکل می‌شدند. یکی از بهترین راهکارها، فیشیال ماهیانه با دستگاه هیدروفیشیال است.

لیفت صورت

ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج فراصوتی با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند. به طوری که برای بهبود پوست تیره، زرد، chloasma، اثر خوبی از حذف چین و چروک، جوان سازی پوست و غیره. مدل جایگزین دستگاه هیدرافیشیال 7 کاره موتور سنگین انزوایتالی می باشد. درمان مشکلات پوستی از جمله جای جوش، لک صورت یا چین چروک بسته به عمقشان نیاز به چند جلسه درمانی در ماه های متوالی دارند که با گذشت هر جلسه ظاهر پوست بهبود بیشتری پیدا میکند.

دستگاه های فرکانسی 4 سری پرتابل

در حقیقت این متخصص پوست است که پس از بررسی ناحیه مورد نظر و انتظارات بیمار، تعداد جلسات درمان، قیمت هیدروفیشیال پوست را مشخص می‌کند. هزینه این روش درمانی به نسبت سایر روش‌های جراحی زیبایی مورد استفاده برای جوان و شاداب‌سازی صورت بسیار کمتر است. اما به نظر ما این هزینه هر چقدر هم باشد، ارزش این را دارد که به کمک آن پوستی زیبا و سالم داشته باشیم. حال اگر به شما بگوییم، تنها پس از یک درمان 30 دقیقه ای می توانید، پوستی درخشان و زیبا داشته باشید، حتما شگفت زده خواهید شد. این روش درمانی هیدروفیشیال پوست نام دارد، که برای پاکسازی پوست و جوانسازی آن به کار می رود.

در واقع این روش برای بسیاری از افراد دارای حس آرام‌بخش و تسکین‌دهنده است. این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد. کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.