انواع روش کاشت ناخن + مزایا و معایب کاشت ناخن مجله تصویر زندگی

زیرا این دو روش کاشت زیبایی و سادگی را به دستان شما هدیه می دهند. همچنین بهتر است بدانید که شرایط آب و هوایی از جمله ی مواردی هستند که بر روی مدت زمان دوام ناخن های کاشته شده موثر می باشند. به طور مثال کاشت ژله ای ناخن در مناطق شرجی ماندگاری بیشتری دارد. اما به طور کلی بعد از سپری شدن سه یا چهار هفته از کاشت ناخن شما باید برای ترمیم ناخن های کاشته شده ی خود اقدام نمایید.

بنابراین کاشتن ناخن های کوتاه از هر نظر می تواند مناسب باشد. این نوع از کاشت نیز از محبوب ترین روش های کاشت ناخن بین بانوان است. چرا که با استفاده از دو رنگ پودر و ایجاد سایه روشن در مواد گذاری، زیبایی خاص و منحصر بفردی به دستان شما میبخشد. معمولا صدف ناخن را با مواد روشن و یا سفید پر کرده و ادامه ی آن را با مواد هلویی پر می کنند. این روش مانند طراحی فرنچ فرانسوی میباشد ولی در بیبی بومر سر سفید ناخن هایتان با بستر ناخن که به رنگ های صورتی یا گلبهی است، ترکیب می شود. از آن جایی که در این نوع خاص از کاشت ناخن، انتهای آن به رنگ خود ناخن تبدیل میشود و باعث میشود با شد ناخن ها، طراحی بیبی بومر ناخن زیبایی خود را از دست نداده و بسیار طبیعی تر به نظر می رسد.

  • در مرحله بعد، براش لاک را برداشته و از خط لبخند تا نوک ناخن‌ها را رنگ مشکی بزنید.
  • قلم دانتینگ یک ابزار بسیار راحت برای انواع طراحی ها می­باشد.
  • تجربه شما از کاشت ناخن چیست؟ کدام کاشت ناخن را پیشنهاد می کنید؟ منتظر پیام های شما درباره کاشت ناخن زیر همین مطلب هستیم.
  • متوسط ​​سرعت رشد ناخن ها 0.1 میلی‌متر در روز (یا 1 سانتی‌متر در 100 روز) است.
  • استفاده از اسپری و محلول ضد باکتری بر روی ناخن قبل از شروع کاشت ناخن از موارد ضروری و لازم است.

این مرحله خود دو مرحله اساسی یعنی مانیکور خشک و خراش دادن ناخن را دارد. معمولا در این مرحله سطح ناخن از چربی ها، پوست های اضافه و مواد اضافی پاک میشود و با خراش دادن امکان چسبندگی مواد بالاتر خواهد رفت. سوهان برقی یکی از مهمترین ابزارهای کاشت ناخن می باشد که برای انجام تمامی خدمات ناخن کاربرد دارد. اگر شما در کار کاشت ناخن تازه کار هستید باید بدانید دستگاهی مناسب است که دسته سبک تری دارد تا دست و مچ شما آسیب نبیند. همانگونه که گفته شد این نوع کاشت سوهان کشی ندارد به همین دلیل فرم طبیعی نداشته و امکان هواگیری وجود دارد. از سوی دیگر این روش تنها برای افرادی مناسب است که فرم ناخن های یک شکل دارد و همه نمیتوانند از این روش استفاده کنند.

کاشت ناخن مصنوعی چیست؟ کاشت ناخن مصنوعی و برداشتن آن در خانه

در این شیوه از کاشت ناخن، خط فرنچ به طور کاملاً جدا و مستقل از صدف ناخن طراحی می شود. کاشت ناخن ژله ای برای افرادی که در مناطق مرطوب زندگی می کنند، مناسب نیست. پیش از کاشت ناخن بهتر است با تمام شیوه های آن آشنا شوید، عوارض و معایب آن را بدانید، سپس بهترین شیوه را برای کاشت ناخن انتخاب نمایید.

فراموش نشود که اینها مواد شیمیایی قوی هستند و ضرر دارند پس حتما قبل از استفاده روی یکی از ناخن ها امتحان و تست شود. البته استفاده از داروی ضد قارچ که یکی از ضروریات کاشت ناخن می باشد. گاهی بانوان به صورت ارثی ناخن های زیبایی ندارند و یا در زمان افزایش بلندی ناخن ها می شکنند . تا هم بتواند باعث استحکام ناخن ها شوند و با فرم دهی در کاشت ناخن موجب زیبایی ناخن هایشان شوند.

پوست و مویی شاداب و زیبا با استفاده از روغن سبوس برنج

از طرفی نگرانی هایی نظیر شیوع بیماری های واگیردار نظیر کرونا نیز موجب شده خیلی از خانم ها برای کاشت ناخن خود نتوانند به سالن ها مراجعه کنند. نکاتی که در بالا به آن اشاره شد اصول صحیح مواد گذاری است که در دوره مقدماتی کاشت ناخن آموزش داده می شود. آموزش و یادگیری تمامی اصول بالا با نکات کلیدی آن امری ضروری است که به شما کمک می کند تا تبدیل به یک ناخن کار حرفه ای شوید. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که آموزش فقط نیمی از راه است. تمرین زیاد در حضور مربی یکی از مهمترین بخش های آموزش می باشد و آموزش شما را تکمیل می کند. این کار به دو منظور ایجاد چسبندگی بیشتر بین مواد و ناخن و از بین بردن چربی های سطح ناخن انجام می شود.

وقتی که بین ناخن طبیعی و مصنوعی فاصله می‌افتد یک محل گرم برای تکثیر قارچ ناخن فراهم خواهد شد؛ بنابراین در صورت مشاهده تغییر رنگ ناخن‌ها و لکه‌های سبز، سفید یا زرد فوراً به پزشک مراجعه کنید. اگر ناخن‌های مصنوعی شما حالت طبیعی خود را از دست دادند هرگز نباید خودتان اقدام به برداشتن آن‌ها کنید. برای ریموو کردن حتماً به یک فرد متخصص مراجعه کنید و بعد از ریموو کردن ناخن چندین بار ناخن‌های طبیعی خودتان را مانیکور کنید تا به حالت اولیه برگردند. مراقبت‌های بعد از برداشتن کاشت ناخن نیز در حفظ سلامت ناخن‌ها بسیار مهم است. یکی از مباحث درباره کاشت ناخن، عوارض ناشی از این کار است.

اگر ناخن مصنوعی خود را کاشته‌اید و اکنون می‌خواهید آن را بدون مراجعه به سالن مانیکور بردارید، این بخش از نوشتار ساریسا را حتماً مطالعه کنید. در اینجا روش برداشتن ناخن مصنوعی را به شما آموزش می‌دهیم. مواد شیمیایی که برای کاشت و برداشتن ناخنهای مصنوعی استفاده می‌شوند، می‌توانند موجب سوزش پوست شوند. ممکن است علایمی مانند قرمز شدگی، جوش یا تاول را در اطراف ناخنهای خود مشاهده کنید. اگر ناخن‌ها عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها درمان صورت می‌گیرد.

دوام و ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش‌های دیگر مواد بیشتر مصرف می‌شود و از آنجا که در این نوع کاشت باید کمترین تماس را با آب داشت، خانه‌دارها از انتخاب این نوع کاشت پرهیز کنند. شما صرفا برای زیبایی یا به دلیل مشکلات ناخن‌ هایتان و یا برای پوشاندن ناخن‌هایی که از نظر خودتان رنگ و روی زیبایی ندارد، می خواهید کاشت ناخن را تجربه کنید! برای انتخاب بهترین نوع کاشت ناخن ابتدا باید انواع کاشت ناخن را بشناسید و بتوانید هر کدام را بررسی کنید که به طور مفصل در نیل آکادمی راجب هر کدام صحبت کردیم. ما با آموزش کاشت ناخن در منزل قصد داریم به شما که به هر دلیلی علاقه یا امکان رفتن به سالن های زیبایی را ندارید آموزش کاشت ناخن در منزل را یاد دهیم که چطور با وسایل اولیه در منزل برای خود ناخن بکارید و ناخن کار خود باشید. نیل آکادمی به طور کامل به شما می آموزد که خودتان نیز می توانید در منزل، کاشت ناخن خود را انجام داده و حتی برای نزدیکان خود نیز این کار را انجام دهید و دستان آنها را نیز زیبا کنید.