کرم پودر دائم BB Glow و عوارض آن دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو و زیبایی در اصفهان-روژ لب | آرایش

افراد زیادی که بسیار به شادابی و سلامت پوست خود اهمیت می دادند و همچنین علاقه زیادی به داشتن آرایش دائم بر روی پوست نظر داشتند از این روش استقبال نمودند. می خوام از نگاه یک محقق کنجکاو و با توجه به منابع مطمئن علمی و میدانی درباره کرم پودر دائم باهاتون حرف بزنم. در واقع استفاده کرم پودر روی پوست باعث می گردد که پوستی یکدست و بدون لک داشته باشیم و هر ساعت از شبانه روز بتوانیم از داشتن پوستی صاف و بدون لک و رنگ دلخواه لذت برید. شاید یکی از عواملی که موجب می گردد تا خواهان این امر زیاد گردند وجود زیبایی است که به پوست می دهد. روشن کننده – کربوکسی گردش خون را فعال کرده و سموم را تخلیه می کند و تأثیر زیادی در روشن کردن پوست دارد. نه تنها هایپرپیگمنتیشن را درمان می کند ، بلکه باعث تقویت رنگ پوست نیز می شود.

  • حتما شب‌ها قبل از خواب از سرم آبرسان استفاده نمایید و کرم‌های ترمیم کننده را روزانه به آرامی روی پوستتان ماساژ دهید.
  • در این مطلب هر اطلاعاتی را که برای انجام مزووایت به آن نیاز دارید در اختیارتان قرار خواهیم داد.
  • استفاده از کرم پودر باعث می‌شود پوستتان صاف، یکدست و بدون لک باشد.
  • فیبروبالاستهای پوست مسئولیت تولید کلاژن ، الاستین و گلیگوز آمینگلیکان را بر عهده دارند .
  • بله.این شیوه نوین جوانسازی پوستعلاوه بر درخشانتر کردن پوست صورت باعث درمان و از بین بردن جای جوش و لک صورت نیز می شود.

بدن در رویارویی با رنگ‌ها ممکن است مانند یک جسم خارجی رفتار کند و واکنش نشان دهد. در این صورت درد، خونریزی و تاول‌های برجسته و بزرگ از خوئ رونمایی می‌کنند. سرم مزووایت در تمام مناطقی از پوست که رنگ پوست به دلیل ایجاد لک روشن‌تر شده باشد و به‌طورکلی قسمت‌هایی از پوست که دچار تغییر رنگ، کک‌ومک و لکه‌های پیری شده‌اند مانند خود صورت، گردن، دکلته، دست و یا سایر نواحی مورد نیاز قابل ‌استفاده است. در این مقاله سعی کردیم هرآنچه که قبل از استفاده از روش مزووایت یا کرم پودر دائم برای زیباسازی پوست صورتتان، لازم است بدانید؛ در یک مجموعه‌ی کامل به شما ارائه دهیم. ناگفته نماند بهتر است انجام این روش را به یک پزشک مجرب بسپارید؛ تا خیالتان آسوده‌تر باشد.

هزینه انجام کرم پودر دائم چقدر است؟

استفاده از روش مزووایت جهت بهبود رنگ پوست و ایجاد حالتی شاداب و درخشان بر روی پوست می‌باشد. اغلب استفاده کنندگان از این شیوه برای خلاص شدن از شر لک و تیرگی‌های پوستی خود به آن متوسل شده‌اند. البته ایجاد یکدستی در رنگ پوست هم یکی از اهداف استفاده کنندگان از این شیوه می‌باشد. برخی ادعا کرده‌اند که این روش علاوه بر اینکه به بهبود رنگ پوستشان کمک کرده ، در از بین رفتن تیرگی دور چشمان و بهبود چین و چروکهای پوستی آنها نیز موثر بوده است. کرم پودر دائم یا همان مزووایت یک سرم درمانی است و به عنوان یکی از روش های بی خطر سفید کننده پوست می باشد.

چه موادی در کرم پودر دائم وجود دارد؟

در این مرحله با استفاده از شوینده مناسب نوع پوستتان، چربی اضافی پوست از بین برده می‌شود. این روش با کاهش میزان ملاتونین پوست، در کاهش میزان چین‌و‌چروک‌های صورت هم مؤثر است. همچنین وجود بیبی گلاو ممکن است برای افرادی که بیماری‌هایی مانند دیابت دارند و یا بیماری‌های پوستی زمینه‌ای دارند بسیار حادثه‌ساز باشد در نتیجه برای این افراد مجله خبری میکاپ به هیچ عنوان توصیه نمی گردد. در نهایت کرم ترمیم کننده روی پوست زده می شود تا پوست صورت ترمیم و درمان شود. بعد از اتمام کار، روی صورت ماسک مرطوب کننده ای قرار می دهند تا پوست شما تسکین یافته و آبرسانی به آن انجام شود. بعد برای بازگرداندن pH صورت، از تونر استفاده می کنند تا حنثی سازی را روی پوست صورت داده و قرمزی را کاهش دهند.

تازه های آرایش صورت

این روش دوران نقاهت ندارد و ضرورتی برای استراحت ندارد بعد از استفاده و تزریق کرم پودر دائم از ضدآفتاب و کرم های آبرسان استفاده نمایید . در واقع کرم پودر دائم برای ایجاد رنگ یکنواخت و زیبا و همچنین یکدست کردن و پوششی برای عیوب پوست مورد استفاده قرار می گیرد. کرم پودرها در تنوع های مختلفی تولید و در دسترس عموم قرار می‌گیرد. اصولاً از کرم پودرها در جهت برطرف کردن عیوب پوست صورت استفاده میشود. همچنین بدلیل دارا بودن رنگ های متنوع و مناسب با انواع پوست ها است و به عنوان کرم گریم هم می توان استفاده نمود تا در صورتی که بخواهید رنگ پوستی را به صورت کامل تغییر دهید می توانید از این کرم پودرها استفاده نمایید. داشتن پوستی زیبا، شفاف و یکدست برای اکثر خانم ها دغدغه ای بزرگ است.

باید در نظر داشت که خون می‌تواند بسیاری از بیماری‌های خطرناک همچون هپاتیت، ایدز و … را منتقل کند. بنابراین اگر نظافت رعایت نشود؛ منشأ بسیاری از بیماری‌ها خواهد بود.

اگر قبلا با این تکنولوژی آشنا بوده‌اید و به تازگی تصمیم گرفتید آن را امتحان کنید، بهتر است پیش از خرید کرم پودر دائم از تمام جزئیات و عوارض کرم پودر دائم صورت آگاه شوید. بسیاری از خانم‌ها به درستی نمی‌‌دانند که کرم پودر دائم یا مزووایت چیست ؟ اما از آنجایی که داشتن آرایش دائمی برایشان امری بسیار دلپذیر می‌باشد، علاقمند به آشنایی و به کارگیری این تکنیک برای بهبود رنگ پوستشان هستند. کسانی که از روش‌‌های دیگر برای ایجاد یکدستی در پوستشان استفاده کرده‌اند اما از آنها خیری ندیده‌اید، از این روش به عنوان معجزه‌ای برای روشن شدن پوستشان یاد می‌کنند. در این مطلب هر اطلاعاتی را که برای انجام مزووایت به آن نیاز دارید در اختیارتان قرار خواهیم داد.