کرم پودر دائم BB Glow و عوارض آن دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو و زیبایی در اصفهان

برای انجام کرم پودر دائم ممکن است به تعداد جلساتی بین سه تا پنج و یا تا جلسات بیشتر و یا کمتر از آن نیاز داشته باشید که در جلساتی که باید مراجعه کنید براساس نظر متخصص نوع پوست شما و مقدار تزریق تصمیم‌گیری می‌شود. پرمصرف‌ترین محصولات کرم پودر دائم در ایران توسط دو شرکت Styve و Vogue Pigmentation تولید می‌شوند که بسیار معتبر بوده و جزء پرفروش‌ترین‌های جهان نیز به شمار می‌روند. این کرم‌ها حاوی ترکیبات طبیعی بوده و همچنین دوستدار طبیعت هستند چراکه در طول تولید بروی هیچ حیوانی آزمایش نشده‌اند. آیا به‌اندازه کافی آب می‌نوشید، روزانه ورزش می‌کنید، سیگار نمی‌کشید، سالم غذا می‌خورید و قبل از خواب آرایشتان را پاک می‌کنید، اما همچنان مشکلات پوستی شما را رها نمی‌کنند؟ نگران نباشید خوشبختانه با جادویی به نام کرم پودر دائم می‌توانید همیشه از داشتن پوستی یکدست و روشن لذت ببرید.

  • این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ انجام می‌شود که با کمک سوزن‌های نانو، پیگمنت‌های طبیعی را به لایه‌های پوست تزریق می شود.
  • بعد از انجام این روش لازم است به صورت مدوام از ضد آفتاب استاندارد، کرم آبرسان و ترمیم‌کننده طبق نظر کارشناس استفاده نمایید.
  • در التهاب پوست، لایه اپیدرم تحریک شده و سلول‌های ملانوسیت پوست نیز درگیر می‌شوند.

کرم پودر دائم یکی از روش‌های زیباسازی و صاف کردن پوست است که امروزه طرفداران بسیاری دارد. در این روش در واقع از تکنیک میکرو‌نیدلینگ استفاده می‌شود تا کرم پودر توسط سوزن‌های نازک به زیر پوست تزریق شود. معمولا این روش فاقد خونریزی است زیرا سوزن‌ها به لایه‌های سطحی پوست وارد می‌شوند. یکی از ویژگی‌های مثبت کرم پودر دائمی این است که بر خلاف کرم پودرهای معمولی منافذ پوست مسدود نمی‌شود و پوست می‌تواند تنفس کند.

کرم پودر دائمی چیست؟

این درمان با استفاده از سرم سبک غنی شده با ویتامین روی پوست و استفاده از تکنیک ها و ابزارهای مختلف برای افزایش جذب عمل می کند. برخلاف درمان‌های مبتنی بر سوزن، در روش مزووایت از میکرو سوزن‌های ریز استفاده می‌شود که منافذ را به روی سرم باز می‌کنند و پوست را سوراخ نمی‌کنند. افراد با پوست های تیره تنها کافی است این تکنیک را طی یک دوره بیست روزه به مدت حداقل دو بار انجام دهند. هزینه های انجام این عمل به مواد مصرفی و به منطقه ای که انجام می شود بستگی دارد اما برای هر جلسه مبلغی بین 400 تا یک میلیون تومان تخمین زده می شود.

دکتر حامد کیان

ممکن است شما روزانه زمان زیادی را صرف زدن کرم‌پودر، تجدید کردن آن و شست‌وشوی صورت کنید. چقدر خوب بود اگر همان ‌طور که در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم، می‌توانستیم با داشتن کرم‌پودر دائم (مزووایت)، صورتی همیشه آرایش شده با جلوه‌ای صاف و زیبا داشت. شاید استفاده از کرم‌پودر دائم روی پوست سبب ‌شود پوستی یکدست، بدون لک و آرایشی جذاب داشته باشید اما باید عوارض و خطرات این روش را نیز در نظر داشت و قبل از تصمیم به اقدام تمام جوانب را بررسی کرد. در مقاله زیر دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو، به عوارض و معایب این روش می‌پردازد.

پوست کره ای

با سرعت بخشیدن به تشکیل سلول‌های جدید، بازسازی سلول‌ها را ارتقاء می‌بخشد و ظاهری سالم‌تر و جوان‌تر ایجاد می‌کند. ◊ کرم های آبرسان و ترمیم کننده رو مطابق با نسخه پزشک به کار برید. ◊ تا جای ممکن از نور آفتاب و تماس با اشعه و مواد شوینده مضر پرهیز کنین.