کرم پودر دائم یا مزووایت چیست؟ هر آنچه که از کرم پودر دائم باید بدانید آرایشی‌لند-روژ لب | آرایش

کرم پودر دائم ماتریژن بدلیل تزریق مولکول های رنگدانه و هایلایتر به پوست، اثر روشن کنندگی آنی و تدریجی را ایجاد می کند. این سرم به طور موثری جایگزین فونداسیون های پوشش دهنده کامل و آرایش روزانه می شود. تزریق Meso BB Glam به پوست در یک عمل زیبایی شناسی حرفه ای انجام می شود که شامل استفاده از دستگاه میکروسوزن و استفاده همزمان ازمحصول است. روش سفید کردن برای محو شدن لکه ها ، کاهش رنگدانه ها بسیار عالی است ، روش کرم پودر دائم توسط Dr.Eri مبتنی بر سالها تحقیق ایجاد شده است که به انواع پر رنگی کمک می کند ، این روش ویژه ای برای استفاده از یک ترکیب تزریقی مناسب برای رنگدانه ها پس از تحقیقات دقیق است.

  • این روش نه تنها برای پوست صورت بلکه برای قسمتهای مختلف پوست بدن که تیره شده‌اند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • کلاژن جدید پوست را پر کرده و منافذ را محکم و بافت را صاف میکند و به کاهش چین و چروک و ایجاد شادابی کمک میکند.
  • همانطور که گفتیم مزو وایت را به روش میکرونیدلینگ و در اکثر سالن‌های زیبایی تزریق می‌کنند.
  • همچنین ماساژ تخلیه لنفاوی برای از بین بردن تمام سموم انجام خواهد شد.
  • تولیدکنندگان این محصول به مصرف‌کننده اطمینان می‌دهند که این محصول عارضه‌ای ندارد، اما بدون شک استفاده طولانی مدت از آن مشکلات زیادی را برای پوست به وجود می‌آورد.

درواقع تأثیر این سرم زیبایی به‌قدری بوده است که در سال 2014 آن را به یک انقلاب واقعی در بازار محصولات زیبایی جهان تبدیل کرده است و این فرصت را برای همگان ایجاد نموده که بتوانند زیباتر شده و پوست زیبای قبلی خود را دوباره هدیه بگیرند. سرم مزووایت از سال 2013 در کشور لهستان تولید و قابل دسترس بوده است اما امروزه در کشورهای مختلف دیگر که دستی در تولید محصولات با کیفیت آرایشی دارند نیز در برندهای مختلف تولید و در بازار عرضه می‌شود. برای افرادی که رنگ پوست تیره دارند و همچنین برای بهبود پوست و مبارزه با مشکلات پوستی و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و پیر شدن نیز توصیه می شود.

تفاوت مزووایت و کرم پودر دائم

دی اکسیدهای تیتانیوم برای حفاظت در برابر آفتاب استفاده شده و نباید برای جلوگیری از تغییر رنگ و تحریک پوست وارد درم شود. کارتریج های یکبار مصرف سوزنی متصل به درمپن که با سرعت بالا پایین و بالا رفته تا زخم های میکرو و ریزی را روی پوست ایجاد کند . از این روش بیشتر در صورت استفاده شده و در قسمتهای دیگر بدن نیز گاهی به کار می رود . دومین فایده میکرونیدلینگ این که به دلیل ایجاد کانال های میکرو در پوست به جذب سرم های میسو و افزایش نفوذ مواد فعال در سرم ها کمک میکند. مجله خبری میکاپ حاوی فلزات سنگینی مانند، آهن، زینک، سرب، جیوه و … است که برای پوست بسیار سنگین هستند. افزایش غلظت این عناصر سنگین در لوازم آرایشی ، برای پوست سمی و خطرناک است.

پیش‌تر گفتیم که کرم پودر دائم یک روش شبیه میکرونیدلینگ است که به‌طور نیمه ماندگار، BB کرم(کرم پایه آرایش) را وارد پوست می‌کند. کرم پودر دائم به‌منظور کاهش لکه‌هایی نظیر کک‌ومک و روشن شدن پوست، از بین بردن قرمزی، بهبود رنگ‌دانه و پوشاندن نقص جزئی پوست طراحی شده است. آیا به‌اندازه کافی آب می‌نوشید، روزانه ورزش می‌کنید، سیگار نمی‌کشید، سالم غذا می‌خورید و قبل از خواب آرایشتان را پاک می‌کنید، اما همچنان مشکلات پوستی شما را رها نمی‌کنند؟ نگران نباشید خوشبختانه با جادویی به نام کرم پودر دائم می‌توانید همیشه از داشتن پوستی یکدست و روشن لذت ببرید. نگران‌کننده‌ترین مشکل این است که در درازمدت، این درمان می‌تواند منجر به سرطان شود و یک پیامد نامطلوب است که با چشم غیرمسلح قابل مشاهده نیست و ممکن است سال‌ها طول بکشد تا نشان داده شود.

BB GLOW یا مزووایت؟

این روش علاوه بر صورت، روی نواحی خاصی از بدن مانند آرنج و زانو نیز قابل استفاده است. کرم پودر دائم در سال ۲۰۱۴ انقلاب بزرگی در صنعت آرایش و زیبایی به وجود آورد. در این روش از تکنیک میکرونیدلینگ استفاده می‌شود و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند. در بالاتر هم گفتیم که فلزات سنگین یکی از ترکیبات کرم پودر دائمی است. این ترکیبات اگر وارد پوست شود باعث ایجاد استرس اکسیداتیو و تولید رادیکال‌های آزاد شده که به پوست آسیب زیادی می‌زند.

برگزار کننده بیش از 1000 همایش در داخل و خارج از کشور،مشاوره و مجری برندینگ سالنهای برتر کشور،مشاوره تبلیغاتی حرفه ای در زمینه تبلیغات و افزایش درآمد سالن ها،برگزار کننده کلاس های آموزشی حرفه ای با مدرک بین المللی،مشاوره و مجری برندینگ محصولات برندهای داخلی و خارجی. تجربه فراوان شرکت گلدن فیس در زمینه تمامی محصولات کمک فراوانی به مشتریان محترم می نماید تا بهترین و با کیفیت ترین محصول را تهیه نمایند. سوزن های بی بی گلو فقط تا حد 0.15 میلی متر (خیلی خیلی کم) وارد لایه سطحی پوست شده و آسیبی به شبکه درون رگی وارد نمی کنن. انجام ایت روش به هیچ وجه به افرادی که مبتلا به دیابت، سرطان پوست، بیماری‌های پوستی و هر بیماری که مربوط به سیستم ایمنی بدن باشد؛ توصیه نمی‌شود. در این مرحله با استفاده از سرم تقویت‌کننده و احیاکننده پوست، پوستتان برای پذیرش مواد به خوبی آماده می‌شود. در این مرحله با استفاده از ژل‌های لایه بردار، کلیه منافذ پوست به خوبی پاکسازی شده و سلول‌های مرده پوست از بین می‌روند.

کلاژن جدید پوست را پر کرده و منافذ را محکم و بافت را صاف میکند و به کاهش چین و چروک و ایجاد شادابی کمک میکند. هرجلسه حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان میبره و بهتره که حدود ۲۰ روز بین جلسات فاصله باشه . این روش بین ۶ ماه تا ۱ سال ماندگاری داره و دوام بیشتر اون به نوع پوست و مراقبت های بعدش وابسته است . اگر برایتان سوال پیش آمده که کرم پودر دائم چیست ، چه مزایا و معایبی دارد و برای چه کسانی مناسب است، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. هر جلسه درمانی بسته به نوع پوست مشتری حدود ۲ تا ۳ ساعت طول می‌کشد.