کرم پودر دائم یا مزووایت در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس متخصص پوست و مو شیراز

این نوع کرم پودر را ابتدا لهستانی ها وارد بازار محصولات آرایشی کردند و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. همانطور که می‌دانید پوست افراد انواع مختلفی دارد و متاسفانه تولیدکنندگان کرم پودر دائمی یا مزو وایت به این نکته توجه نکرده‌اند و برای انواع مختلف پوست تولید نشده است. در رنگ کرم پودر دائمی فلزات سنگین مثل زینک، آهن، سرب و کادمیوم وجود دارد. افزایش غلظت این عناصر سنگین در لوازم آرایش،‌ برای پوست سمی و خطرناک است. تولیدکنندگان این محصول به مصرف‌کننده اطمینان می‌دهند که این محصول عارضه‌ای ندارد، اما بدون شک استفاده طولانی مدت از آن مشکلات زیادی را برای پوست به وجود می‌آورد. میزان اعمال فشار بر روی دستگاه جهت ورود کرم پودر دائمی بسیار مهم است.

  • علاوه بر این، از آنجایی که مزووایت روی ناحیه وسیعی از پوست انجام می‌شود، در صورت بروز عوارض و آلرژی، تمام پوست صورت را دچار مشکل می‌کند و درمان آن بسیار پر هزینه و سخت خواهد بود.
  • به دلیل تحریک پوست در این روش، بعد از انجام آن باید از کرم های ضد آفتاب استاندارد و کرم های ترمیم کننده و آبرسان به صورت منظم استفاده شود.
  • این روش برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در کشور لهستان ابداع شد و سپس مورد استقبال مردم در کشورهای استرالیا، رومانی و … قرار گرفت.
  • برای کاهش التهاب و قرمزی بعد از مزووایت کمپرس سرد موجب کاهش جریان خون در پوست شده و ترمیم سریع تر انجام می شود.
  • بعد از مراحل بازسازی و نوسازی پوست تزریق سرم بی گلاو کمک می‌کند تا رنگدانه هایی که قرار است به داخل پوست شما وارد شود بر روی پوست شما ماساژ داده شود.

در واقع پوست به آن ها واکنش نشان داده و به شکل خونریزی، تاول های بزرگ، قرمزی و … از خود واکنش نشان می دهد. سپس آنها مستقیماً بعد از جراحی زیبایی، محصولات آرایشی و بهداشتی فرانسوی را به دنیای لوازم ارایشی به صورت کرم پودر دائم وارد بازار جهانی کردند. این نوع کرم پودر معمولا پوست را به شکل صاف و مناسب همراه با رنگ بسیار زیبا و یکدست خواهد کرد، این نوع کرم پودر دائم باعث می شود اگر عیوبی در روی پوست وجود داشته باشد کاملا برطرف می کند، مثلا کک و مک ها و یا تیرگی و لک پوستی را کاملا می پوشاند. آموزش کرم پودر دائم توسط کارشناسان و متخصصین پوست انجام می شود، این نوع آموزش کرم پودر دائم بسیار حرفه ای و تکنیکی بسیار تخصصی در کلینیک محسوب می شود.

شاید یکی از عواملی که موجب می گردد تا خواهان این امر زیاد گردند وجود زیبایی است که به پوست می دهد. این پودر در قالب مزو با ترکیبات گیاهی، شیمیایی و درمانی برای روشن‌سازی و درخشندگی پوست بکار می‌رود. از ترکیبات این پودر آلبوتین، ناسین، پلی آمید هستند که برای پوست کاملاً بی‌ضرر هستند و عوارضی ندارند. درمان نور LED تأثیر مثبتی در رشد سلول ، تولید کلاژن و الاستین ، گردش میکرو و وضعیت کلی پوست داشته و باعث بهبود افتادگی ، خطوط باریک ، چین و چروك ، منافذ بزرگ ، کک و مک و پیگمنتیشن ناشي از قرار گرفتن در معرض آفتاب مي شود. چندین چراغ با رنگ مختلف که هر کدام به منظور هدف خاصی وجود دارد .

مراقبت‌های لازم بعد از تزریق کرم پودر دائم؟

یعنی امکان انجام این روش به صورت میکرو پیگمنتیشن وجود‌ ندارد، زیرا ترکیبات مواد کاملا با هم فرق‌ می‌کنند. کرم پودر دائم ماتریژن بدلیل تزریق مولکول های رنگدانه و هایلایتر به پوست، اثر روشن کنندگی آنی و تدریجی را ایجاد می کند. این سرم به طور موثری جایگزین فونداسیون های پوشش دهنده کامل و آرایش روزانه می شود. تزریق Meso BB Glam به پوست در یک عمل زیبایی شناسی حرفه ای انجام می شود که شامل استفاده از دستگاه میکروسوزن و استفاده همزمان ازمحصول است. روش سفید کردن برای محو شدن لکه ها ، کاهش رنگدانه ها بسیار عالی است ، روش کرم پودر دائم توسط Dr.Eri مبتنی بر سالها تحقیق ایجاد شده است که به انواع پر رنگی کمک می کند ، این روش ویژه ای برای استفاده از یک ترکیب تزریقی مناسب برای رنگدانه ها پس از تحقیقات دقیق است.

رنگدانه ها به لایه های سطحی پوست نفوذ می کنند و پوست را یکدست و یک رنگ خواهند کرد. گفته می شود که در این روش، شما ۶ الی ۸ ماه نیازی به استفاده از کرم پودر نخواهید داشت. همچنین ادعا شده است که در این روش می توانید ۱ الی ۳ درجه پوست خود را روشن نمایید. این نوعکرم پودر دائم که از همان روش های میکروبلیدینگ و یا مزوتراپی نیز می توان در آن استفاده کرد برای پوست بسیار عالی و روشی بسیار خوب است. در صورتی که درباره این بحث سوالات بیشتری داشتید با کارشناسان دکتر تاتو ایران ارتباط برقرار کنید.

۱- میکرونیدلینگ با ایجاد حفره هایی که امکان ورود مواد موضعی استفاده شده را فراهم می کند سد فیزیکی را از بین می برد. هزینه کرم پودر دائم به عوامل مختلفی مانند انتخاب نوع کوکتل، مهارت تکنسین و کلینیک انتخابی شما بستگی دارد. تعداد جلساتی که برای هر فرد نیاز است عامل مهمی در تخمین هزینه خواهد بود.

دوستانی که از عوارض ترکیبات کرم پودر ترس دارن، شما اگه پزشک متعهد و مرکز زیبایی معتبری رو انتخاب کنین، هیچ مشکلی براتون پیش نمیاد. به علاوه، خودِ میکرونیدلینگ پزشکی می تونه تا درصد زیادی به رفع ناخالصی های پوستی شما کمک کنه. در مطلب زیر، به تک تک سوالات متداول شما درباره کرم پودر دائمی پاسخ دادیم.

کرم پودر دائم چیست و چه عوارضی دارد؟

برخی پوست‌های حساس به الکل آلرژی دارند که خوشبختانه کرم پودر دائمی‌های الکل ندارد و برای این افراد دردسر ساز نیستند. بعد از پایان دوره کامل تزریق کرم پودر، پوست صورت ۲ الی ۳ درجه روشن‌تر می‌شود. برند های مختلفی از کرم پودر دائمی وجود دارند که در ایران تنها دو مورد Styve و Vogue Pigmentation یافت می شود. این دو برند معتبر بوده و انتخاب بین آنها به دستگاه مورد استفاده و نوع پوست شما دارد.

تیرگی و لک‌های صورت هم با این نوع کرم پودر از بین رفته و دیگر نیازی نیست به‌صورت روزانه از کرم پودر معمولی استفاده کنید. اما باید بدانید که این کار بی‌ضرر نبوده و نباید محو تبلیغات آن شوید و تزریق آن در طولانی مدت مشکلات زیادی به وجود خواهد ‌آورد. در زمان استفاده از کرم پودر دائمی به این نکته توجه کنید که اگر پوست شما حساس باشد می‌تواند انواع زائده های پوستی، ناصافی و … را ایجاد کند. البته اگر در مواردی فشار دست زیاد باشد و سوزن بیش از حد معمول وارد پوست شود، می تواند مشکل ساز گردد. کرم پودر دائم یکی از ابزارها و وسایل لوازم آرایشی است که در طی یک اقدام تخصصی و پیشرفته از آن استفاده می شود و مانند دیگر لوازم آرایشی از رنگ های مختلف و گوناگون و کیفیت های مختلفی برخوردار است.