کرم پودر دائم چیست و چه عوارضی دارد؟ الانزا

تحقیقات نشان داده که ال ای دی جریان انرژی ابتدایی و تعریق سلول ها را تحریک میکند. آزمایشات نشان داده که افزایش طول موجهای خاص نور می تواند به روشهای مثبت روی پوست تأثیر بگذارد. ابتدا ژل کربوکسی روی صورت زده شده و با ماسک فعال کننده پوشیده می شود. با فشار ماسک به ژل ، گاز دی اکسید کربن آزاد شده و شما احساس سوزن سوزن شدن میکنید. همچنین ماساژ تخلیه لنفاوی برای از بین بردن تمام سموم انجام خواهد شد.

  • این روش با استفاده از روش میکرونیدلینگانجام گرفته و باعث درخشش پوست میشود که به نام کرم پودر دائم نیز شناخته شده است.
  • علاوه بر آن، این روش درد و خونریزی ندارد و پس از انجام آن نیز نیازی به استراحت نخواهید داشت.
  • میزان اعمال فشار بر روی دستگاه جهت ورود کرم پودر دائمی بسیار مهم است.
  • هم قایان و هم خانم ها با انواع پوستی های طبعی و یا آفتاب سوخته و … میتوانند از این تکنیک در جهت درمان عیوب پوستی خود استفاده کنند.
  • حتی پزشک ممکن است به جای تزریق کرم پودر، روش جایگزین سازگارتری را برای شما توصیه کنند.
  • در این روش کرم پودر دائمی با استفاده از میکرونیدلینگ به پوست تزریق‌می‌شود.

یک سرم معروف جهانی است که برای روشن کردن نیمه دائمی پوست و پوشاندن عیوب آن استفاده می شود. فرمول نوآورانه غنی شده با رنگدانه های طبیعی به شما امکان می دهد تا به اثر آرایش سبک و اثر ماندگار پوستی درخشان و سالم در طول سال برسید. همان ‌طور که گفته شد کرم پودرهای دائم هم ‌مانند کرم پودرهایی که در لوازم آرایشی به فروش می‌رسد هم ازنظر ظاهری هم ازنظر کیفیت و هم ازنظر جنس و اسمشان انواع متفاوتی دارند اما کرم پودرهای دائم به گونه‌ ای نیستند که بتوانید آن‌ها را از دارو خانه و یا لوازم آرایشی تهیه کنید. هر جلسه انجام کرم پودر دائم با توجه به مهارت فردی که این کار را برای شما انجام می‌دهد می‌تواند بین نیم‌ ساعت تا چند ساعت طول بکشد.

تاریخچه مزووایت:

روشهای جوانسازی صورت پیش بینی شده است ، و می تواند ناشی از عوامل زیر باشد. برای جوان سازی و سفت شدن پوست و همچنین از بین بردن چربی اضافی استفاده می کند. و منافذ پوست های چرب را نیز نمی بندد و راه تنفسی پوست باز باقی می ماند. در صورت استفاده از محصولات فیک و درجه دو به پوست آسیب جدی وارد می شود.

این شرکت حدودا سه سال برای به ثمر رسیدن این محصول تحقیقات انجام داد و در سال 2013 در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی که در کشور استرالیا برگزار می شد از آن رونمایی کرد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. اگر مزووایت توسط یک متخصص و به درستی انجام شود علاوه بر اینکه کاملا بی خطر است بلکه کمک زیادی به آبرسانی و جوان سازی پوست کرده و با رطوبت رسانی مانع خشکی پوست شده و چین و چروک آن را رفع می کند. با این روش شما از زدن کرم پودر به مدت ۶ تا ۸ ماه بی‌نیاز می‌شوید! اگر دوره‌ی درمان را به طور کامل انجام دهید، پوست شما بین ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر خواهد شد. کرم پودرها در امان باشند و همیشه لایه ای از کرم پودر دائم را بر روی صورت خود داشته باشند.

کرم پودر دائم مزووایت، معجزه ی جوانسازی و رفع تیرگی پوست تا 3 درجه!

برای اینکه بتوانید کرم پودر دائم را بر روی پوست خود انجام دهید نیاز است نکاتی را مورد توجه قرار دهیم که بهتر است این را به متخصصین پوست بسپارید. برای حرفه ای شدن در این زمینه بهتر است دوره حرفه ای آموزش تزریق کرم پودر دائم را سپری نمائید. برای ایجاد کرم پودر دائم بر روی پوست از تکنولوژی نانو استفاده می گردد. در واقع می توان گفت به کمک سوزن های نانو که سوزنهای های بسیار ریز می باشند و یا همچنین توسط تکنولوژی میکرونیدلینگ رنگدانه‌های موجود را زیر پوست تزریق می‌کند و توسط ماساژ موجب می گردد که تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست را فعال نماید. یکی دیگر از مناطقی که کرم پودر دائم و مزووایت بسیار به کار برده می شود ، ناحیه دور چشم می باشد.

اما کرم پودر دائم این امکان را برای همه فراهم ساخته تا همواره از داشتن پوستی صاف و درخشان لذت ببرند. آیا تابه‌حال از این روش درمانی استفاده کرده‌اید؟ خوشحال می­شویم تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. مزووایت در واقع روشی درمانی برای شفاف سازی و زیبایی پوست های تیره است . این روش موجب از بین رفتن تیرگی پوست، لکه های پوستی، کاهش برجستگی های ناشی از آکنه، سیاهی های دور چشم، سیاهی های دور لب و مانع پیر شدن پوست است.

اما همه ی ما از تیرگی های بیجا، جای جوش و لک روی صورت فراری هستیم. همه ی این مشکلات رو میشه تا حد قابل توجهی با انوع روش های جوانسازی صورت برطرف کرد. برای مثال، مزو میکرونیدلینگ، آر اف فرکشنال سوزنی، فیس آپ، کرم پودر دائم و غیره. اگر تزریق کرم پودر دائم در مراکز غیر مجاز و غیر بهداشتی و توسط افراد غیر متخصص باشد، عوارض زیادی را به دنبال خواهد داشت.

ممکن است در روز اول کبودی یا قرمزی پوست اتفاق بیفتد، اما این امر در روز دوم و سوم کاهش می‌یابد. شما از جلسه اول تغییر را می بینید و می توانید درست قبل از مراسم مهم آن را انجام دهید. درمان ژل کربوکسی برای مراجعین بی خطر است و پوست قرمز یا تحریک نخواهد شدو خطرات شناخته شده ای وجود ندارد. مرطوب کننده – تأمین رطوبت پوست خیلی حیاتی است و علاوه بر این ، حفظ رطوبت در لایه های کراتین پوست برای حفظ خاصیت ارتجاعی اهمیت دارد. سوزن های میکرونیدل در کارتریج های سوزنی مختلف 9 ، 12 ، 36 و بیشتر نانو وجود دارند .