کرم پودر دائم چیست؟ کیوت اسکین-روژ لب | آرایش

متخصص قبل از شروع درمان به دلیل انتخاب طیف رنگی متناسب با نوع پوست مشتری، به او مشاوره می‌دهد. معمولاً 2 تا 3 کرم با هم مخلوط می‌شوند تا رنگ متناسب پوست مشتری ایجاد شود. اثرات درمان فردی است و بسته به شرایط پوستی و مراقبت‌های بعد از درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در برخی از افراد ممکن است نتایج مطلوب بلافاصله بعد از اولین جلسه مشاهده شود.

  • پزشکان مراکز شریعتی و قیطریه مجموعه تهران اسکین، با توجه به سبک زندگی، مصرف دارو، بارداری و شیردهی، نتایج آزمایشات خون (در صورت لزوم)، نوع پوست و موارد دیگر، بهترین روش های جوانسازی بی ضرر و سریع را برای شما توصیه خواهند کرد.
  • طی سالها و مطالعات بی شمار فواید ضد پیری و ترمیم کننده دی اکسید کربن برای پوست ثابت شده است .
  • زمانی که به هر دلیل پوست شما دچار تغییر رنگ شد، لازم است تا از خنثی کننده‌های رنگ یا مکمل‌ها استفاده کنید.
  • ملانین رنگ پوست و مو را تعیین میکندو از سلول های زنده در برابر اضعه یو وی محافظت میکند.

در زمان استفاده از کرم پودر دائمی به این نکته توجه کنید که اگر پوست شما حساس باشد می‌تواند انواع زائده های پوستی، ناصافی و … را ایجاد کند. البته اگر در مواردی فشار دست زیاد باشد و سوزن بیش از حد معمول وارد پوست شود، می تواند مشکل ساز گردد. یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای بهبود وضعیت پوست، شادابی و روشن شدن آن و مبارزه با مشکلات پوستی، کرم پودر دائم است که شما را برای مدتی طولانی از استفاده‌ی کرم‌ پودر بی‌نیاز می‌کند. این روش توسط یک شرکت لهستانی در سال ۲۰۱۳ بعد از انجام سه سال تحقیقات علمی در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی سیدنی استرالیا معرفی شد. کرم پودر دائم ترکیباتی دارد که حاوی مواد تقویتی پوست، با عوارض کمتر و تأثیر پوشانندگی ضعیف‌تر نسبت به مزووایت می‌باشد.

خدمات ما شامل برگزاری دوره هایی همچونآموزش مزووایت، آموزش پاکسازی پوست و غیره می باشد. کرم پودر وارد لایه‌های سطحی پوست می‌شود و همچنین تاثیر مستقیمی بر لایه‌های عمیق پوست ندارد در نتیجه این امر باعث می‌شود که پوست آسیب نبیند و پوست صورت کاملا سالم بماند. ضد آب بودن، اثری فوری و ماندگار و تنوع در انتخاب رنگ از دیگر فواید کرم پودر دائم است. یکی از بهترین کرم پودر های دائم موجود کرم پدر دائم ماتریژن متوسط است که ایده آل برای افرادی با تن پوستی متوسط می‌باشد .

مراقبت های بعد از کرم پودر دائم

۱- بروز مشکلات پوستی خفیف و بعضا شدید به دلیل به کارگیری رنگ‌های حاوی فلزات سنگین همچون کادمیوم، زینگ، آهن و جیوه. بالا رفتن این عناصر در لایه‌های زیرین پوست می‌تواند برای پوست بسیار سمی و خطرناک ‌باشد. یکی دیگر از مزایای که می‌توان به آن اشاره نمود کاهش میزان ملاتونین سازی در زیر پوست است و همچنین این عمل کمک می‌کند به از بین رفتن چین و چروک های پوست. ال ای دی زرد نوری شفابخش است که در لایه های پوست عمیق نفوذ می کند و باعث جوان سازی ، ترمیم سلول و افزایش گردش خون می شود. همچنین باعث تحریک فعالیت لنفاوی می شود که آن را به یک درمان عالی تبدیل میکند. لاغری و محکم کردن – فسفولیپیدها یکی از اجزای اصلی لایه های پوست بوده که با افزایش تراکم لایه ، استفاده از درمان های کربوکسی اثر لاغری و محکم کننده خواهد داشت .

مدیتیشن می تواند یک تمرین ارزشمند برای افراد با هر پیشینه ای باشد، اما دانستن اینکه چقدر باید در روز مدیتیشن کنید، می تواند چالش برانگیز باشد. ایده خوبی است که با زمان کمی شروع کنید و از آنجا به سمت بالا بروید. مجله خبری میکاپ اگر در ابتدا به نتایجی که می‌خواهید نمی‌رسید، آهسته شروع کردن به شما کمک می‌کند که از ناامیدی یا دلسردی جلوگیری کنید. عوارضی مانند عفونت، بی‌نظمی در رنگدانه‌ها، تغییرات یا پاسخ‌های آلرژیک نیز ممکن است روی دهد.

کرم پودر دائم چقدر دوام دارد؟

این مراقبت چنین نتایج شگفت انگیزی را در یک جلسه 60 دقیقه غیر تهاجمی بدون درد برای تمام پوست ها به عمل می آورد . حباب های فعال کننده بدون تزریق به پوست جذب می شوند تا اکسیژن افزایش یافته و توانایی پوست در جذب مواد مغذی ضروری و کاهش سموم مخرب افزایش بیابد . در طول مراقبت بی بی گلو یا کرم پودر دائمی، از آرام ترین حالت قلم استفاده میشود تا ناراحتی برای بیمار ایجاد نشود . سوزن های نانو خیلی کوچک هستند و طول آنها 0.15 میلی متر و به ضخامت مو هستند . آنها کانالهای نانو را برای تحویل ترانس درمال مواد فعال ایجاد کرده و برای درمان لایه های بالایی اپیدرم به کار میروند . برای بی بی گلو تنها از سوزن های استفاده میشود و رنگها وارد لایه های عمیق تر پوست نمیشوند چون سرم سی سی حاوی دی اکسید تیتانیوم است .

در این تکنیک با سوزن‌های ریز نانو پیگمنت‌های طبیعی به لایه‌های پوست تزریق می‌شود. مزووایت سرمی است که از آن برای درمان برخی عارضه‌های پوستی و بیشتر برای تغییر رنگ پوست استفاده می‌شود. این دارو بیشتر برای افرادی که پوستشان به‌شدت تیره شده است و یا به‌طور طبیعی پوستی تیره دارند و دوست دارند پوستشان روشن‌تر باشد و افرادی که به دلایل مختلف مثل آفتاب، آلودگی، پیری و … دچار کک‌ومک و لک‌های پوستی ناشی از آکنه و … شده‌اند توصیه می‌شود.

یعنی در واقع باید تمامی منافذ پوست و سلولهای مرده پوست را از بین ببرید و توسط لایه بردار آنها را لایه برداری کنید. برای لایه برداری کردن پوست موادی را مورد استفاده قرار می‌دهند که این امر هم مجدداً توسط ماساژ دادن پوست انجام می گیرد، که باعث می گردد تمام پوست های مرده و منافذ باز ترمیم شوند. همچنین در مرحله دیگری که برای این تزریق توصیه می‌شود خنثی سازی می‌‌باشد به نظر متخصص این عمل مقداری عمل خطرناک به نظر برسد اما باید گفت برای نوسازی پوست از تونل استفاده می شود. برای بازگرداندن ph استفاده میشود در واقع برای از بین بردن کاهش قرمزی و همچنین آبرسانی پوست مورد استفاده قرار می گیرد . در این روش ادعا می شود که شما با استفاده از کرم پودر دائم، دیگر نیازی به تجدید کردن کرم پودر خود نخواهید داشت و با شست و شوی صورت، تغییری در پوست شما حاصل نمی شود. اما اینکه چگونه این روش روی صورت اعمال می شود، خود جای بحث خواهد داشت.