کرم پودر دائمی چیست؟ مواد تشکیل دهنده و عوارض کرم پودر دائم مجله ی دارویی

با استفاده از این روش شما به مدت 6 تا 8ماه نیاز به استفاده از کرم پودر ندارید. قیمت ها در این دو مرکز ارزان تر از مراکز مشابه می باشد و در عین حال کیفیت کار بسیار بالاست. اگه دوست دارین خاص باشین، سلامتی شما به بهترین نحو حفظ بشه و از زیبایی ماندگار لذت ببرین، این دو مرکز رو بهتون پیشنهاد می کنیم. خیلی مهمه که بدونیم کدوم یک از این روش ها با پوست ما سازگارند و اینکه ترکیبات مواد تزریقی یا مالشی روی پوست ما دقیقا چیستند. به علاوه، نوع واکنش و سازگاری پوست ما با این ترکیبات مسئله بسیار مهمی هست.

طی سالها و مطالعات بی شمار فواید ضد پیری و ترمیم کننده دی اکسید کربن برای پوست ثابت شده است . درمانهای کربوکسی به عنوان یک افزودنی به مراقبت های پوست خیلی موثر هستند . استراتوم بازل – لایه زیرین که سلول های قدیمی را تقسیم کرده به سمت سطح پوست سوق میدهد . همینطور این لایه حاوی ملانوسیت ها ، سلول های تولید ملانین رنگدانه هستند . ملانین رنگ پوست و مو را تعیین میکندو از سلول های زنده در برابر اضعه یو وی محافظت میکند.

ممکن است شما روزانه زمان زیادی را صرف زدن کرم‌پودر، تجدید کردن آن و شست‌وشوی صورت کنید. چقدر خوب بود اگر همان ‌طور که در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم، می‌توانستیم با داشتن کرم‌پودر دائم (مزووایت)، صورتی همیشه آرایش شده با جلوه‌ای صاف و زیبا داشت. شاید استفاده از کرم‌پودر دائم روی پوست سبب ‌شود پوستی یکدست، بدون لک و آرایشی جذاب داشته باشید اما باید عوارض و خطرات این روش را نیز در نظر داشت و قبل از تصمیم به اقدام تمام جوانب را بررسی کرد. در مقاله زیر دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو، به عوارض و معایب این روش می‌پردازد.

کرم پودر دائم یکی از روش‌های زیباسازی و صاف کردن پوست است که امروزه طرفداران بسیاری دارد. در این روش در واقع از تکنیک میکرو‌نیدلینگ استفاده می‌شود تا کرم پودر توسط سوزن‌های نازک به زیر پوست تزریق شود. معمولا این روش فاقد خونریزی است زیرا سوزن‌ها به لایه‌های سطحی پوست وارد می‌شوند. یکی از ویژگی‌های مثبت کرم پودر دائمی این است که بر خلاف کرم پودرهای معمولی منافذ پوست مسدود نمی‌شود و پوست می‌تواند تنفس کند.

  • کرم پودر دائم در سال ۲۰۱۴ انقلاب بزرگی در صنعت آرایش و زیبایی به وجود آورد.
  • روشهای جوانسازی صورت پیش بینی شده است ، و می تواند ناشی از عوامل زیر باشد.
  • بسیاری از خانم های برای زیرسازی آرایش خود به منظور داشتن پوستی صاف و یکدست، از کرم پودرها استفاده می کنند.
  • ممکن است روزانه زمان زیادی را صرف زدن کرم پودر، تجدید کردن آن و شستشوی صورت کنید؛ اما با داشتن کرم پودر دائم (مزووایت)، پوست صورت شما همیشه جلوه‌ای صاف و زیبا خواهد داشت.

برای انجام کرم پودر دائم ممکن است به تعداد جلساتی بین سه تا پنج و یا تا جلسات بیشتر و یا کمتر از آن نیاز داشته باشید که در جلساتی که باید مراجعه کنید براساس نظر متخصص نوع پوست شما و مقدار تزریق تصمیم‌گیری می‌شود. پرمصرف‌ترین محصولات کرم پودر دائم در ایران توسط دو شرکت Styve و Vogue Pigmentation تولید می‌شوند که بسیار معتبر بوده و جزء پرفروش‌ترین‌های جهان نیز به شمار می‌روند. این کرم‌ها حاوی ترکیبات طبیعی بوده و همچنین دوستدار طبیعت هستند چراکه در طول تولید بروی هیچ حیوانی آزمایش نشده‌اند. آیا به‌اندازه کافی آب می‌نوشید، روزانه ورزش می‌کنید، سیگار نمی‌کشید، سالم غذا می‌خورید و قبل از خواب آرایشتان را پاک می‌کنید، اما همچنان مشکلات پوستی شما را رها نمی‌کنند؟ نگران نباشید خوشبختانه با جادویی به نام کرم پودر دائم می‌توانید همیشه از داشتن پوستی یکدست و روشن لذت ببرید.

مواد تشکیل دهنده مزوتراپی:

روشهای غیر جراحی می تواند عمق خاصی از ساختارهای صورت را هدف قرار داده و نگرانی های موضعی صورت مانند چین و چروک ، سستی پوست ، افزایش فشارخون و جای زخم را درمان کند. کرم پودر دائم یا همان مزووایت یک سرم درمانی است و به عنوان یکی از روش های بی خطر سفید کننده پوست می باشد. در این روش ادعا می شود که شما با استفاده از کرم پودر دائم، دیگر نیازی به تجدید کردن کرم پودر خود نخواهید داشت و با شست و شوی صورت، تغییری در پوست شما حاصل نمی شود. اما اینکه چگونه این روش روی صورت اعمال می شود، خود جای بحث خواهد داشت. بعد از اینکه زیباسازی پوست با مزووایت را نزد یک پزشک حاذق انجام دادید باید مراقبت‌هایی را داشته باشید. تا سه روز بعد از انجام مزووایت نباید صورتتان را با آب بشویید و یا از دستمال مرطوب استفاده کنید.

روش های جوانسازی صورت

این درمان با استفاده از سرم سبک غنی شده با ویتامین روی پوست و استفاده از تکنیک ها و ابزارهای مختلف برای افزایش جذب عمل می کند. برخلاف درمان‌های مبتنی بر سوزن، در روش مزووایت از میکرو سوزن‌های ریز استفاده می‌شود که منافذ را به روی سرم باز می‌کنند و پوست را سوراخ نمی‌کنند. افراد با پوست های تیره تنها کافی است این تکنیک را طی یک دوره بیست روزه به مدت حداقل دو بار انجام دهند. هزینه های انجام این عمل به مواد مصرفی و به منطقه ای که انجام می شود بستگی دارد اما برای هر جلسه مبلغی بین 400 تا یک میلیون تومان تخمین زده می شود.

محتوای پزشکی و درمانی منتشر شده در مجله زیبا بمان، برگرفته از منابع انگلیسی و فارسی می باشد و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارد و جایگزین درمان پزشکی نمی باشد. هزینه‌ی انجام این روش بستگی به شهری که در آن ساکن هستید و نوع ماده‌ی مصرفی متفاوت است ولی میانگین آن بین چهارصدهزار تا یک میلیون تومان بابت هر جلسه است. یکی از مراکزی که مزووایت در تهران را بصورت تخصصی انجام می دهد،کلینیک زیبایی دکتر یوسفی می باشد. بعد از اتمام کار، روی صورت ماسک مرطوب کننده ای قرار می دهند تا پوست شما تسکین یافته و آبرسانی به آن انجام شود.

با سرعت بخشیدن به تشکیل سلول‌های جدید، بازسازی سلول‌ها را ارتقاء می‌بخشد و ظاهری سالم‌تر و جوان‌تر ایجاد می‌کند. ◊ کرم های آبرسان و ترمیم کننده رو مطابق با نسخه پزشک به کار برید. ◊ تا جای ممکن از نور آفتاب و تماس با اشعه و مواد شوینده مضر پرهیز کنین.

نور درمانی یک روش غیر تهاجمی جدید است که توسط ناسا برای بهبود بهبود زخم ها در فضا به تکامل رسید. در نور درمانی با استفاده از لامپ های ال ای دی نور بهینه شده با طول موج خاص برای تحریک کلاژن و تولید الاستین ، کاهش التهاب و تسریع روند بهبود تابیده میشود. این یک روش غیر تهاجمی عالی برای تشویق روند طبیعی بهبود پوست است . این درمان امن ، بدون درد و موثر است و تولیدالاستین و کلاژن را افزایش میدهد و هیچ عوارضی ندارد . زخم، خونریزی، ایجاد گوشت اضافه و … از دیگر عوارض کرم پودر دائم هستند. یکی از مشکلاتی که در این روش بروز می دهد، تغییر رنگ پوست است که معمولا دو هفته پس از تزریق رنگدانه ها رخ می دهد.