کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت + نکات اصلی

زیرا پرایمر باعث بسته شدن منافذ پوست، پایداری آرایش و همچنین مانع چرب شدن کرم پودر روی پوست شما می‌شود. از یک هایلایتر برای کل پلک خود استفاده نکنید بلکه از یک رنگ تیره‌تر برای استخوان ابرو و از رنگ‌های روشن‌تر در پشت پلکتان استفاده کنید که در نور خورشید جلوه بیشتری دارند. شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که در هوای گرم که عرق کرده‌اید آرایش چشم شما بهم میریزد یا زیر چشم شما پخش می‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است از پرایمر سایه چشم استفاده کنید. بعضی از خانم‌ها بر این باورند که استفاده از پنکک آن‌ها را از مصرف کرم پودر و کانسیلر بی‌نیاز می‌کند.

  • برای نگه داری از صورت و موهای خود هزینه کنید و وقت بگذارید و با استفاده از مواد خوراکی مو هایتان را تقویت و به رشد و دوام آن ها برسید.
  • در واقع با آرایش کردن، نقاط قوت و ویژگی های مثبت در ظاهر یک شخص برجسته میشود.
  • به جای یک آرایش چشم دودی کلاسیک، نسخه براق آن را انتخاب کنید تا به سبک جاز همخوانی داشته باشید.
  • با همین خط چشم و سایه می‌توانید چشمان خود را درشت‌تر یا ریزتر جلوه دهید.

توصیه ما این است که در این مرحله هم روی ناحیه‌ T تمرکز کنید. اگر مناسبت خاصی در پیش دارید یا می‌خواهید یک روکش صاف‌تر ایجاد کنید، می‌توانید از تکنیک «بیک» نیز استفاده کنید. باید بدانید که انتخاب کردن نوع ارایش صورت متناسب با صورت نقش زیادی در چهره و جذابیت شما دارد. در این مطلب می توانید مدل های شیک و زیبای انواع آرایش مناسب با چهره های مختلف را مشاهده نمایید و از آنها الگو برداری نمایید. در نهایت از یک پودر نیمه شفاف برای زیر چشم ها و ناحیه تی زون صورتتان استفاده کنید.

۱۶ ترند برتر رنگ موی منحصر به فرد و شیک در سال ۲۰۲۲

بهترین انتخاب برای پوست تیره رنگ کرم بژگرم و یا بژ طبیعی است. در اطراف لب و چانه باید به نحوی مرطوب کننده را بمالید که قسمت های پایینی چانه را به صورت کامل پوشش بدهد به صورتی که از چانه شروع شود و به اطراف گونه ها برسد. دنیای آرایش دنیای وسیعی از ترفندهاست که با استفاده از آن می توانید نواقص چهره خود را بپوشانید و بر زیبایی چهره تان بیافزایید. در این مقاله مفصلا تمام نکات مربوط به آموزش آرایش صورت را توضیح دادیم و سپاسگزاریم که تا پایان همراه ما بودید.

۲. از خط لب استفاده کنید.

یک قانون خوب این است که 30 دقیقه اضافی به زمانی که فکر می کنید آرایش شما طول می کشد، اضافه کنید. در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید در عرض کم تر از ۱۰ دقیقه برای خود چال گونه بسازید. آرایش کردن بسیاری از ایرادات و عیوب پوست صورت را می پوشاند که از جمله آن ها می توان به رفع چین و چروک اشاره کرد.

شما باید آرایشتان را با خیال راحت اجرا کنید – می خواهید عکس های شما ماندگار باشند. برای داشتن نتایج تضمین شده، ظاهری را انتخاب کنید که شامل پوست درخشان، گونه های گلگون و لب های برافروخته باشد. از مداد ابرو برای پر کردن ابروهایتان استفاده کنید – برای بهترین نتیجه، مدادی را انتخاب کنید که سایه دار یا دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی شما باشد. یک برس را داخل پودر فیکس یا پودر بیک (ترجیحا از نوع سفت‌کننده) بزنید و آن را روی صورت خود اعمال کنید.

انواع مدل بافت مو دخترانه جدید در سال ۲۰۲۲

ابتدا یک رژ لب مرطوب کننده با رنگی شبیه اطلس برای عروسی بهترین است. برای استفاده طولانی مدت از چند لایه نازک استفاده کنید و بین آن ها از پنکیک استفاده کنید. نکته مهم آرایش عروس ما که به عروس هایمان می دهیم این است که از رژ لب خامه ای یا براق استفاده نکنید. آخرین چیزی که در روز عروسی نیاز دارید این است که لب هایتان را با یک رژ لب صورتی یا قرمز بپوشانید. همیشه توصیه می کنیم از رژ لب های ماندگار مانند LipSense برای داشتن لب های بی نقص و با رنگ ماندگار استفاده کنید. از سایه هایلایتر بر روی استخوان ابرو به عنوان حسن ختام و فوت کوزه گری استفاده کنید تا چشمان شما کشیده و برجسته شوند.