کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت + نکات اصلی

یک مداد مشکی را زیر چشم میزنند و با قلم مو پخش میکنند. همینطور، آن را در قسمت داخلی و بالای مژه ها زده تا چشم ها بیشتر مشخص شوند. بعد از همه اینها، سایه چشم را به صورت تقسیم بندی شده و با رنگ های تیره انجام می دهند. سپس یک خط چشم نازک که با توجه به فرم چشم، کشیده میشود. یکی دیگر از انواع مدل های آرایشی که معمولا از مد نمی‌افتد و در تمام دنیا طرفدار دارد، سبک کلاسیک است. زمانی که به آرایش کلاسیک فکر میکنیم، به یاد خط چشم بالدار، لب های قرمز پررنگ و چشم های دودی تیره میفتیم.

با کانتورینگ می‌توانید به صورت خود فرم بدهید مثلا می‌توانید بینی خود را کوچک‌تر نشان دهید. هدف استفاده از کانسیلر این است که لک‌ها و تیرگی‌های پوست را بپوشانید و پوست با ظاهری یکدست داشته باشید. از کانسیلر می‌توانید برای پوشاندن لک‌ها و سیاهی زیر چشم استفاده کنید. می‌توانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست‌تان کمی روشن تر باشد. به این ترتیب می‌توانید نواحی تیره را روشن‌تر کنید تا رنگ آن با پوست‌تان هماهنگ شود.

اما در موارد خاص، می‌توانید ابتدا از کانسیلر استفاده کنید. از این رو، روی هر قسمتی که می‌خواهید بپوشانید، مقداری کانسیلر بزنید. اغلب آرایشگران، زیر چشم‌ها، اطراف سوراخ‌های بینی و هرگونه لکه را با کانسیلر می‌پوشانند. اکنون که پوست شما آماده شده است، می‌توانید میکاپ صورت را شروع کنید. در ابتدا، کمی از فونداسیون (که در عمده مواقع کرمپودر است) را روی ناحیه T (پیشانی، بینی و چانه) بزنید و با یک براش مخصوص، آن را ترکیب کنید. شما می‌توانید این کار را با اسفنج آرایشی یا انگشتان خود نیز انجام دهید.

در مقابل، در آرایش سبک شرقی از رنگ‌های شاد، مانند سبز و صورتی و آبی برای آرایش چشم استفاده می‌شود. غلیظ‌تر از این سبک، مدل آرایش صورت عربی است که در آن از رنگ‌های گرم و تیره در تمام اجزای صورت استفاده می‌شود. مشابه این حالت مدل آرایش خلیجی است که در آن هم رنگ‌های براق و خط چشم‌های غلیظ جایگاه ویژه‌ای دارند. یک سبک جدیدتر آرایش صورت هم سبک هالیوودی است که مشخصه آن ابروهای طبیعی و بدون آرایش، خط چشم و سایه تیره و برق لب یا رژ بسیار ملایم است.

بهتر است قبل از سایه زدن، کمی از پرایمر سایه استفاده کنید. پرایمر سایه چشم کمک می‌کند که سایه مدت زمان بیشتری روی پلک‌های‌تان باقی بماند. علاوه بر این استفاده از پرایمر بسیاری از مشکلات مربوط به سایه زدن را حل می‌کند. هدف استفاده از کانسیلر در آموزش آرایش صورت این است که تمام قرمزی‌ها، جوش‌ها و همچنین تیرگی دور چشم پوشانده شود. برای اینکه تیرگی دور چشم را با کانسیلر مخفی کنید، از کانسیلری که یک درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست است کمک بگیرید و آن را به صورت دو مثلث کوچک برعکس زیر چشم‌های‌تان بزنید.

  • یک دقیقه برای ماساژ صورت وقت بگذارید تا همه باکتری‌ها و سلول‌های مرده پوست که در منافذ پوست جمع شده‌اند، با آب و شوینده بیرون بیایند و کاملا تمیز شوند.
  • انتخاب رنگ قهوه ای تیره به جای مشکی می تواند هم آرایشتان را متفاوت و حرفه ای تر سازد، هم آرایشی تمیزتر ایجاد کند.
  • کرم پودرها به شکل پودر، مایع و کرم وجود دارند و همه‌ی آنها برای ایجاد پوستی یکدست و مسطح کاربرد دارند.
  • اما آنچه که واضح است خیلی ها از قرص چاق کننده صورت برای پر کردن و چاق کردن صورت خود استفاده می کنند…
  • یک مداد مشکی را زیر چشم میزنند و با قلم مو پخش میکنند.

Ed ویرایشگر عکس آرایش ، عکس سلفی خود را به سلفی عالی با آرایش زیبایی کامل روی عکس تبدیل می کند. برای بدست آوردن یک ظاهر خاص، عکاس باید شخصیت و ظاهری که میخواهد داشته باشد را با آرایشگر در میان بگذارد. مدل میکاپ برای مدل عکاسی ، معمولا برای مشتریان عکاسی، آرتیست های هنری و بازیگرها کاربرد دارد و سبک میکاپ با مدل عکاسی نامیده میشود. به طور مثال کشیدن خط تیره روی بینی برای افرادی که فرم بینی آن‌ها بزرگ است باعث کوچک شدن بینی و خوش‌فرم نشان دادن آن می‌شود. در آخر هر طرف صورت را کانتورینگ کنید تا با این ترفندهای ریز یک آرایش خاص و بی‌نظیر را انجام دهید.

نحوه آرایش صورت گرد

آموزش آرایش صورت تصویریبا اینکه آرایش کردن امر خیلی ضروری نیست، اما بسیاری از افراد ترجیح می دهند صورت شان آرایش داشته باشد تا اعتماد به نفس شان بالاتر برود. بعضی از خانم‌ها که ابروهای نازک و کم پشتی دارند برای اینکه ابروهای کشیده و پرپشتی داشته باشند از مدادها‌ی ابرو استفاده می‌کنند. ما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه ابروهایتان غیرطبیعی به نظر نرسد، از سایه ابرو با قلم سرکج باریک استفاده کنید.

از گوشه لب خط لب کشیدن را آغاز نمایید و این کار را ادامه دهید تا خط لبتان کامل شود. کسانی که چشم های نزدیک به هم و یا چشم های ریز دارند ، بهتر است خط چشم پلک پایین را کامل نکشند. برای کشیدن یک خط چشم راحت ، با خط چشم انتهای مژه ها را نقطه گذاری کنید و سپس نقطه ها را به هم وصل کنید. از گوشه ی داخلی پلک شروع به کشیدن یک خط باریک کنید و سپس یک سوم انتهایی پلک را پهن تر بکشید. برای چشم های درشت نیز خط چشم پهن و تیره بسیار مناسب است.

سبک میکاپ و آرایش اروپایی یا HD

وقتی می‌خواهید صورت‌تان را آرایش کنید، بسیار مهم است که قبل از آرایش، صورت‌تان را کاملا تمیز کنید. در واقع باید یک بوم کاملا تمیز و آماده برای آرایش داشته باشید. اگر از قبل آرایش دارید با شیر پاک کن یا انواع پاک‌کننده‌های آرایش، صورت‌تان را پاک کنید. بسیاری از رنگهای مو از جمله موهای بلوند ، موهای سبزه و سایر رنگها قابل استفاده است. Ed ویرایشگر عکس آرایش – دوربین آرایش برای دخترانی که می خواهند روی عکس کامل باشند.

تاریخچه جالب آرایش در جهان

انتخاب‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد که همه‌ آن‌ها سلیقه‌ای هستند و در نهایت این شما هستید که انتخاب می‌کنید از چه آرایشی استفاده کنید. رژ لب میتواند چهره شما را تغییر دهد و نقش مهم در زیبایی چهره شما دارد. سعی کنید از رنگ‌های طبیعی و متناسب پوستتان برای رژ استفاده کنید. اگر علاقه زیادی به رژهای تیره دارید بقیه آرایشتان را ملایم انجام دهید یعنی از سایه‌های تیره در آرایشتان استفاده نکنید. برای برجسته سازی زیبایی های صورت به وسایلی مانند یک براش باریک و یک اسفنج آرایشی برای محو کردن و یک سایه روشن تر از رنگ پوست تان دارید که بهتر است براق و پر از اکلیل باشد. هایلایترتان را می توانید از هر نوعی مانند مایع، پودری یا استیکی انتخاب کنید.